Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Catnip, laitappa mullekin viestiä siitä fbstä :D
  2. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Miiula ja sonde, onpa hauskaa! Taidan tietää missä päin osastoa te olitte, mä olin siellä käytävän päässä
  3. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pihlalle tsempit ukon kans. Hatun nosto jos selviät selväjärkisenä :D Itsellä hormonit yhdistettynä tähän temperamenttiin ei oo välttämättä aina niin kaunista katseltavaa :p Omaa napaa. Poitsun 1kk neuvolassa oli mitat 60cm ja 5950g. Taitaa mun tissit tehdä kermaa maidon sijaan :ROFLMAO...
  4. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Pupumamalle: http://www.imetys.fi/index.php/tukea-tietoa/imetystukilista/imuote-ja-asento/440-rintakumin-abc Artikkelin lopussa rintakumista vierottamisesta..
  5. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea taas vauvautuneille ja tsemppiä omaansa vielä odottaville! (y) Eppariin sain viimeksi sellaisen vinkin, että kastelee sidetaitoksen jääkaappiviileään suolaliuokseen (apteekista) ja hautoo sillä haavaa. Eli tunkee sen pikkareihin. Mulla auttoi tuo silloin tosi paljon :) Sympatiat kaikille...
  6. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea kaikille nyytin syliinsä saaneille <3 Pupumama ja toki muutkin, suosittelen Imetyksen tuki ry- ryhmää Facebookissa, jos vain sinne kuulutte. Siellä koulutetut imetystukihenkilöt vastaavat kysymyksiin ja sieltä saa paljon vertaistukea imetykseen ja vauva-arkeen :) Ja tuohon maidon...
  7. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Pupumamalle tsempit! Ihan kohta pääset pojun kans viettämään aikaa kotosalla (y) Vaunuista, meillä on oran yhdistelmät kovalla kantokopalla, joka toimii myös matkasänkynä vauvalle. Siinä on siis ihan kantokahvat ja sellainen irroitettava aurinkolippa. Ja se on kokoontaitettava, eli ei...
  8. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Jos teillä muilla syödään tissiä 5 min kerralla, niin meillä vedetään sitten maratonia! Yleensä menee joku puol tuntia vähintään ja molemmat tissit ainakin kerran. Oon yrittänyt nyt tarjota samaa tissiä uudestaan, että saisi sitä rasvaisempaakin maitoa, kun näkee että maitoa vielä valuu kun...
  9. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Suuret onnittelut kaikille pienokaisen saaneille! :barefoot: Ihan tyrmistyneenä luen noita teidän saamia kommentteja ja naapurikokemuksia :eek: huh huh.. Piti kommentoida paljon muutakin, mutta mitä? :D:whistle: Vähän omaa napaa. Täällä on vihdoinkin maito noussut ihan kunnolla! Hurraa! Miten...
  10. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos Lara vastauksesta! Mä just törkkäsin tutin pojalle suuhun ja rauhoittui kuin taikaiskusta! Viime yön nukkui mun rinnalla, eli jotain sinne suuhun piti saada. Illalla annettiin myös vähän lisämaitoa ja aamulla myös. Mulla ei ole vielä maito noussut ja alkoi paino laskemaan ja samoin...
  11. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Ja pupumamalle, kuumeessa elimistö tuppaa kuivumaan, mikä provosoi supistuksis, muistathan juoda paljon! Lara, osaisitkohan kertoa meille vähän tutin käytöstä ja imetyksestä? Kun esikon kans ei tuttia ollut ollenkaan ja nyt tällä poitsulla tuntuu olevan tosi kova imutarve, vaikka olisi syönyt...
  12. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos paljon onnitteluista! Onnea myös Miiulalle :) Pikainen synnytyskertomus: Tultiin siinä seitsemältä aamulla näytille, ku anoppi hoputti ei kuulemma halunnut kätilöksi kolme senttiä auki (mikä vitsi ja kuinka monta supistusyötä mulla oli ollut :eek:) mulla oli supistellu yö kahdesta 8min...
  13. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meille syntyi tänään poika, oikea isäntä :D 4,3kg ja 53cm. (Rv 40+2) Painoarviohan oli 3,5 kg!:rolleyes::p
  14. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tämähän oli näppärästi kadottanut osan viesteistä.. :mad: Ja ei kyllä nuo hymiöt nyt oo parhaita.. Mutta (.) Täällä myös valvottiin viime yö. Kivasti ollaan synkronissa noiden valvottujen öiden kanssa :D 02-06 kivuliaita supistuksia 8-12min välein. Siinä mietin, että voinko oottaa aamun et...
  15. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Ei olla täälläkään vielä synnyttämässä, vaikka olin ihan varma että nyt alkaa tapahtumaan, sen toissaöisen jälkeen ei ookaan juuri supistellut.. Oisko tyyntä myrskyn edellä? :popcorn: Aloin tuossa miettimään josko streiloisi rintapumpun ja tutit yms. valmiiksi. Miten olette toimineet niiden...
  16. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Pihla jos imetys sujuu hyvin, voisitko kokeilla, että ottaisit esikon toiseen kainaloon ja lukisitte vaikka kirjaa tai rakentaisitte palapeliä samalla kun imetät? Varsinkin iltaisin jos on pidempiä tankkaussessioita, niin voisi samalla esikoinen saada kaipaamaansa huomiota? Monet käyttää tätä...
  17. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Miehistä meillä kyllä mies huomio lähinnä touhuamalla esikon kanssa aina kun mahdollista. Mutta ei aina ymmärrä kuin huonosti mä nukun ja saatan sitten olla aamulla "pikkuisen" huonolla tuulella. On pari kertaa saanut kyllä kuulla, kun on maininnut, kuinka on herännyt mun vessakäynteihin yöllä...
  18. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Malsa mulla on ihan samoja fiiliksiä! kokoajan tulkitsen kaikki oireet, et nyt vois synnytys alkaa. Sitten kun vaikka supistaa, niin tulee pupu pöksyyn, ei sittenkään vielä :D Eritteistä mä muistan kun esikon synnytyksessä ponnistuksen alussa vaan hoin että nyt tulee kakka :laugh: Mies...
  19. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Tää nyt tulee varmaan aika myöhään, mutta kerroit aiemmin, että nyt maha on ollut erilailla sekaisin kuin aiemmassa mahataudissa. Monellahan synnytystä enteilee totaalinen useamman päivän tyhjentyminen. Ja jos on supistuksia ollut jo aiemmin, niin voivat hyvinkin alkaa heti pitkäkestoisina...
  20. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea! Pihla :flower: Kuusama :flower: Citypähkinä :flower: Nyrkkimenetelmästä, mulle tehtiin ekaa odottaessa, mutta ei se sattunut, kun vaan mallasi sitä nyrkkiä luiden väliin. Jos nyt tehtäsiin niin voisi kirpaista, kun on niin hellänä kaikki luut alapäässä.. Eli tosiaan voi olla hieman...

Yhteistyössä