Hakutulokset

  1. M

    Makeiden mössöjen ahmiminen kotona

    Täällä ilmottautuu kanssa yks salamässääjä! En tee ite mössöjä, vaan ihan rehellisesti vedän päivittäin karkkia.. Jos en niitä niin "leivon pakkaseen" josta osa katoaa samantein omaan suuhun, loput sitten syönki sieltä pakkasesta seuraavien päivien aikana :D nimenomaan ennen ku mies tulee...
  2. M

    Jatkaisitko liittoa...

    Mun avomiehestä tulee myös kuuro jossain vaiheessa. Hän sai kuulolaitteet 5-vuotiaana eli pitää myöskin tilannettaan ns. normaalina eikä halua leikkauksia tai implantteja sitten kun laitteista ei ole enää mitään hyötyä. Tällä hetkellä toinen korva on täysin kuuro ja toisessa noin 75% kuulo...
  3. M

    Yksivuotishammastarkastus lapselle, joka ei pidä hampaidenpesusta

    Just eilen käytiin, ja vähän kurkkas ja katto että mitkä hampaat on tullu ja minkälaiset hampaat on. Mutta muuten pelkkää jutustelua hampaiden hoidosta :)
  4. M

    Välilihan tikit...

    Kiitos tämän ketjun, päätin minäkin kurkistaa peilin avulla jalkojen väliin. Ei olis kannattanut. :D Sain 2. asteen repeämät ja väliliha leikattiin, koska pojan päänympärys oli 37,5cm, ja näin vuosi synnyttämisen jälkeen nii aika rujohan tuo oli. Ei sillä että se nyt erityisen kaunis olisi...
  5. M

    Kuukautiset sekaisin...

    Mulla on sit varmaan ollu teidänkin menkat tässä kuussa, ku mitään muuta tehnykään ku vuotanu koko kuukauden.=) Aina viikko vuotoa ja puoli viikkoa ei mitään, sitten taas viikko vuotoa, jne..
  6. M

    Onko tässä mies vai nainen?

    Androgyyni hän on. Ja kyllä, on se mies joka toimii naismallina.
  7. M

    Kiireisen kotiäidin kauneudenhoitovinkkejä?!?!

    Joo siis oikeastihan kiireinen kotiäiti, varsinkin yhden lapsen, on myytti. :D Mutta itellä oli ainakin ekat pari kuukautta sellasta aikaa, etten oikeen "ehtinyt" laittaa itteeni, kun opetteli kaikkea uutta ja ennenku tuli rytmi elämään. Mutta kyllä siis nykyään jo lähes joka päivä on kevyt...
  8. M

    Lapsi 3-vuotta, kakka aivan vaalea, beigen väristä.

    Juuri tänään tuli se jenkkien "mahtava" Lääkärit-ohjelma, jossa oli pieni poikavauva, jonka kakka oli vaaleaa ollut jo jonkun aikaa ja se äiti ei ollut rekisteröiny asiaa kunnolla. Sillä pojalla oli just maksassa/sappiteissä jotain häikkää ja kävi leikkaukses. Tarkemmin en osaa sanoa kun en...
  9. M

    Kiireisen kotiäidin kauneudenhoitovinkkejä?!?!

    Kiitos, täytyy tutkailla tuota :)
  10. M

    Kiireisen kotiäidin kauneudenhoitovinkkejä?!?!

    Hilarious! ...:rolleyes:
  11. M

    Kiireisen kotiäidin kauneudenhoitovinkkejä?!?!

    Järjestämme kahdelle ystävällemme yhteiset vauvakutsut, jonka ohjelmaa tässä hieman jo pohdiskelimme, ja aateltiin, että voitaisiin kerätä kiireisen kotiäidin kauneudenhoitovinkkejä. :) Eli siis mitkä on teidän vinkit? Ja muistakaa, tämä ei oo mitenkään totista puuhaa, joten, mitä hullumpi...
  12. M

    Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

    Yks tais tulla aiemmin vastaan.. Eli Anu.. Koppa keppanaa heti sille joka kertoo uuden, ennenkuulemattoman anus-vitsin!
  13. M

    Paljonko Reino-ensikengät maksaa kaupassa?

    Tääläpäin ovat kyllä 30-40€ noissa marketeissa.
  14. M

    3kk rokotus ja oireet?

    Mulle ainakin sanottiin, että pistoskohtiin voi nousta punasia läiskiä, mutta jos leviävät jokapaikkaan, varsinkin selän puolelle niin käydä näyttämässä.
  15. M

    Voinko jättää vaimot/avopuolisot kutsumatta pieniin häihimme vai onko parempi kutsua pareittain, mutta yheensä

    Itse olen menossa häihin, jossa hääparin kavereiden puolisot (sukulaisten puolisot on kutsuttu) ja kaikki lapset on jätetty kutsumatta. Näin saivat häistänsä n.45henkeä pienemmät.. Enkä pitäny loukkaavana sitä että kutsu ei koskenut miestäni tai poikaani. Eikä mieskään siitä loukkaantunut...
  16. M

    Miks mä en laihdu? Syönkö jotain väärin

    Voi olla kuuluisa säästöliekki-aihe.. Tai annoskoot.. Tai piilokalorit.. Mutta joku joskus sanoi, että laihdutuksessa tulee välttämättä (halusit tai et) jossain välissä vaihe jolloin paino ei laske ollenkaan, ja pysyy samana jopa viikkoja, kunnes lähtee taas laskusuhdanteeseen :) Tämä vaihe...
  17. M

    Kenkiä kirppareilta?

    Oon tonkimassa kaappejani kirpparipöytää varten, ja mulla olis läjä mulle turhia, mutta hyväkuntosia ja lähes käyttämättömiä eli uudenveroisia kenkiä. Meniskö kaupan kirpparilla? Ostaako ihmiset kenkiä sieltä vai mielummin uutena kaupasta?
  18. M

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Mä en taas huomannu koko limatulppaa ikinä, enkä ees lapsiveden menoa. Mulle vaan sanottiin että tuntuu suoraan vauvan pää :D Mulle sillon sanottiin että vauvan koon vuoksi (pelättiin suurta) ei anneta mennä yli lasketun ajankaan. Mutta eka käynnistysyritys oli 40+5, mutta ei lähtenyt ja uus...
  19. M

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    En tiiä onko tässä ketjussa enää elämää, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin mitä nuo Cambridge-pussit pitää sisällään? Vai ajaisko saman asian jos vetääs kotikutoosen Cambridge-kuurin eli saman verran kaupan pussikeittoja ja juo sen 3l vettä päiväs? :D Vai onko niissä joku hyppysellinen...
  20. M

    huoh,mies sai töitä,mutta me juuri kotiuduttu vasta sairaalasta vauvan kanssa....

    Eihän tässä nyt ollut kyse etteikö pärjäisi uuden tulokkaan kanssa kotona, tai etteikö olis tyytyväinen että on töitä. Vaan käsittääkseni ap:ta harmittaa se, ettei miestä kiinnosta ollenkaan pitää koko isyyslomaa ollenkaan, ei nyt, ei myöhemmin eikä pätkissä vaikka taatusti olis mahdollista...

Yhteistyössä