Hakutulokset

  1. N

    Naisen huomioiminen seksissä

    Mä olen ainakin menkkojen aikaan halukkaampi. Eikä sitä verta nyt yleensä mihkään lakanoille mene, jos osaa siististi olla. Ihanan liukasta ja ei tarvii sen enempää valmisteluita. Suosittelene kaikille. Kannattas toki käyttää kumia, koska kaikki taudit ihan virtsatulehduksista aina pahempiin...
  2. N

    Tarvitsisin naisilta apua! Tyttöystäväni epävarma suhteesta

    Vaikea sanoa, mutta luulen että nuori-ikä on se oikea syy. Nainen haluaa vielä seikkailla tms. Ei ole valmis jättää biletystä ja ns. Sitoutua ja perustaa perhettä. Toisaalta ihan hyväkin että nuorena rellestää niin ei tuu mitään villityksiä myöhemmin. Itse varmaan alkaisin pelata samaa peliä ja...
  3. N

    Taas saa itkeä itsensä uneen

    Joo sairasta. Jos oma moraali tai uskonto estä niin lähde kun voit! Etsi kunnon mies joka haluaa aina eikä mitään mössöä.. Mössöt ehkä hyviä isejä ei muuta.
  4. N

    Seksitön parisuhde?

    Minä olen normaalisti ollut se joka haluaa enemmän ja kokeilla enemmän. Nyt huomasin kun mies yritti jotain että enää ei itseänikään kiinnosta seksi. Aika surullista. . Ongelma ollut siitä lähtien kun saatiin lapsia huoh. Ja tän vuoden aikana keskustellut mieheni kansa ja yksinkertaisesti...
  5. N

    Liikunta ja terveys pilasi parisuhteemme, muita kohtalotovereita?

    Liikunnan pitäisi olla hauskaa eikä ihmistä loppuun asti kuluttavaa! Pelottaa välillä nämä hullut yli menevät kauneusihanteet.. Miksi kaikkien pitäisi näyttää fitnes miehiltä ja naisilta? Itsekin pidän normaaleista miehistä enemmän. Ja se mitä korvien välissä liikkuu ja karisma on loppujen...
  6. N

    Miten ehdottaa toiselle vapaata suhdetta?

    Jännää luulin kaikkien miesten olevan pakkomielteisen omistushaluisia naisestaan :)
  7. N

    Mitä tehdä kun päiväkotikaveri ei osaa hallita tunteitaan vaan käy päälle fyysisesti

    Meidän päiväkodissa on lyömisestä ja puremisesta joutunut aina jäähylle. Olen siitä hyvin iloinen ! Oma poika on tulinen luonteeltaan, mutta hyvä sydäminen. Pojalla oli jonkin aikaa ongelmia että aina mätki tai puri jotain ja mies sai kuulla siitä niin siellä mies sanoi lapsen kuullen että emme...
  8. N

    Ihastunut työkaveriin

    Itellä vähän samanlainen tilanne. Laitoin sulle yksityisviestin.
  9. N

    Paneskelisitko sinä pomosi kanssa jos se pelastaisi työpaikkasi?

    En, koska tiedän ettei se "pelastaisi" tilannetta kuitenkaan. Vaikka kyllähän se kuka tietää jos toimisikin haha ????
  10. N

    Jääkö saamatta - O -

    No työ ja lapsiperheen arki. Ei siinä muuta tarvita pilaamaan sitä :)
  11. N

    Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

    Voi että. . Oletko miettinyt että tyttöystäväsi voi myös ns. Kostaa sinulle sinun pihtaamistasi? Kuulostaa vähän masentuneelta, jos ei näe kavereita, mutta en sitten tiiä. Ja miehet ei osaa tehä naisille kivoja yllätyksiä. Se on vaan fakta. Ja ne jotka hehkuttaa ihania miehiä ja niiden...
  12. N

    Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

    Mulla saman tyyppinen tilanne puolison kanssa ha sanon suoraan ettei se keskustelu auta mitään. Nyt olen vain yrittänyt hyväksyä sen, että hän ei vain halua niin usein. Jos en olisi naimisissa ja lapsia ja vain seurustelisin niin lähtisin suhteesta 100% varmuudella. Minusta se on henkistä...
  13. N

    Seksiä toisen naisen kanssa

    Mäkin välillä fantasioin toisesta naisesta tai miehestä. Mies sanoi että 1 nainen saa olla lisää, mut salee jänistää kuitenkin :D
  14. N

    puoliso joka ei halua seksiä

    Miten saada aviomies innostumaan seksistä? Hän on kuulema niin väsynyt töiden jälkeen että ei jaksa. Välillä saan manguttua ja houkuteltua mutta aika usein tulee pakit. Onko normaalia ettei mies halua? Tiedän yhden toisenkin jolla sama ongelma ja ihan kaunis nainen hänkin on. Onko miesten...
  15. N

    Perheenäitien seksielämä

    1. 24 v 2. 1 lapsi 3. Keskiaste 4. 1 kerta vko-2 vko 5. Liian vähän ja tylsää 6. On joku väristin mutta on huono 7. Ei peppu seksiä, onneks ei mieskään tykkää 8. Välillä kun ei saa, joskus kiusallani kun mies ei vielä nuku 9.välillä 10. Sängyssä joskus suihkussa 11. En oikeestaan...
  16. N

    Taloudellinen väkivalta

    Niin siis mikä on loppujen lopuksi taloudellista väkivaltaa? Itse olin työtön opiskelija ja silloin mieheni joutui maksamaan vuokran ynnä muut isommat laskut kun 200€/kk ei oikein paljoon mitään maksella. Puhelin laskun ja omat lääkäri käynnit ja muut maksoin aina ite. Sain välillä kinuamalla...
  17. N

    Kadehditko koskaan salaa lapsettomia pariskuntia tai heitä joilla on vain yksi lapsi ?

    Itsellä yksi lapsi. Oli kyllä ehkä vähän liian ruusuiset kuvat perhe-elämästä mulla ennen kuin sain lapsen :) nyt ymmärrän hyvin niitä jotka ei halua naimisiin ja lapsia. Välillä kateellinen lapsettomille kavereille mutta itse halusin perheen ja vaikka se ottaa paljon niin se myös antaa! Aina ei...
  18. N

    voikobsaada tartunnan?

    Voi saada. Ilman kumia voi saada kaikki taudit, mitä th ei ole tajunnut testata. Mm. Herpes, kondylooma ja miehiltä oireeton klamydia. Myös hiv näyttää positiivisen testin tosi myöhään. Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Käytä aina kondomia myös suuseksin aikana!
  19. N

    Himokkaita kotirouvia - onko niitä?

    Mielenkiintoinen artikkeli! Mutta jälkimmäinen rouva teki miust väärin, koska entä jos sen mies oottaa siltä alotusta? Eka oli ehkä ymmärrettävämpi vähän.. Miksi halut ei kohtaa puolisoilla?
  20. N

    Himokkaita kotirouvia - onko niitä?

    On niitä! Ne vaan on niin uskollisia miehilleen. Mutta kai joku löyhemmän moraalin omaava sopivassa tilanteessa antais. Väitän että kaikki kotiäidit elävät puutteessa.

Yhteistyössä