Hakutulokset

  1. Nap

    Miten katsotaan FB:n osoiterivi??

    Kyllä se tietokoneen selaimessa näkyy. Mene sun omalle sivulle (eli ei siihen mikä ekana aukeaa, vaan se missä näkyy vaan sun jutut), niin tuolla yläpalkin osoitekentässä on facebook.com/ ja tuon kenoviivan perässä sitten se mikä siinä onkaan, onko joku fb:n oma numerosarja, sun nimi, lempinimi...
  2. Nap

    Ilmasia parkkipaikkoja Tampereen keskustassa?

    Eipä siinä välittömässä läheisyydessä niitä ilmaisia kummemmin ole, toki niitä Sorsapuiston toisella puolella (Lähteenkatu) kadunvarsipaikkoja voi käydä kyttään, jos en yhtään muista väärin, niin siellä olis jotain kiekkopaikkoja? Ja ihan toisessa päässä Sorsapuistoa (sen kävelee muutamassa...
  3. Nap

    Pitääkö EMP verkkokauppaan maksaa etukäteen? Ov

    Et sitten ole EMP:n sivuilta katsonut toimitusehtoja? Mars sinne lukemaan niin selviää maksutavat ja muut. Saitko tilausvahvistuksen sähköpostiin?
  4. Nap

    Te-toimiston naurettava touhu

    Öööö... Kansalaisopistossa opiskeluhan on täysin vapaaehtoista ja minä lasken sen harrastukseksi, ei se tosiaankaan ole kokopäiväistä opiskelua, eli miten ihmeessä se vaikuttaisi työttömyysasioihin? Kun se yleensä ei vaadi kun sen 1,5h/viikko ja ne kurssit ei montaa kymppiä maksa.
  5. Nap

    Mitä "perisuomalaista" postittaisin Englantiin ystävälle?

    Mä itseasiassa lähetin tuolle venäläiselle kaverille kaksi muovipussia, oli vaan niin hirmusen söpöt! Toinen oli Helsinki-Vantaan lentokentältä mukaan tarttunut, missä oli Suomen kaupunkien nähtävyyksistä kuvia (patsaita jne), ja toisessa sitten oli Suomen kartta, poroja ja mitä muuta kivaa...
  6. Nap

    Mitä "perisuomalaista" postittaisin Englantiin ystävälle?

    Mä lähettelen paljon kaikkea kaverille Venäjälle, suomalaisia karkkeja tullut lähetetyltyä, sitten ainakin Suomalaisessa Kirjakaupassa on kaikkia magneetteja, avaimenperiä sun muita Suomi -teemalla. Viimeksi löysin pakettiin myöskin jotain käsintehtyä, mm. hunajaa sisältävää huulirasvaa, sitten...
  7. Nap

    Edullisesti Jenkkeihin!

    Hotellia ei olla vielä päätetty, mutta katseltiin että viikoksi saa hotellin saa myös halvalla jos ei vaadi sitä viiden tähden Hiltonia. Olikohan jotain $600 noi hotellit minkä välillä nyt koitetaan päättää. Eli viikon reissu tulossa, sen tarkempaan en tässä kerro mihin me ollaan menossa, ihan...
  8. Nap

    Edullisesti Jenkkeihin!

    Me varattiin viime viikolla lennot Los Angelesiin tammikuulle, ja niiden hinta oli joku alle 600e/nenä meno-paluu. http://fi.travelgenio.com/ sivusto näyttäisi ihan randomilla päivämäärällä (lähtöpäivä torstai) Helsinki - New York monta lentoa vajaa 500e/nenä/menopaluu. Ja kun laittaa...
  9. Nap

    Sulhaselle farkut häihin?

