Hakutulokset

  1. E

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    Siis tuo oman tissin suuhun laittaminen on kyllä kaiken huippu,hyi h*lvetti! Kuinka sairas ihminen voi tehdä niin? Jos oma äitini olisi tehnyt niin tai kuka tahansa niin en kyllä enää väleissä olisi!! Hyi!!
  2. E

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

    vm. 88 poika 6kk B) Kauhee vauvakuume muka taas :laugh:
  3. E

    Jos on yhteishuoltajuus....

    \ Jos etä ei halua tavata lastaan, niin ei sitten tapaa. Mikään laki ei häntä siihen pakota, niin valitettavaa kuin se onkin lasten kannalta!
  4. E

    Lapsen isosisarusten kaipuu...

    Hienoa, että ajattelet noin! Lapsilla on varmasti hyvä olla teidän perheessänne, kun heillä on fiksu äitipuoli! :flower: =)
  5. E

    lomista

    Mieheni lapset ovat aina lomalla mukana. Eikä minulle tulisi mieleenkään edes ehdottaa muuta, sillä tiedän mieheni nauttivan siitä, että olemme koko perhe yhdessä.
  6. E

    ÄIDIT vuosimallia 1991

    \ Minäkin usein teen myöhäisherätyksiä Olin ihan kauhuissani kun kuulin serkkuni olevan rippikoulussa, vasta eilenhän se opetteli kävelemään :D :laugh: stemppiä teille :heart: :hug: :flower:
  7. E

    pyyntö

    Olisit voinu olla minun siskoni! Aivan mahtavaa puhetta, minäkin siirryin näitten jeesustelijoiden ja muiden haukkujien joukosta erääseen toiseen keskustelufoorumiin (en mainitse sitä tässä koska haluamme pitää foorumin rauhassa kiusaajilta). Näitä paikkoja on monia mutta Tämä Kaks+ ja...
  8. E

    Jos on yhteishuoltajuus....

    Ei kannata kostaa äidin tyhmyytä ja joustamattomuutta lapsille. Mielestäni ei ole lasten edun mukaista tehdä lapsista kiistakapuloita ja lähteä itse toimimaan samalla tavalla kuin äiti tekee. Ottakaa se toinen lapsi luoksenne kuten ennenkin, saavatpa sisarukset tavata ainakin teillä toisiaan...
  9. E

    Jos on yhteishuoltajuus....

    Ei kannata kostaa äidin tyhmyytä ja joustamattomuutta lapsille. Mielestäni ei ole lasten edun mukaista tehdä lapsista kiistakapuloita ja lähteä itse toimimaan samalla tavalla kuin äiti tekee. Ottakaa se toinen lapsi luoksenne kuten ennenkin, saavatpa sisarukset tavata ainakin teillä toisiaan...
  10. E

    isä, isäpuoli, setä -kuka?

    \ Olen samaa mieltä kanssasi. Jos lapsen isä ei ole lapsen kanssa missään tekemisissä ja perheessä on äidin mies, jota lapsi haluaa kutsua isäksi ja se myös miehelle sopii, niin sehän on hienop asia! Toki lapselle on hyvä kertoa, että hänellä on se oikea isäkin jossakin.
  11. E

    ym.

    \ Oma lapsi antaa anteeksi, mutta ei varmasti unohda lyömistä. Fyysinen väkivalta (ja myös henkinen) jättää aina lapseen pysyvät jäljet! Onkohan muuten kukaan tullut ajatelleeksi, että eihän meitä aikuisiakaan kukaan lyö rangaistukseksi edes rikoksista, miksi siis lasta saisi lyödä?
  12. E

    1988 syntyneet Äidit!

    \ :laugh: Kauanhan mä pysyinki piilossa :laugh:
  13. E

    ym.

    \ Tiedätkös, että jo lapsen tukistaminen on pahoinpitelyä, siis rikos! Lapseen käsiksi käyminen ei ole hyväksyttävää missään tapauksessa - ei omiin lapsiin, saati vieraisiin kuten sinä olet tehnyt!
  14. E

    Eropäätös

    Minä ja ex-mieheni erosimme kyllä sovussa ja yhteisestä päätöksestä - voisipa sanoa, että ystävinä. Samoin ystävättäreni erosi miehestään, ovat edelleen ystäviä ja taisivat olla loppujen lopuksi avioliittonsa loppuvaiheessakin enemmän ystäviä kuin aviopari. Mielestäni jokainen avioero on...
  15. E

    Miehen lapset ja puntissa roikkuminen yms

    \ Olen samaa mieltä!
  16. E

    Opiskelijat synnytyksissä

    Kun pojan sain tuossa elokuun alussa oli synnytyksessäni mukana vastavalmistunut kätilö-sairaanhoitaja... minulta leikattiin väliliha ja tämä sitä alkoi paikkaamaan synnytyksen jälkeen. puoli tuntia tukki tuppoja sisälle ja ulos hinkkas rätillä limakalvoja ja totes ettei hän pysty tähän :x...
  17. E

    1988 syntyneet Äidit!

    \ :hug: Stemiä yritykseen! Itse olin tuossa jamassa vuosi sitten ;)
  18. E

    katsotaanko sinuakin oudosti??

    Heh... Laitoksella mua pidettiin 25v. ja muutenki aina näyttäny ikästäni vanhemmalta. Huonekaveri "järkytty" ku sanoin oikeen ikäni. Kadulla kaikki mummot hymyilee ja jos liikennevaloihin pysähtyy niin heti joku lässyttämässä ompas ihana vauva plaa plaa... :attn: tosiaanki 18v. olen vasta...
  19. E

    1988 syntyneet Äidit!

    Tääl yks äiti kans, poika s. 08/06 :heart:
  20. E

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Poika rv 38+2 3300g, 48,7cm, py 35,5cm ennen käynnistystä 6pvä tarkkailussa toksemia-hepatoosin takia, maksa-arvojen ja verenpaineen laskettua käynnistys ja vauvan kans sairaalassa 6pvä, pikkunen oli keltainen ja rinnan syönnin opettelussa meni 3pvää... =)

Yhteistyössä