Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2021

    Viime yönä tein testin ja näyttäis siltä että vauva olisi tulossa! Tänään 5+1 ja 11.11 olisi vissin lasketta aika. Kiva liittyä seuraan teiän muitten kanssa ja toivotaan että kaikille suodaan vauva ensi marraskuussa. Itselle se olisi ehdottomasti viimeinen vauva ja olen jo alkanut tehdä...
  2. M

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Pahoinvointiin suosittelen pahoinvointirannekkeet...ei kaikkea poista mutta ihan pahimman kyllä. Kannattaa hakea vähän sitä pistettä johon se pallo painaa, en löytänyt sitä itse helposti mut sit kun löysin niin auttoi
  3. M

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Tännekin viides tulossa, la 14.1. Muut lapset ovat 9v, 7 v, 5 v ja ens kuussa nuorin 3 v
  4. M

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Täällä uusi liittyy varovasti mukaan eli tiedot ois Millimamma / 14.1 / TYKS/ 36 / 5. eli tosiaan viides lapsi ois, edelliset 9,7,5 ja ensi kuussa nuorin 3 v. DiiDii puhuit liitoskivuista! Tiesin että olen raskaana kun tunsin tutun kivun selässä ja hainkin jo kepit ja ens viikolla jo pakko...
  5. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Viikon päästä saan keskusteluapua perheneuvolasta. Mies ei siis ole edes pyytänyt anteeksi vaan on ilkeä, sydämmetön ja kylmä. En tunne edes olevani ihminen enää, koska ei ketään voi kohdella näin jos on olemassa eihän...?
  6. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Olen kyllä lukenut kaikki mutta unenpuute vienny muistin...jos tässä joku mut muistaa vielä niin mies sai aunnon, ja selvis lisäks että on ollut uskoton (ei ihan siihen pahimpaan asti mut) alkusyksystä ja edelleen ystävä tämän naisen kanssa myös mun edessä. Anteeksi kaikille jotka omansa...
  7. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Henskula Todella paljon voimia ja iso halaus! Halaa teiän prinsessaa kovin! Lissu123 Muut lapset ovat 5, 4 ja 1...5 ja 1 vuotias täyttää tammikuussa vuosia...Mulla on kaikki kotona päivisin ja liikumme aktiivisesti harrastuksissa kaikki yhdessä joka päivä... Pihla Hyvä päätös kertoa jos...
  8. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    PihlaTipuin kolme rappusta pää edellä asvalttiin..olin pikasesti ulkoroskikseen viemässä vaippaa perhekahvilassa..oltiin just sulkemassa (se on siis kahvila jota itte järjestän) ja lähdettiin noin 20 min myöhemmin ajamaan..ehdin ajaa melkein kotiin kun huomasin että auto on menossa ojaan...ja...
  9. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Tänään meni liitokset alaselästä ja kaaduin rappusia alas kun tunto hävisi kokonaan jaloista (tuttuun tapaan). Nyt toivun aivotärähdyksestä ja huomenna koittaa keppiarki loppuraskaudeksi..Kaiken lisäksi mieheni ilmoitti että muuttaa joulukuun alusta ainakin muutamaksi kuukaudeksi pois. Voi että...
  10. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voimia Marja81! :hug:
  11. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Meillä on se be safe turvavyöalennin. Jo, ekan raskauden aikana 2008 ei ollu verikokeita ollenkaan, toisessa raskaudessa 2010 oli vapaaehtonen verikoe ja kolmannessa raskaudessa 2012 verikoe oli pakollinen jos halusi nt-ultraan. Eli arvelen sen nytkin olevan pakollinen mut torstaina selviää...
  12. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Suhta aikasin oon alkanu käyttää sitä turvavyönalentajaa koska on se tuntunu kivalta nyt kans tän turvotuksen kaa kun en oo ikinä tykänny et mikään kiristää alavatsaa edes alkuvaiheessa, mulla tulee siitä paha olo ja oksetta jos kiristää alavatsaa niin nyt oonki ollu ihan verkkarilinjalla, en oo...
  13. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Nii hankinnoista...ei tässä todellakaan mitään olla hankittu eikä mitään tarvitakaan :p Kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta on jo valmiina kun on nää 3 muuta pientä tässä jolta perii...lähinnä meiän tarttee hankkiutua eroon tavaroista tässä ennen niin myymistä ei ostamista. Autokin on jo...
  14. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Oh, mun kohta 2 v kirjoitti äsken, en kyl taujuu miten sai lähetettyä... Mulla on ollu toi turvavyöalentaja kaikissa kolmessa raskaudessa ja kyllä se ohjaa sen vyön eri tavalla kun jos se vain on vatsan alla...ite oon tykänny, monen mielestä varmaan ihan turha juttu mutta ainakin kun sisko oli...
  15. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    qq cv sadfdfdfde
  16. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Unna1 Voimia!! Onko mahdollista että ois vasta niin alussa? Kaameaa kyllä kun 2 viikkoa joutuu odottamaan.. Mulla hieman tuntuu että paljon oireista hävinny ja huolestuttaa kyllä kovasti..vatsaa edelleen turvottaa ja alavatsassa tuntumuksia mutta kun aika lailla kaikkien 3 kaa ollu...
  17. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voimia NeitiMi ja Laapotti! :hug:
  18. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Matruusi78 Onko sulla aiemmat ollut nopeita? Onko pitkä matka sairaalaan. Mulla eka synnytys oli normaali ja normaalin pitunen, toinen sitten ainoana synnytyksenä alkanut vesien menolla ja se menikin sitten 3 tunnissa. Joten kolmannessa minua varoiteltiin tuosta nopeudesta ja varsinkin siitä...
  19. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voimia Henskula ja Mimii! :hug: Ihan järkyttävää käytöstä ollu Kerttuli84.. Kiva kuulla että vuodoista huolimatta on ollut hyviä "tuloksia" Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut alkupaino 50 kg ja aina noussut 17 kg ja lähtenyt ilman "töitä"..oon kyllä imettäny jokaista reilun...
  20. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Yhdyn Ruu79 sun pyyntöön! Mä kaipaisin neuvoja miten kerto todella hyvälle ystävälle että odottaa NELJÄTTÄ kun sairaus melkein vei hänen esikoisen 1 vuotiaana ja lapselle jäi pysyviä "haittoja"..ja viime toukokuussa hänen toinen lapsi kuoli kohtuun viikolla 38. Tiedän että hänellä on ollut kova...

Yhteistyössä