Hakutulokset

  1. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heippa hei! Tulin sen verran huutelemaan että meille tosiaan syntyi terve pikkuinen tyttö 15.11.13 Mulla loppuraskauden hepatoosi oli tosi rankka ja sitten vauvan syntymän jälkeen muutettiin ja netti ei toiminut kun kännyssä monta kuukautta. Kirjoittelu siis vähän jäi =) Tyttö siis syntyi...
  2. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!! Päivät on menneet niin hulinalla että ei oikein tännekään ole ehtinyt rustailla kuulumisia. Mulla alkoi nyt viime viikolla virallisesti äitiysloma ja sitä ennen olin pari viikkoa jo sairaslomalla. Pikkuihmisen tavarat alkavat olla siis järjestyksessä ja kaikki...
  3. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kiitokset Titiuu ja Hydra tsempeistä. Tää on vaan just tämmöistä vähän tyhmää, kun toisaalta olen niin onnellinen ja olen viimein saanut kaiken mitä olen halunnut. Sitten alkaa painaa se väsymys. Esikoinen on niin ihana, ja niin raskas kun lempisana on ei ja emmähaluu. Ja mulla palaa käämit kun...
  4. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heippa kaikille! Tervetuloa uusille, onneksi olkoon! Täällä aika vaan kulkee kuin siivillä! Eilen paukahti jo 28 viikkoa rikki ja samalla rakennuksella saatiin maalämpöpumppu käyntiin :) sekin prokkis siis etenee hyvää tahtia ja nyt on lämpö jo torpassa. Mä olen ollut viimeaikoina...
  5. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Onnea onnea PikkuJellonalle ja pikkupojalle <3
  6. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Onkohan siellä PikkuJellonalla jo pikkuinen sylissä :)
  7. H

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Voi Saara! Kaikki enkelit nyt pientä auttamaan, jotta jaksaisi vielä vähänaikaa kasvaa masussa <3 Jaksamista Saara, on varmasti ihan kamala tilanne! Mulla on kans tää tänne kirjoittelu jäänyt, kun en kännykällä jostain syystä pääse kirjautumaan ja ne muutamat hetket ku oon päässy jostain...
  8. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Hip hei! Täällä on lomat onnellisesti lusittu ja töitä painetaan jo toista viikkoa! Onneksi on aika hiljaista niin ei ole tarvinnut hirveästi rehkiä. On lähinnä ollut niin hiljaista että olen hoidellut kamalasti omia asioita :) Viime viikolla meillä oli rakenneultra ja siellä köllötteli...
  9. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Lunalle voimia tulevaan.... Hiljaiseksi pistää tämä. Tikkerituulle onnea pikkutytöstä! Tulehan pian kertomaan kuulumisia! (.) mullakin sokerirasituksen tulos normaali. Ihanaa mutta raskasta kesälomaa tässä vietellään esikoisen kanssa. Oon edelleen tosi väsynyt ja mies raksailee kaikki...
  10. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Voi Luna! Kauheasti voimia tilanteeseen! En löydä mitään järkeviä sanoja. Toivotaan ja rukoillaan että kaikki kaikesta huolimatta kääntyisi parhain päin.
  11. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! En ole viimeaikoina ehtinyt koneelle iltaisin ja kännyllä en oo jostain syystä pystynyt kirjautumaan sisään, joten kirjoittelu on vähän jäänyt. Lukemassa oon käyny kyllä tiuhaan tahtiin :) Mulla alkoi tänään hartaasti odotettu kesäloma. Oon ollut niin...
  12. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ultrassa kaikki hyvin! Turvotus alle millin ja riskilukema jotain 1:35000 :) Oli paljon liikkuvaisempi kuin esikoinen joka vaan heilutti kättään. Tämä oikein ponkaili jaloillaan! Pomollekin kerroin ja otti uutiset paremmin kuin hyvin! Oli kuulema jo arvannutkin. No ei mikään ihme ku maha...
  13. H

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa taas pitkästä aikaa! Mulla tää järkky väsymys, työkiireet ja raksakiireet syö aikaa näpyttelyltä :) töissä oon tauoilla ja luppoajalla kyllä tarkasti lukenut kaikki teidän jutut. Maha on mulla jo oikeasti iso. Oon aika hoikka eikä mitkään löysät paidat peitä tätä tykkiä enää...
  14. H

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Hyy2 LA 6.12.2013 Seuraavaksi np-ultra 22.5.13 plussaus clomit+pregnyl, 26v, 2 lapsi, 1/2 pco Kiitos Luna uudesta pinosta! Toivotaan että saadaan koko joukko plussanneita mukaan clomittarista :) Täällä väsymys jatkuu maahan kaatavana. Ja jos Lunalla maha pikkuisen pinkeilee niin mulla on...
  15. H

    Clomittaret 2013

    Moro kaikille! Tulin vain nopeasti kommaamaan noista seurantaultrien tarpeellisuudesta. Mulla ne siis oli ihan automaattisesti. Ekassa clomikierrossa johtofolleja oli 1 mutta toisessa 4. Mulle sattui tohon toiseen seurantaultraan ulkomaalainen lääkäri joka puhui erittäin huonoa suomea ja tämä...
  16. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Neppu! mulla ei oo viikkoja kun vasta 10 huomenna :) eli ei tässä kovin pitkällä vielä olla :) ja onnea hirmuisesti plussasta! (.) Maha on hirveä booltsi. Järkkyä miten nopeasti se tuli esille! Näyttää nyt samalta kuin esikoista odottaessa raskauden puolivälissä! Mun pitäis huomenna alkaa...
  17. H

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Heippa pitkästä aikaa! Päivät viuhuu silmissä kun työt esikko ja raksa pitää kiireisinä! Faceryhmään mäkin ajattelin et voisin hypätä np-ultran jälkeen. mammahousuja oon käyttänyt jo useamman viikon. Maha on tosi iso verrattuna esikoisen raskauteen ja varsinkin syömisen jälkeen turvottaa...
  18. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    PikkuJellona No et kyllä todellakaan ole laiska tai mitään :) Kuulostat tehonaiselta! Kyllä mullakin tuntuu että kuula räjähtää välillä tän kaiken keskellä :D vaikka ei ole edes mitään edellisen kämpän myyntistressejä mukana. Mutta hoen itselleni että tää on meidän yhteinen unelma. Tai unelmat...
  19. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    PikkuJellona :) hehee, mä olen myös suunnitellut meidän talon itse, laskenut energialaskelmat itse kun teen niitä muutenkin työkseni ja huohottanut niskaan kun työkaveri teki LVI-suunnitelmat. Ahdistelin maalämpö- ja IV-toimittajat varmaan hermoromahduksen partaalle ennenkuin sain päätettyä mikä...
  20. H

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Rasvoista, vaärjäämisestä ja kosmetiikasta tukkaa en ajatellut nyt alkuun ainakaan värjätä. Mun yksi kampaajakaveri on suositellut että voisi värjätä hiukset kasviväreillä. Ainakin isommat kampaamot tekee niitä jonkinverran. Mulla on pitkään ollu vaan vaaleita raitoja ja nyt ajattelin että...

Yhteistyössä