Hakutulokset

  1. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Moikka kaikille! Mula on aika liuta väkeä vielä inboksissa doottelemassa pääsyä FB ryhmään... Mä en oo täälä käyny ja en suoraan sanottuna oo jakasnu nyt yhtään :( Mutta jos Kaneli83, Daredevil, kkiipp, linnie, papumamma, Lady_Vanilla, Minen, Martta 75, Taimis, o873060, Becha kuittaisitte...
  2. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    minen sain kyllä! Ja muille jotka ootte mulle viestiä laittaneet niin malttia, mä oon aika ylikuormitettu just nyt niin kunhan pyynnöt on ennen puoltayötä mulla niin riittää. Lisään teidät heti kun vaan ehdin. :) Puoliväli POKS! Maana-mamma ja neitimatkustaja 20+0
  3. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    FB ryhmään pääsee enää su klo 23:59 saakka laittamalla mulle tai Kirsikka92:lle YV:llä oman nimen tai profiilin osoitteen mistä saadaan sitten kaveripyyntö laitettua. Sen kun hyväksyy niin liitetään ryhmään, eli ainoa mikä FB:ssä kavereille näkyy on uuden kaverin lisääminen. Ja mä poistelen...
  4. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Laita kkiipp mulle YV:nä oikea nimesi ja tsekkaat et sut löytää FB:stä. Mä lisään sut kaveriksi ja lisään ryhmään ja sitten poistan kavereistani. Simple as that. :)
  5. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Ja tosiaan deadline menee niin että jos laitat YPlle viestiä tuohon aikarajaan mennessä että haluat päästä mukaan niin pääset kyllä, me ei välttämättä ehditä aina heti reagoida niin se ei jää siitä kiinni se mukaan liittyminen. Kunhan viesti on tullut ennen puoltayötä su-ma välisenä yönä, niin...
  6. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Moikka vaan kaikille taas :D Muistakaahan kun laittelette niitä FB ryhmiin pyyntöjä, tarkistakaa yksityisyysasetuksista että teidät löytää niin onnistuu nopeammin nää lisäilyt. :) JA surutta pommittakaa vaikka jokaista FB ylläpitäjää pyynnöillä, me ei kovin usein täällä enää käydä, mutta mä...
  7. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Moikka kaikille pitkästä aikaa!! Anteeksi niille jotka ovat joutuneet odottaan liittämistään FB ryhmään. Mä tänään kuittasin mulle tulleet pyynnöt ja lisään väen ryhmään kunhan hyväksyvät kaveripyynnöt. 4+1 kelle laitoit pyynnön? kirsikka on tänään kans käyny tsekkaan pyynnöt eli varmasti...
  8. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa täällä javoi miten surullisia uutisia luinkaan vielä. :( Lämmin osanotto Vanessa ja Lokakuinen :hug: ).( Mulla oli ma NP-ultra jossa löytyi vilkas vipeltäjä jolla sydän löi hurjaa vauhtia ja kaikki oli kunnossa. <3 La aika muuttui aavistuksen, eli Maana-mamma Laskettu aika...
  9. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Zanukka kovasti voimia ja jaksamisia, taisi olla joku muukin joka sai ikäviä uutisia, voimia sinnekin. Onnea jälkeen uusille plussailijoille ja etrvetuloa mukaan!! Hope Taisi tuolla kysellä FB ryhmästä. Se on ihan täysin salainen, sitä ei löydy hauilla ja se on Kirskikan alunperin luoma...
  10. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Pitkästä aikaa nopea päivitys; 18.3 NPU Maana-mamma 13.5 RU Maana-mamma Pitkä aika odotella ekaa ultraa, mutta on edes aika tiedossa :) vointi kovin raskaanaoleva, mutta muuten oikein hyvä. Jopa nautittavan hyvä :ashamed: Ekaan neuvolaankin vielä kaksi viikkoa! Mutta tervetuloa...
  11. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Jösses mikä määrä uusia taas! :O Mutta sehän tarkoittaa että on ollut plussarikas kausi, Tervetuloa uusille! :heart: Tuosta äitiyspakkauksesta; just viikonloppuna hiplasin kaverin luona sen pakkauksen ja olin tosi positiivisetsi yllättynyt! Oli paljon enempi pieniä kokoja ja tosi kivat värit...
  12. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomio! Monet ovat kyselleet fb-ryhmän näkyvyydestä kavereille. Jos haluatte ryhmään, niin ryhmän YP:t (toinen heistä) lisäävät teidät kavereikseen jonka jälkeen saamme liitettyä teidät ryhmään mukaan. Tämän jälkeen voitte vapaasti poistaa meidät kavereistanne, halutessanne. Ryhmä on salattu...
  13. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    (.)5.3.2013 N Maana-mamma, aika kauas meni ja en pääse ees omalle terkalle. :/ No alkuun päästy ja saan kohta varailla np-ultrankin, menee varmasti yli maaliskuun puolenvälin. Odottavan aika on pitkä... Tsemppiä niille joilla huoli on suuri. Tarrasukkia pienille ja rentoa ja rauhallista...
  14. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Juu ei hätää, en mä nokkiini ottanu, ja tää on just niin sitä kun ajat muuttuu ja vielä äiditkin on erilaisia :heart:
  15. Maana-mamma

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Wauuu!!! Onnea kääkkis! Mahtava uutinen, toivotan vahvistuvaa viivaa :heart:
  16. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    LukLu on niissä 45% suositellusta päiväannoksesta, eli alle puolet ja mä en oo niin nipo näiden kanssa. ;) Mä en jaksa uskoa että aiheutuu mitään jos mä 2 ekaa viikkoa syön vitamiinia jossa on suhteessa noin pieni määrä A-vitamiinia ja sitten siirryn vitskuun ilman A-vitamiinia. Mä vetoan aina...
  17. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Raskausaikana muistaakseeni pitäis saada se 400 mikrogrammaa päivässä, eli normivitskuissa on vaan 100. Eli foolihappoilsä on hyvä jos normi vitskuja syö. Mulla on nyt normi monivita ja foolihappo, ihan vaansen aikaa et saan ne foolihapot syötyä, sit siirryn raskausajan vitskuihin joissa on...
  18. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Jösses mikä määrä tekstiä tullu! :popcorn: Mulla kans ajatus harhailee niinkuin helmikoolla, oli hirmu hauskaa olla eilen tentissä kun olo oli ihan evvk ja sit ajatus harhaili ihan muualla... Mä taidan tänään soittaa neuvolaan ja varata sen oman neuvolan jo. Mun piti oottaa ensviikkoon kun...
  19. Maana-mamma

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Onnea mymmeli!! Tervetuloa mukaan :heart: Mä oon kertonu omille vanhemmilleni ja parhaalle ystävälleni, muut saa tietää sit np ultran jälkeen :) mä huutaisin vaikka kaikille jo xD mies on meillä se järjen ääni. ;)
  20. Maana-mamma

    Vauva Haaveissa 2013

    Onnea vema!!! :))

Yhteistyössä