Hakutulokset

  1. T

    The ketju

    Pöh, ohi meni jo. Ja puoliltapäivin näyttäisi kirkastuvan. Tietää kasteluhummia mulle.
  2. T

    The ketju

    Huomenta! Heräsin voimistuvaan jyrähtelyyn, pingoin unenpöpperössä pihaan hakemaan pyykkejä narulta ja sit se jo alkoikin. Saa paukuttaa ja jyristä ja välähdellä mun puolesta vielä muutaman tunnin. Vasta sit akku loppuu. ukkonen! <3
  3. T

    Vatsatautia havaittu myös Silja Serenadella

    Varmasti jengi vaan hoksannut, että tää on hyä tapa saada pari ekstrapäivää saikkua.
  4. T

    Ketkä epäilet tän palstan modeiksi?

    Mä muistan suurimman osan modeista, ihan vaan koska satuin olemaan siihen aikaan, kun heidät valittiin, vakipalstailija. :)
  5. T

    The ketju

    Mä muuten en juonut tänään yhtään olutta. :) Enkä siideriäkään. :) Punkkupullosta viimeinen lasillinen hulahtaa kurkusta alas ihan just. :p Niin sitä vaan onnistuu itseäänkin huijaamaan...
  6. T

    The ketju

    Kai ne nyhtäisivät nurmenkin kiukuspäissään?
  7. T

    The ketju

    Tää on pyrkimyksenä meilläkin mut kalkkunavalikoima oli muutenkin pieni. Tavallaan ymmärrän tuottajia, marindissa kun säilyy paremmin. Mutta entäs jos hylly olisikin täynnä maustmattomia tuotteita ja vieressä valmiita mausteseoksia niile jotka sitä haluavat? Mun mielestä voisi toimia. Multa...
  8. T

    The ketju

    http://www.kivikylan.fi/tuotteet/tuoreliha/kalkkunan-palapaisti--ranskalaisessa-kastikkeessa- 1,4 prosenttia suolaa. Ilmankos!
  9. T

    The ketju

    Onneksi mun persukseni mahtuu yhä pöksyihin.
  10. T

    The ketju

    Mun puolesta niinkin. tänkin vaan nappasin hyllystä koska se oli jotain mitä en ollut aiemmin kokeillut. Kalkkuna pääsee kyllä vakisapuskalistalle tän jälkeen, muutoin oli herkullisen mureaa.
  11. T

    Paljonko juokset Cooperin testissä?

    Tänään 1640 metriä heti lenkin aluksi, loivaa ylämäkeä suurin osa. :) Nopeammin, nopeammin...
  12. T

    Hävettääkö juosta julkisesti?

    No ei muuten, mutta hidastan aina kävelyksi kun mökkinaapurit ovat tien vieressä. En kyllä tiedä miksi! Omituista.
  13. T

    The ketju

    Mä ostin kivikylän kalkkunapaistisuikaleita tai mitä lie olivat, tungin porkkanoiden ja valkosipulinkynsien kera pataan ja tuli muuten hyvää, mutta jessus miten suolaista. Arvostaisin kovasti, jos jättäisivät marinadeista kokonaan suolan pois kun sitä varmasti jokainen osaa lisätä.
  14. T

    The ketju

    Huomiseksi tottavie lupailtiin ukkosta ja vettä. Mä taidan siis viettää vielä toisen kotipäivän. Ehkä saan saunamökin keittiönkin siivoiltua.
  15. T

    Robotti pystyy jyystämään naista yökaudet

    Seksi on mulle tärkeä muttei niin tärkeää että minkään robotin kanssa viitsisin. Ja lisäksi, jyystäminen on syvältä.
  16. T

    kerro joku kepponen, jonka teit lapsena

    Oisko olllut eka- tai tokaluokkaa kun tungettiin ärsyttävän opettajan pakoputkeen omppu. Aikamoinen pamaus. :oops:
  17. T

    The ketju

    Jukranpuide, tänäänkin opin jotain uutta. (y)
  18. T

    The ketju

    Linkkikokeilu.
  19. T

    The ketju

    Mä ostin kolmea erilaista alkoholitonta olutta oikein Alkosta. *toiveikkaana etteivät ne olisi litkua*
  20. T

    The ketju

    Täällä ei tuoksu lapinvuokko vaan vanhan talon ullakko. Mutta portaikko alkaa olla raivattu! Raahasin tyhjt pullot (herraties kenen jäljiltä, olivat kertakaikkisesti pölyn peitossa) Prismaan ja muistin ostaa lamppujakin että näkee kulkea. Nyt on yläkerta helpommin käytössä koska sinne pääsee...

Yhteistyössä