Hakutulokset

  1. H

    miksi tuo taapero kynsii peppuaan kokoajan??!

    Voisko olla jotain hiivaa tai sienitulehdus tms vaippa-alueella??
  2. H

    Mitä mies ajattelee synnyttäneen naisen alapäästä jos on itse

    Eipä tuo oo urputtanut. Eikä mun värkille mitään dramaamaattista ole tapahtunut
  3. H

    Missä ammatissa eniten mätämunia?

    Yleistäen olen vähän samoilla linjoilla. Keski-ikäiset eukot jotka ovat sata vuotta talossa palvelleet.
  4. H

    Kysymys yh:ille ja niille jotka nyt on yksin himassa lasten kaa...

    Mä olen joskus vlppuisin tenavan kanssa kaksi kun mies on maalla porukoidensa luona duunailemassa jotain. Ei mulla oo tarvetta ottaa alkomahoolia kun oon tenavan kanssa kaksin. Joskus aijemmin ostin ehkä yhden siiderin et juon sen illalla mut joskus jäi juomatta. Ei enää maistu. Rajani on...
  5. H

    Onko suurperheen äidit jotain superäitejä teidän mielestä?

    Millainen on superäiti??
  6. H

    Seuraa äidille ja taaperolle leikkikaveria Kuopiosta

    Täällä mamma Pirtti/Petonen suunnalla ja poitsu 3/09. Kysellään myös mistä päin ootte?
  7. H

    Kuopiosta äitejä!

    Fb'ssä on yhteisö Kuopion äidit ja se on ns suljettu yhteisö. Ylläpitäjät hyväksyvät mukaan =)
  8. H

    Kuopiosta äitejä!

    Tulehan Lynien mukaan perhekahvilaan. Myö siellä käydään melkeinpä joka ma ja to. Meille ei sen ihmeempiä kuulu. Mies teloi koipensa reilu viikko sitten ja olla möllöttää kotona mein ilona kesäkuuhun. Juniori ryömii kovaa vauhtia ja koittaa pikku hiljaa konttausasentoon mutta ei vielä oikein...
  9. H

    Kuopiosta äitejä!

    Lynien, naamakirjassa on yhteisö joka liittyy noihin mll'n äitien iltoihin. Siellä on tulevien tapaamisien suunnittelua yms. Ite en oo kyl päässy viel yhteenkään äitein iltaan mutta kerran kuussa niitä ilmeisesti järjestetään. 24.3 on muistaaksein korujen tekoa mll'n toimsitolla
  10. H

    Huvittavin facebook kaverisi?

    Hahaa, mun kamulistalla on kans näitä. Nooh, saanpahan ite vinkkiä mitä kannattas kokata :laugh:
  11. H

    Mikä tästä talvesta tekee niin poikkeuksellisen?

    Ei kait mikään, ainahan talvella on lunta ja kylmä
  12. H

    Huvittavin facebook kaverisi?

    Mua huvittaa kotiäiti jolla on aina tylsää vaikka hänellä on reilun vuoden ikäinen tenava...Siis miten voi olla 24/7 tylsää... Tapaus jonka päivitykset koskevat aina hänen lasta sonnan väri mukaan lukien...kiehtovaa. Eihän niillä päivityksillä voi kaikkia ns miellyttää mut ei mua kiinnosta...
  13. H

    mistä luottotiedoton voi saada vuokra-asuntoa.

    Kaupunki vuokraa täällä ymmärtääksein kaikille mutta joutuu maksamaan jopa 3kk takuuvuokria
  14. H

    Kun aina sanotaan että talvi yllätti etelä-suomalaiset liikenteessä...

    Ainahan se talvi tuntuu yllättävän suomalaiset... :laugh: . Ihan kuin eivät muistaisi että syksyn jälkeen tulee talvi
  15. H

    90-luku tulee taas muotiin. Mitä muistat siitä? :)

    Oisko ollut 90-luvun loppupuolta niin oli mustat housut ja siinä päällä lyhyt musta hame
  16. H

    90-luku tulee taas muotiin. Mitä muistat siitä? :)

    Mulla on jäänyt mieleen et joillain oli napapaita joissa oli joku teksti.
  17. H

    "Minä en ymmärrä miksi ihmiset laittaa monta sataa euroa turvakaukaloihin ja istuimiin kun niitä saa kirpputoriltakin!"

    Mites muuten, tuosta kolaroinnista tuli mieleen, et jos sattuu paha kolari ni ottaako vakuutusyhtiö turvaistuimen pois? Siis haltuunsa? Kun jos moottoripyöräilijä kolaroi pahasti ni häneltä otetaan kypärä haltuun....Tosin eihän se nyt sama asia ole mutta siis kummiki
  18. H

    Kuopiosta äitejä!

    Meillä eka ultra oli joskus viikon 11 paikkeilla Alavassa. Toi ol ihan ns normiultra missä katottiin raskauden kesto ja arvioitiin laskettu aika. Mittasivat myös sen niskapoimun. Jos ei erityistä syytä ole ni odottaville kuuluu vaan kaksi ultraa joista toinen on sit viikon 21 paikkeilla...
  19. H

    Kuopiosta äitejä!

    ^^ nooh, eiköhän se pikkuinen siellä mukana kulje =) . Mä en aikoinaan meinannu uskoa raskautta todeksi ni piti käydä kuuntelee sydän äänet ennen ekaa ultraa...Olin aivan varma et mun tekemät testit näyttää väärin ja en muka olekaan raskaana :laugh: . Kyllä siellä vaavi oli ju mythän tuo Mini...
  20. H

    Kuopiosta äitejä!

    ChildishFear, sullahan on laskettu aika melkein samana päivänä ku mun synttärit. Oot ilmeisesti aika alkuviikoilla??

Yhteistyössä