Hakutulokset

  1. L

    Miksi kaikilla muilla töissä kiire?

    Onko sinulla nyt sitten töissä kiire? Minä ainakin kärsin siitä kun tuntuu etten tee "tarpeeksi" palkkani eteen. Ja päivät menee hitaasti...
  2. L

    Miksi kaikilla muilla töissä kiire?

    Mikäköhän minussa on vikana? Kaikille muilla kollegoilla tuntuu olevan jatkuva kiire, tai niin he ainakin koko ajan jaksavat mainostaa. Itselläni on töissä on runsaasti "luppoaikaa" ja kärsin tilanteesta. Haluaisin että päivät täyttyisivät pienellä kiireellä. Onko kellään ollut vastaavaa...
  3. L

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Täällä yksi 2008 syysvauvasta haaveilija myös :attn: Minulla ikää vähän päälle 30 v. ja yksi tytär ennestään (9 vee, eli iso neiti jo =) ). Yritys olisi tarkoitus aloittaa viimeistään vuodenvaihteen aikoihin, mutta luultavasti käydää vähän aiemmin yritykseen. Yrityksen aloitus pelottaa (ja...
  4. L

    vuoto kierukan poiston jälkeen

    Mulla ei kierukan poisto aiheuttanut mitään vuotoa eikä kipuja. Mutta nyt kun minunulla alkoi ekat kuukautiset viiteen vuoteen (kierukan poistosta noin kuukausi), niin vuoto on erittäin runsasta! Saa nähdä kuinka kauan kestää... Kyllä oli elämä helppoa Mirenan kanssa kun ei vuotanut ollenkaan B)
  5. L

    nightwishin uusi laulaja

    Kuulostaa minun mielestä sellaiselta 13 tusinassa laulajalta. Onhan ne nightwishin biisit ihan hyviä varmasti ilman Tarjaakin, mutta jotenkin se Tarjan ääni oli se piste iin päälle jota jään kyllä tuossa uudessa laulajassa kaipaamaan...
  6. L

    miksi mieheni ei lähde?

    Mun isä oli mun äidille melkein tuollainen äitini ollessa raskaana. välittämättä syntymättömästä lapsesta mm. pahoinpiteli äitiäni. äitini oli liian heikko lähteäkseen ja koko avioliiton ajan elätteli toiveita että ehkä se siitä vielä muuttuu. mutta eipä muuttunut ja jatkoa seurasi onneton elämä...
  7. L

    MIESTEN LAPSIKUUME

    Elikkä miehet ( ja tietty naisetkin miehistään) kertokaa oliko teillä ns.vauvakuume tai jos ei ollut niin oliko tuntemukset lähinnä että ok. tehdään vaan,olen valmis-tyyppisiä vai vaan vaimon mieliksi juurikaan asiaa ajattelematta? Meillä on ollut oman miehen kanssa vääntöä asiasta kun se sanoo...
  8. L

    kelpaisko yh

    kauan olette tunteneet jos saan udella? mä kyllä sinuna pitäisin avioehdosta kiinni ton maatilan suhteen kyllä mun mielestä naisen pitäisi ymmärtää avioehto toisen ihan omasta omaisuudesta vaikka se vähän ehkä loukkaiski. kyllä muakin varmasti kirpasis mutta ymmärtäisin silti ja haluisin myös...
  9. L

    En halua miestä synnytykseen..

    mun mielestä kannattais harkita että ottaako ukkoa enää ylipäätään yhtään mihinkään..
  10. L

    Miksi bilaatte vauvojen kanssa?

