Hakutulokset

  1. S

    Pystyykö alaikäinen muuttamaan pois kotoa omaan asuntoon (huono perhetilanne)?

    Nyt menet liian pitkälle. Ole hyvä ja lopeta.
  2. S

    G: Onko sinulla äitinä joku hyvin epä-äitimäinen harrastus tai kiinnostuksenkohde?

    Ei kai nyt kukaan harrasta tai vain sellaisia asioita jotka sopivat hlölle jolla on lapsia. Joten, ei ole. =)
  3. S

    Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

    Olipa älytön aloitus, tietenkään kaikki naiset eivät näytä tuolta, eikä tarvitsekaan. Eivät kaikki miehetkään ole kuin tavallisia, hyvä että heille on tavallisia naisia. Ja syy miksi itse en käy kuntosalilla-minulta on synnynnäisen sidekudossairauteni sekä useiden nivelrikkojeni vuoksi...
  4. S

    terveysasema ei ottanut sisään

    Kyllä selkäkivuista täytyy saada lääkäriaika, soita niin monta kertaa kunnes sen saat. Ei ajanvaraaja voi sitä kieltää, varsinkaan jos ei ole edes sairaanhoitajan koulutusta. Itse aikanaan en saanut enää aikoja terveysasemalta, kun kävin siellä vaivojeni takia niin usein, minua alettiin...
  5. S

    5vuotias ja älytön uhma,help!

    Vaikka teillä toimii, itse en haluaisi oman haastavan erityislapseni kohdalla ikinä lähteä huutamiseen/syyllistämiseen. Pidemmän päälle vaikuttavat negatiivisesti lapsen itsetuntoon ja persoonan kehitykseen, viimeistään murrosiässä, luulen. Meillä lapsen isä huutaa lapselle, on huutanut...
  6. S

    Paras suomalainen mies- ja naislaulaja?

    Jarkko Ahola ja Janna Hurmerinta.
  7. S

    Lyhyet hiukset saavat noin 20-40v naisen näyttämään tätimäiseltä

    Niin, mitä hemmetin väliä sillä on minkä mittaiset hiukset jollain tuntemattomalla 20-40 v. naisella on? Tai yleensäkään, onko hiusmalli vanhentava vai ei. Jokainen pitää sellaisia hiuksia mistä tykkää.
  8. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei olla vielä kerrottu pojalle, mutta ihan vasta lähiaikoina on alkanut kysellä miten vauvansiemen pääsee naisen mahaan jne...uskon että kertominen on hyvin lähiaikoina ajankohtaista. Sen lisäksi että minulla ei ole/ollut omia munasoluja, minulla on harvinainen, perinnöllinen...
  9. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille, tulin piiiiitkästä aikaa tänne, olen Suzyanne tuolta ekalta/ekoilta sivuilta, sain poikani Vilin 9,5-09 ekalla hoitokerralla Tartossa. Vili on reipas, pian 5,5-vuotias poika, ihan isänsä näköinen. Tsemppiä kaikille hoitojen...
  10. S

    Montako neliötä ja asukkaita teillä on?

    130 m2, kaksi aikuista ja leikki-ikäinen lapsi joka toinen viikko. Tosin takkahuone ei ole vielä käytössä kun sitä ei ole vielä remontoitu, on verstas/varastotilana toistaiseksi.
  11. S

    Mikä on pahin sairaus mielestäsi?

    Alsja Incl. Mutta paha EDS eli Ehlers-Danlosin syndrooma on kyllä myös ihan kamala, vie toimintakyvyn aika tehokkaasti, nuorena jo voi joutua pyörätuoliin ja toisten autettavaksi. Itselläni on tämä sairaus, muttei kauhean pahana, ainakaan vielä, pahenemaan päin on kyllä...
  12. S

    Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

    Mulla on vaihtunut mies, asunto (ja kohta vaihtuu taas, siis asunto, miehen ajattelin pitää samana, mieluiten loppuikäni. :heart:) ja olen menettänyt toistaiseksi työkykyni, uudelleenkoulutusta odottelen. Ehkä sairaseläke jossain vaiheessa, ja liikkumisen apuvälineitä on jo, ja lisääntyvät...
  13. S

    Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

    Mulla oikeastaan melkein kaikki. Mutta muutos on parempaan suuntaan, ehdottomasti. =)
  14. S

    Ketä paikalla?

    Ei vaan etupylly.
  15. S

    Ketä paikalla?

    Minä olen onnellinen, että ihan vaan tiedoksi. Ja lisäksi olen PUUMA.
  16. S

    Ketä paikalla?

    Täällä ollaan. :wave: Olut loppui just.
  17. S

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Ap. , olen ollut naimisissa 99% samanlaisen miehen kanssa, erotuksena vain se että hän oli myös lisäksi todella mustasukkainen. En saanut meikata, ja minun piti pukeutua löysiin vaatteisiin muualla kuin kotona. En saanut katsoa tv:stä Sinkkuelämää, sen sijaan sain katsoa Kotikatua. Yms.yms...
  18. S

    Hki Lauttasaari/Ruoholahti, nelikymppisiä leikki-ikäisten poikalasten äitejä kaveriksi?

    Nostelen, poika nyt 4 v. 2 kk ja edelleen lähialueelta kaveita kaipaillaan pojan kanssa! :)

Yhteistyössä