Hakutulokset

  1. E

    mitä tarkottaa

    :attn: ??
  2. E

    mitä tarkottaa

    :attn:
  3. E

    mitä tarkottaa

    Mitä sun mielestä tarkottaa keskisormen näyttö? ja miten selittäisit sen eskarilaiselle?? :/
  4. E

    Vesirokko

    Meillä päin pyörii kans vesirokko, lapsen kavereita on ollut kipeänä. Nyt kans ootellaan, ett tuleeko tauti meille, onko kellään kokemusta, kuinka helposti tarttuu?
  5. E

    Mitä miehenne tekee parhaillaan?

    On lentokoneessa matkalla Espanjaan, työmatkalla siis. Tulee kotiin vasta perjantai-iltana. :/
  6. E

    Voi auttakaa atoopikkolasten äidit!

    \ Molemmatko siis kapseleina ja kuinka usein annetaan ?
  7. E

    Mikäs jesta tätä palstaa vaivaa!!!!

    Joo, tää palstahan on ollut ylikuormittunut ties kuinka kauan... koskahan tosiaan tilanne paranee?!? :/ Mua ainakin kyllästyttää jo tooooosi paljon \|O tän palstan hitaus.
  8. E

    Terolut!Joudun aloittamaan ne.Valaiskaa.

    minä lopetin pillerit alkutalvesta ja sen jälkeen ei menkkoja kuulunu puoleenvuoteen(enkä ollu raskaana).kaikki verikokeet ym.. muut testit oli normaalit. sain nää terolutit ja sit tuli menkat. toiveena olis ihan ikioma ihana söpö pikkunen. mut mulle jäi vähän epäselväks siltä lääkäriltä että...
  9. E

    Siljan perhehytti (family)

    Me ollaan oltu kaksi kertaa Siljan perhehyteissä, sekä promenade että seaside- puolella. Mun mielestä promenade- puolen hytti oli mukavampi. Seaside-puolen hytti on isompi/leveempi tavallinen hytti; kaksi kerrossänkyä ja yhdelle vuodesohva. Promenade-hytti oli isohko L-muotoinen, jossa yksi...
  10. E

    Elidel-voide

    Ihottumaan ollaan meidän pojalle sitä käytetty. Yhden ihottumaläntin se Elidel hävitti, mutta sitten muutamat muut läntit eivät sitten sillä enää lähteneetkään. Nyt käytössä Locoid-voide, joka aluksi tuntui auttavan mutta ihottumaa on edelleenkin. Poika tosin itse pitkittää niiden paranemista...
  11. E

    Opettajan mielistelyä, vai...

    No tietysti viemme opeille pienen lahjan (kukka tai konvehteja tai kynttilä tai mitä nyt lapset valkkaa), kaikki täällä vie =)
  12. E

    Suuniteltu sektio. Millä viikoilla teille tehty?

    Moi, sain tiistaina ajan suunniteltuun sektioon. Aika on kaksi päivää ennen laskettua päivää eli hilkulle menee. Tosin ykkönen syntyi 10 päivää yli l.a:n, lieneekö vaikuttanut asiaan. Hyvä silti, että taimi saa rauhassa kasvaa, ettei turhan aikaisin leikata.
  13. E

    ekaluokkalaisen "uhma/viha..."

    Niinpä, kyllä lapset joutuu pinnistelemään koulussa niin valtavasti, että se helposti purkautuu kotona huonona käytöksenä, johon kuuluu ainakin meillä myös kärsimättömyyttä, ikävää asennetta- epäkunnioittavaa käytöstä esim. ilveilyä, haukkumista, "äpöttämistä" yms....Oon kans ollut...
  14. E

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Tosi ihanan suloisia nimiä ootte kaikki keksiny!!! meillä kuopus 4 kk Uolevi Eemeli ja 2,5 vuotta Reijo Kasperi. Uolevi on kiertänyt meidän miehen suvussa ja Reijo tulee tietysti meidän suosikkilaulajan Reijo Taipaleen mukaan!! Saa arvostella
  15. E

    Jonotusajat yleisellä sektorilla

    \ rippuu kuinka sua on tutkittu siellä naistentaudeilla? Jos kaikki selvää (lapsettomuuden syy ym) niin sit hoitojen alku riippuu kuukautiskierrosta ja hoitomuodostakin vähän ("kevyempiä" joitoja vai IVF tai ISCI). JOs lapsettomuuden syy ei oo tiedos, sitä selvitellään ensin. Onnea matkaan!
  16. E

    Vauvaperheelliset: Kuinka usein seksiä?

    On se vaan hienoo teillä että mies pyytää... Meillä on 1,5 vuotias kotona ja toinen tulossa - mutta enpä muista koska isäntä olisi viimeksi aloitetta tehnyt. Seksiä harrastetaan ehkä 1krt/kk - tylsää aina olla pyytämässä. Toista kun laitettiin alulle - ihan yhteistuumin - niin silloin jaksoin...
  17. E

    Hedelmöityshoitojen hinnat

    Meillä meni noin 1500 euroa, julkisella puolella hoidettiin: kolme kiertoa ennen tärppiä, hoito menopur+pregnylillä ja kaksi inseminaatiota. Hinta muodostuu: lääkkeet ja polimaksut (22 e/kerta)
  18. E

    Minkäkokoisia ekaluokkalaisia?

    116cm ja n. 20kg. Pieni kirppu.
  19. E

    Vauvojen korvien lukkon meneminen lentäessä

    Puuduttavia korvatippoja saa ainakin Yliopiston apteekista Oulusta, sillä farmaseutit ovat alkaneet tehdä niitä itse lääketehtaan lopetettua valmistus. Toimii hyvin myös äidille 39v...
  20. E

    Vuoto kuukautisten jälkeen..?

    Söin samoja pillereitä syksystä asti ja mulle kans tuli jatkuvasti tota verensekavaa vuotoa. Lekurissa ottivat papan, joka olikin 3. luokka ja lisätutkimuksissa löydettiin kondylooma ja solumuutoksia, jotka sitten poistettiin. Mutta neuvona annan, että mene papaaan!

Yhteistyössä