Hakutulokset

  1. Heavyfreak

    Uusin tatuointi *kuva

    Mulle ollaan tekemäs nyt toista full sleevee johon tulee keijuja. Eikä tosiaan mitää Helinöitä :D Tässä viimesin, Wiccakeiju. I love :) IMG 7104
  2. Heavyfreak

    Iltaketju, kuis polkee? :D

    Niih, että kuis porukal kulkee? :D Mää täsä vielä aattelin hetken aikaa istua ja ihmetellä ja painella aikasin unille. Huomista innolla oottelen, ekaks leiman hakuun ja sit vaihdan osotetta tonne miähen suuntaan :) Päivän täs suunnitellu ja duunannu neuleita. Että ihan muksa normipäivä :D
  3. Heavyfreak

    Mitä kuuluu? :D

    Tylsyyksissäni aattelin tulla tänne kattelee, vieläkö löytyy tuttui? :D Mitäs immeisille kuuluupi?
  4. Heavyfreak

    Mitäs kuuluu tähän iltaan? :)

    Kuis sujuu ilta? Mulla pienimuotoinen tylsyys ni tulinpa tänne vilaseen..
  5. Heavyfreak

    Tatuointia ja implanttia *kuva

    Tällasta tällä kertaa :) 1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com Mitäs tänne muuten kuuluupi?
  6. Heavyfreak

    Morjens! *tatskakuvaa kans

    Mitäs tänne kuuluupi? Pitkästä aikaa.. Aattelin tulla pitkästä aikaa pyörähtää ja samalla näyttää viimesintä tatskaa. Niit on tullukki hurjasti lisää sitte viimekäynnin.. Nyt on vasen sleeve, oikeessakin aikasta reilusti jo ja selkä duunattu ihan yläosaa lukuunottamatta. Eikä loppua näy :p...
  7. Heavyfreak

    BÖÖ!

    Ei mul muuta.
  8. Heavyfreak

    Tatskan nyöritysosuus valmis! *kuva*

    Ja voi vitsit mä niiiiiiin tykkään, siit tuli ihana! :heart: Ens kerralla sitten jauhetaan käden sisäpintaan köynnöstä, kunhan tää ny eka paranee :)
  9. Heavyfreak

    Uutta tatskaa :P *kuva

    Ja keskenhän tää on vieläki mut näytetään ny sit. Alko iho punottaa niin kovasti ettei pystyny yläosan varjostuksii enää tekee. Ens kerralla sit jatkamma ;) Kerran tai kaks tota saa viel hieroo tota käsivartta että se valmiiks tulee. Ja tällasta siis.
  10. Heavyfreak

    Värinpoisto päässä :D

    Tossa puolen tienoil meen peseen pois.. saas nähä mitä tästä tulee (pohja siis punamustaa :D) Vai tuleeks hiustenleikkuukoneelle töitä.. :D
  11. Heavyfreak

    Mitä kuuluu?

    Mul meinaa olla tylsää, rouskutan tääl porkkanoita. Mietin tulevia päiviä. Hiuksii pitäs alkaa vaalentaa ja käydä ostaa värei ja shampoota tota operaatiota varten. Työkkäriin pitäs viedä työtodistus ja uus työsopimus. Maanantaina tatskattavaks. Ja ton äijänki voisin taas tänne ottaa ku se...
  12. Heavyfreak

    Mää kudon sukkia *kuva

    Mulla on jääny tollasia liukuvärjättyjä villalankoja ties mistä projekteista, sävyä aina 2-3 kerää. Ni aloin sitten vääntään niistä sukkia ku ei niistä kauheesti muuta saa. Äijä sai jo synttärilahjaks yhet ja tässä tulossa toiset. Toinen sukka puoles välis nyt, viimeistään aamul valmis...
  13. Heavyfreak

    Punamustasta blondiks, help!

    Mää oon nyt niin kyllästyny tähän jatkuvaan värjäilyyn. Ku oon luonnostaan blondi ja hiusten kasvu ihan himmeen nopeeta ni mä saan jatkuvasti olla värjäämäs. Ja nyt ei oikee enää jaksais, etenkää kesällä. Onks vinkkei millä aineilla, miten, mä saan näistä helpoiten blondit? Mä muistelisin...
  14. Heavyfreak

    Maanantaina lisää mustetta!! :D

    Tehään tota käsivartta valmiiks, jokohan sen sais tehtyy kokonaan.. :p Äkkiä ennenku tulee helteet :D Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiin menetetty tapaus..
  15. Heavyfreak

    Kuunnellaako mussiikkia?

    Kuunnellaan. Tää o aika hyvä. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-tkgrrXWd1s#!https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-tkgrrXWd1s#!
  16. Heavyfreak

    No huh huh

    Kitisenpä sitte tännekki. Krapula ja morkkis. Mitäs tein päivään?
  17. Heavyfreak

    Mitäs teidän päivään?

    Mä täälä ihimettelen että mitä sitä tekis :D Nää kesän alut on aina tällasii ku duunit loppuu, eka viikko menee ihmetelles :p Kaveri kutsu kylään istuun iltaa, jos sitä sinne menis jossai vaihees.. Ehkä.. Tai sit.. En tiiä :D Täytyy ny eka täsä ainaki pyykkäillä ja siivoilla ja säätää...
  18. Heavyfreak

    Mulla on tylsää *puuh

    Jouduin päästään tuon äijänki tonne pohojoseen ku ei sen kesäloma oo vielä alkanu ja nyt mää sitten yksin olla möllötän yssisseni täälä eteläsä ku en päässy mukaankaan lähteen. Oon jopa tunnin jo ollu yksin, tylsääääää.. Piristäkää, keksikää jotai jännää, anyone?!
  19. Heavyfreak

    8 päivää röökaamatta!! \o/

    Vähänkö voitto meikäläiselle! Sellaset 20 vuotta, tai 17 jos poisluetaan pari taukoo, oon tupakoinu ja aika paljonki, askin päivässä. Ny sit meni lopullisesti hermo. Pitkään jo miettiny tota lopettamista. Ja Champix resepti ollu odottamassa.. Mutta nyt sit päätin lopettaa. Siitepölykausi ku...

Yhteistyössä