Hakutulokset

  1. Yrittäjä J

    Lugesteronin avulla raskaaksi?

    Heips, pientä toivonkipinää kaipailen Lugesteronin käytöstä. Kuinka pitkään oli yritystä ennen plussaa, mikä annos, kuinka nopeasti tärppäsi lugejen avulla ym? Mulla kolmisen vuotta yritystä takana ja eka lugekierto (2x200mg) menossa. Kärsin tiputteluvuodosta, myös endo löytyy. Kiitos avusta! :)
  2. Yrittäjä J

    Endoa sairastavat, laparoskopian jälkeen luomusti raskaaksi?

    Heips, Kuinka kauan meni lapasta, ennen kuin tulit raskaaksi? Entä kuinka kauan yritystä oli ennen leikkausta? Kiitos vastauksista :) Elättelen vielä toiveita, jospa vielä onnistaisi. :unsure: Nyt on viides kierto leikkauksen jälkeen... Yritystä kaiken kaikkiaan vähän alle kolme vuotta.
  3. Yrittäjä J

    Laparoskopian jälkeiset lapsettomuushoidot

    Heips endoa sairastavat, Miten teillä ollaan aloitettu/jatkettu lapsettomuushoitoja laparoskopian jälkeen? Mut leikattiin muutama päivä sitten ja endo saatiin poistettua kokonaan. Johtimet oli auki. Nyt odottelen aikaa naikkarille jatkoja varten. Yhtään en tiedä miten tästä eteenpäin...
  4. Yrittäjä J

    Alkion siirto, yksi vaiko kaksi?

    Heippa hei, etukäteen kyselen alkioiden siirrosta. Mitkä asiat puoltaa kahden alkion siirtoa? Mietin olisiko meillä siihen mahdollisuus? Olemme julkisella puolella hoidossa. Yksityisellä on ilmeisesti helpompi saada oma tahto läpi.
  5. Yrittäjä J

    Laparoskopian suunnittelukäynti

    Mitä kaikkea siellä tehdään? Kutsussa lukee, että aikaa menee vähintään 3-4h. Olen hoidossa Jorvissa.
  6. Yrittäjä J

    Kättärin laparoskopiajono syksy 2014/kevät 2015?

    Moikka :) Onko täällä leikkaukseen meneviä tai just olleita? Kuinka pitkät jonot tällä hetkellä? Olen ollut jonossa 1,5kk ja odottelen kuumeisesti leikkausaikaa.
  7. Yrittäjä J

    Oletetun kiinnittymisen jälkeiset oireet?

    Hei! Onko kellään ollut noin viikko oviksen jälkeen limaista ja ruskeaa vuotoa useampana päivänä? Mulla nyt kuudes päivä menossa ja dpo on 11. Voiko kiinnittymisvuoto kestää noin kauan?

Yhteistyössä