    Mun täytyy kyllä sanoa että en ymmärrä tätä tiukkapipoisuutta että lasten nähden ei saa juoda.miksi ei? jos satunnainen siideri/olut on osa aikuisen elämää niin en tajua miksi sitä pitäisi lapselta salailla?eikö se nyt ole aivan normaalia aikuisten käytöstä? kyllä itse ainakin meinaan ottaa...
  11. L

    mulle mies!

    joo samaa voisin sanoa tosta aikuistumisesta. herranjumala mitä yleistämistä ja kukaan ei edes tiedä mitään taustoista! koittakaas nyt hyvät suomi juntit ottaa se pää pois sieltä #&%?$!*ä ja pikkasen ryhdistäytyä! Jos naisella on lapsi italialaisen kanssa niin tarkottaako se sitä että ollaan...
  12. L

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Täällä on kanssa kuumetta mutta ei oikeen tiedetä ollaanko valmiita. poikaystävä(29.v) sanoi että on valmis kunhan itse olen ihan varma asiasta ja molempia jänittää ja on vähän epävarma olo että onko meistä nyt varmasti siihen ja uskotaan että on. kun ei voi ihan kuitenkaan tietää millasta se...
  13. L

    Hoikat naiset kysymys teille!

    mä voisin sanoa tähän että paras keino on kun unohdat ainakin suurimmaksi osaksi sen pulleuden ulkonäöllisestä perspektiivistä ja tutustut tosissaan ruokien koostumukseen ja ravintopitoisuuksiin. mä huomasin omalla kohalla että kun jotenkin joutui imaistuksi tähän terveys ja ravintoaine...
  14. L

    Onpa joillain tympeitä miehiä!

    joku tossa kyseli että riittääkö mies joka on uskollinen,luotettava,perhe ykkösenä jne... kyllä nää on mun mielestä sellasia asioita mitkä pitäs olla itsestään selviä eikä mitään plussaa. ihan samanlailla kun pidän itsestäni samat kriteerit sellaisina asioina jota ei kyseenalaisteta! eikö tähän...
  15. L

    Yksinhuoltaja äideille.

    oho.sehän sensuroitiin siis tarkoitin maksullisen naisen hommia.hih.
  16. L

    Yksinhuoltaja äideille.

    siis ihme siipeilijöitä meissä naisissa löytyykin! mulle on ainakin aivan sama onko ukolla rahaa vai ei. vaikka klisee onkin niin eipä se raha ole mulle ainakaan ikinä onnea tuonut ..JA MITEN OIS NAISET JOS HANKKITTAISI IHAN ITE OMAT RAHAT!!?? tai ainakin yrittettäs eikä alotettas heti nuoresta...
  17. L

    mihin vesirokkorokotus annetaan? Olkavarteen vai kankkuun?

    Meidän tyttö sai vesirokkoroketteen kankkuun. Mutta ikä voi myös vaikuttaa, tytt¨oli rokotushetkellä 1v8kk. Soita neuvolaan ja kysy mihin Emla-laastari laitetaan, niin ei tule turhaan laitettua. Meillâ on ainakin ollut aika tarkkaa, mihin kohtaan kankkua sen laastarin lätkäisee.
  18. L

    Varoitus: Kissat ja vauvan nukutus ulkona

    Meillä kanssa kissa vierailee vaunuissa, jos on tulossa sisälle ja vaunut ovat kuistilla. Pari kertaa olen tavoittanut katin istumassa jalkojen päällä, joten otin kissa suojan käyttöön. Alkuun katti luikki pakoon vaunuja, mutta olikin yhtä äkkiä hokassut, että nehän ovatkin käytännölliset pikki...
  19. L

    Nukkuuko teidän kaikkien 1-1,5v. jo täydet yöt, heräämättä?

    Sannalle; meillä menee paino (siis suhteessa pituuteen) -10 ja -25 välillä. Pitkään pysyi -10 ja sitten lähti taas taittumaan enempi miinuksille. Pituutta on kertynyt koko ajan tasaiseen tahtiin. Tän hetkiset mitat on suunnilleen 78 cm ja 8,8 kg. Meillä on päiviä kun ei vaan syö oikeastaan...
  20. L

    Nukkuuko teidän kaikkien 1-1,5v. jo täydet yöt, heräämättä?

    Piti vielä lisätä say:lle. Olisi varmasti lapselle tärkeää nukkua yöt läpeensä, mutta kaikilla se ei onnistu. Ja ainakaan meidän tapauksessa syöminen yöllä ei tosiaankaan ole tottumiskysymys, vaan puhtaasti lapsi tarvitsee ravintoa öisnkin (kasvaakseen edes hiukan). Kaikille ei päde myöskään...

Yhteistyössä