Hakutulokset

  1. I

    Huomenna meille tulee koira

    Mun pitkä aikainen haave toteutuu.... Tuskin maltan odottaa.
  2. I

    Ihme touhua päivystyksessä

    Soitin eilen päivystykseen... kun on korkea kuume ja aivan järkyttävä päänsärky. Hoitaja käski mennä päivystykseen. Joten sinne siis. Ilmoitautumisessa oli hoitaja hyvin tyly ja laittoi minut hoitajalle lääkärille on kuulemma ihan turha mennä mun oireilla. Hoitaja oli oli tosi tyly ilmoitti...
  3. I

    Käsittämätöntä

    Kaaduin noin puolitoista vuotta sitten. Matto meni alta ja toinen jalka jäi alle kun tipahdin peffalleni. Sen jälkeen olin noin 10 kk sairauslomalla. Mitään syytä kipuihin ei kumminkaan löytynyt. Kävin työterveyslääkärillä joka lähetti fysiatrille joka lähetti ortobedille takaisin...
  4. I

    Iso kivi vierähti sydämeltä

    Tässä on tämä kevät kituutettu ja laskuja siiretty aina seuraavalle kuulle... Asiat näytti jo tosi synkiltä. Vakuutus yhtiö vitkutteli päätöksen kanssa. Ja tänään se tuli jees!!! Saadan lainantakaisin maksu turvasta korvauksia yli puolen vuoden ajalta kun olen ollut tapatrurman takia...
  5. I

    Hieman ihmetyttää

    Pojan luokkakaveri on nyt nää pari viikkoa mitä koulua käyty joululoman jälkeen tullut joka aamu meille(äitinsä tuonut autolla). Eilen sitä ihmetelin ääneen pojalle joka kertoi miksi? Tämä kaveri on muuttanut joululoman aikana ja koulu matka pidentynyt joutuisi tulemaan kahdella bussilla ja...
  6. I

    Ketju hukassa?

    Miten mä löydän eilisen ketjun. Ennen pääsi omiin ja niihin mihin oli kirjoittanut, mutta eikös nykyään enään pääse?
  7. I

    Iso ikävä pientä karvaturria

    Meidän koira vanhus lähti tänään viimeiselle matkalle. :'( :'(
  8. I

    Ärsyttää naapurin kyttääminen.

    Aina kun kävelee ohi niin verho heilahtaa. Lisäksi levittelee ympäri pihaa perättömiä juoruja. Nyt on kertonut naapureille, että meidän poika (ekalla luokalla ja lähtee aamuisin yksin kouluu) "lintsaa" aamuisin. Heidän tytär on samalla luokalla ja menevät eri aikaa kouluun eli heidän...
  9. I

    Pojan pyörä varastettiin

    Oltiin kaksi päivää reissussa ja pyörä oli lukitussa varastossa ja oli lukittu kunnon lukolla ja paksulla ketjulla. Lukko ja ketju lojui maassa ja pyörä oli hävinnyt. pr#¤.¤#le kyllä harkittaa.....
  10. I

    Neuvokaahan mua fiksummat

    Eli facebookista kysymys. Siellä on alhaalla se kohta missä on se kaveri lista ja siel se asetukset. Mä en saa sitä asetus kohtaa auki ollenkaan. Ja nytkin kun kirjauduin niin näytti, että on 2 kaveria paikalla, mutta ei näyttänyt ketä sitten kun tuli kolmas niin näytti, että on joutilas...
  11. I

    Apua! Mihin on hävinnnyt?

    Kaikki nuo vuodet. Vastahan eilen sain tuon pienen syliini ja nyt hän täytti jo 7v. :heart: :heart: Miten voi aika mennä näin nopeasti.
  12. I

    Kävin sitten lääkärissä

    Eilen kirjoittelinkin kun olen ollut pari viikoa flunssassa ja nyt on kaulalle solisluun yläpuolelle noussut pehmeä patti joka ei arista. No lääkäri kuunteli keuhkot ja katsoi korvat ja toinen korva olikin tulehtunut. Sitä pattia vähn paineli ja mumisi kilpirauhasesta joatin ja jätti asian...
  13. I

    Mies "hermostui" ja osti mulle navikaattorin autoon.

    Haettiin auto tänään korjaamolta ja mies ajoi mun perässä moottoritiellä 112km/h, kun meidän auton nopeus mittari hieman valehtelee. Lähti sitten asioille ja toi mulle navikaattorin, että tiedän todellisen nopeuden.
  14. I

    Voiko olla turvonnut imusolmuke?

    Mulla on ollut nyt pari viikkoa flunssa. Kurkku kipeä nenä tukossa ja hillitöntä yskää. Välillä ääni häviää ja korvia vihloo. Tänään aamulla huomasin että toisella puolella kaulaa solisluun ylä puolella on kananmunan kokoinen pehmeä patti. Ei arista mitenkään.
  15. I

    Kuka haluaisi ottaa angina sairastavan lapsen hoitoon?

    No siinäpä se kysymys tulikin. Epäilen vaan ettei kovin montaa halukasta löydy. Tosin mun siskon mielelstä ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa. Mä en päässyt tänään katsomaan äitiä sairaalaan, kun kotona anginaa poteva lapsi ja osastolääkärin mielstä vasta loppu viikosta voi lapsen sinne...
  16. I

    Täytyy taas lähteä päivystykseen

    Just käytiin viikonloppuna likan kanssa ja nyt siteen huolehtimaan, että äiti pääsee osastolle. Äiti on ollut mökillä ja tänään kaatunut siellä lyönyt päänsä ja satuttanut jalkansa. Huimaa kuulemma eikä pääse kävelemän. Sisko ehdotti,että soitetaan sille ambulanssi ja ne sie sen sitten...
  17. I

    Mä olen niin onnelinen, etten nahoissani pysy

    Voisin sanoa, että kaikki huolet (melkein) hävisi yhden puhelin soiton jälkeen. Syksyn työtilanne täysin auki joko iltatöihin tai kortistoon oli vaihtoehdot. Kumppikin oli huono vaihtoehto. Mies tekee vuorotyötä ja poika aloittaa koulun. Tänään mulle sitten soitettiin ja kerrottiin,että...
  18. I

    Teki mieli antaa naapurin mukulalle kurinpalautusta.

    Käytin lapset maanantaina hiusten leikauksessa. keskiviikkona naapurin poika 6v oli ulkona keksinyt että leikitään kampaajaa ja yllyttänyt muita leikkaamaan hiuksensa(hakenut sakset kotoa). No meidän neiti oli sitten parannellut kampaajan tekemää hiusten leikkausta. Pidin pitkän saarnan...
  19. I

    Mitenköhän pieni ekaluokkalainen pärjää illat yksin kotona?

    Ei mitenkään tiedän, mutta ensi syksynä meillä taitaa olla tuo asia edessä. Mulla on vakituinen työpaikka vielä vaikka olenkin sieltä työlomalla ja päivätöissä. Tuo työloma loppuu kesäkuun lopussa ja joudun palaamaan vakipaikkaan (kolmevuorotyöhön). Työlomaa ei enään tipu koska työpaikka...
  20. I

    Herpes

    Eilen aamulla oli pieni kihlmöivä rakkula ylähuulessa laitoin siihen heti zovirakkia ja yllensä on tehonnut hyvin. No tänään olikin sitten koko ylähuuli täynnä niitä rakkuloita ja turvonnut kaksin kertaiseksi. Kävin lääkärissä sainlääkkeet ja loppu viikon sairaslomaa.

Yhteistyössä