    Jos omista häistä on kyse, niin mä en ainakaan näe mitään syytä miksi ei voisi olla, kunhan vaan on siistit ja ehjät. Sehän on ihan hääparin oma asia, että minkälaisen vaatetuksen itselleen haluaa päälleen laittaa :)
  10. Nap

    Tekisi mieli myydä koirat

    Minkä ikäsistä koirista kyse? Aikuinen terve koira kyllä pidättää pidemmänkin ajan jos on tarve, mutta eihän se niin suositeltavaa kuitenkaan ole. Meidän 10v on nykysin semmonen, että jos ei ihan pakko ole aikasin aamulla viedä (semmonen aamu että miehen kans lähdettäis aikasin kotoa, mä kun...
  11. Nap

    Minkä hintaisia kihla/vihkisormuksia teillä on?

    Kihla maksoi jonkun 40e, vihkin hinnasta en ole niin varma kun oli materiaalit mistä tuo tehtiin (eli valkokulta ja kivet, joista 9 rubiineja), työn osuus oli muistaakseni vajaa 400e. Pitäisi käydä sepän luona ja kysyä tuon arvo, kun unohtui sillon hakiessa :D
  12. Nap

    Miten helposti yksityinen lääkäri

    Ei kyllä saa julkiselta. Minä oon tässä viimesen kuuden vuoden aikana asiasta vääntänyt monen eri lääkärin (ja eri paikkakunnilla vielä, sekä psykanpoleilla että tk-lääkärien) kanssa rauhoittavista, ei tipu kun korkeintaan propralia. Tästä on keskusteltu monessa paikassa todella monen ihmisen...
  13. Nap

    Ärräpaketista?

    Jos oon oikein ymmärtänyt, niin joiltain pienemmiltä paikkakunnilta ei niitä paketteja edes haeta joka päivä. Meidän lähi-ärrältä (~11000 hengen kunta) haetaan joka arkipäivä, muistaakseni puolenpäivän aikaan. Ja siitä sitten paketti matkaa terminaaliin lajitteluun, ja sieltä sitten eteenpäin...
  14. Nap

    Mitä on Big data - tarvitaanko opiskeluun atk-nörtin taitoja?

    Enpä ole minä tollaista nimitystä ikinä missään nähnyt, ja kuitenkin olen tietokonepuolta opiskellut ammattiin asti ja koneiden kanssa puuhastellut parikymmentä vuotta. Mutta auttaisiko Google asian selvittämisessä?
  15. Nap

    Mikä aasialainen soitin?

    Googleen 'käärmeenlumooja huilu' niin löytyy heti ekasta linkistä vastauksia. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=14&t=38966
  16. Nap

    Mitä maksaa psykoterapia?

    http://www.kela.fi/kuntoutuspsykoterapia_korvauksen-maara Missä päin Pirkanmaata Kelan korvauksen jälkeen on 20e/käynti aikuisella? Minä kävin viime vuonna Pirkanmaalla Dextralla yhden psykoterapeutin luona, ja se oli kyllä reilu 40e/käynti sen korvauksen jälkeen. Ei mulla siihen varaa ollut...
  17. Nap

    Kannattaako windows10 päivittää?

    Meillä on neljällä koneella Windows 10, yksi näistä on miehen työkone. Ja millään koneella ei missään vaiheessa ole ollut ongelmaa. Mun läppäri päivitettiin sillon heti elokuussa kun se tuli saataville. Eli hyvin tyytyväisiä ainakin me ollaan.
  18. Nap

    Miksi matkustat/et matkusta Turkkiin?

    Minä oon ihan tarpeeksi monta kertaa elämäni aikana käynyt Marmariksessa ja Alanyassa, ja niihin kohteisiin en kyllä enään ikinä lähde, vaikka maksettaisiin. Ahdistaa ne kaikki huutelijat, niin ravintoloiden kun basaarin ja ties minkä osalta. Ja tietenkin tuo meno mikä Turkissa nyt on vaan...
  19. Nap

    Jos olisi elämää kuoleman jälkeen...

    Minä myös! :D
  20. Nap

    Vihkisormus uuden parisuhteen kihlasormukseksi

    Saa. Kuten tuossa ylempänä kirjotin, menkää kultasepän juttusille.

Yhteistyössä