Hakutulokset

  1. D

    Miksi Soda stream pulloissa on viimeinen käyttöpäivä? Entä jos käyttää vaan

    Kuka niitä makuja käskee ostaa? Hiilihapotettua vettä meillä tehdään.
  2. D

    Hyvä voileipäkakun ohje (lihapitoinen)

    Eihän se kakku maistu miltään jos siinä on vain leipää ja maksapasteijaa päällekäin.
  3. D

    Viherpunikit haluavat jopa päättää millaista musiikkia ihmiset saavat kuunnella

    Ihan oikein ettei keikkaa järjestetty. Äärioikeistolaista aatemaailmaa ei tarvitse levittää tasan missään.
  4. D

    Tekeekö miehesi toistuvasti jotain sellaista, mikä saa sinut raivon partaalle?

    Minä taas peseydyn ja menen vaikka sohvalle istumaan.
  5. D

    Tekeekö miehesi toistuvasti jotain sellaista, mikä saa sinut raivon partaalle?

    Kiinnostaa että millainen on mukava asento suihkussa? Seisaallaan nukkuminen kuulostaa epämukavalta. Kylpyyn olen itsekin torkahtanut mutta että suihkuun.
  6. D

    "Mahtaa olla miehellesi kivaa"

    Täällä ja vauvallahan on jatkuvasti keskusteluja joissa kysellään että onko pakko jaksaa jos mies on masentunut. Yleensä naiset kuorossa huutavat että ei, ja lemppaa se paska, ansaitset parempaa. Mitenkään siis aloittajaan liittymättä.
  7. D

    Miksi joitain ärsyttää moderni valkoinen sisustus?

    Nyt meni pointti ohi että viuhahti.
  8. D

    Miksi joitain ärsyttää moderni valkoinen sisustus?

    Itseäni hymähdyttää lähinnä se, että kokovalkoinen sisustus on tämän hetken trendi ja kaikki väittävät aina tykänneensä juuri siitä. Kohta trendi on jokin ihan muu tyyli ja nämä samat ihmiset väittävät pitäneensä aina juuri siitä uudesta trendistä. Kokovalkoista sisustusta vastaan minulla ei ole...
  9. D

    Pesettekö kädet aina saippualla?

    Pesen aina wc-käynnin jälkeen kädet saippualla. Pesen kädet myös ennen ruuanlaittoa. Oksettaa katsoa yleisissä vessoissa naisia jotka eivät pese käsiään, hyi helvetti. Naamaansa voi toki lääppiä ja korjailla meikkiä mutta se käsien pesu on jotenkin ylivoimaista. Nämä samat ihmiset lääppivät...
  10. D

    makaronisalaatista kysyttävää viisaammilta

    Älä nyt vedä hernemaissipaprikaa nenään kuitenkaan :whistle:
  11. D

    makaronisalaatista kysyttävää viisaammilta

    "salaattia" :D Mutta juu, eiköhän kyseiset "salaatit" voi tehdä jo edellisenä päivänä.
  12. D

    makaronisalaatista kysyttävää viisaammilta

    Tekisin samana päivänä, muutama tunti ennen tarjoilua että ehtii maustua mutta kasvikset eivät lötkähdä. Toinen kysymys sitten onkin että miksi kukaan tekisi makaronipohjaista salaattia, kylmä pasta on kamalaa.
  13. D

    Lukiot ja ylioppilastutkinnon voisi lakkauttaa

    Minä tiedän useita ammattikoulupohjalta yliopistoon päässeitä, ihan pääsykokeiden kautta ovat sinne ponnistaneet. Ei se ole niin harvinaista kuin luulet.
  14. D

    Maistuisiko?

    Miten joku onnistuu kerrasta toiseen ottamaan näin huonoja kuvia sapuskastaan?
  15. D

    Kyllä naisella pitää olla häpykarvat.

    "Aikuinen mies" Kyllä, ihan varmasti :D
  16. D

    Köyhät valittaa kun kulutus on liian isoa

    Ajattele mitä säästöä tulisi kun olisi vain syömättä.
  17. D

    Tammikuun lopussa työttömiä oli 360.000 ja työttömyysprosentti oli 14, eli joka seitsemäs on työtön

    Ihme ettei kukaan ole tullut vielä rääkymään että "töitä on jos haluaa!!!1111".
  18. D

    Gallup: Jos antaisit lapsesi adoptioon ja saisit päättää annatko homo-/lesboparille vai heteroparille,

    Ei olisi väliä, kunhan jälkeläinen pääsisi tasapainoiseen perheeseen.
  19. D

    Ranskalaiset- aikuisten juhlaruokaa?

    Useammin minä uuniperunoita syön kuin ranskalaisia.

Yhteistyössä