Hakutulokset

  1. hepzutin

    Olen menossa tänään Papa- kokeeseen, jännittää!!!!

    Mua silloin pari vuotta sitten sattui se niin helvetisti, että nyt mua jännittää. Se kyllä otettiin pari kuukautta synnytyksen jälkeen, että sanokaa mulle sen kivun johtuvan siintä??? Mun on pakko mennä otattamaan se, että saan e- pillerit. Ja siintä tuli mieleen, miten toimin, että saan ne...
  2. hepzutin

    Nostaako nuha aina kuumeen?

    Vein lapseni hoitoon, kun kuumetta ei ollut. Hänelle tuli nuha yöllä. Aamulla oli tukkoinen ja laitoin tipat nenään. Tarhaan vein ja kerroin tilanteen ja että soittakoot jos tulee kuumeseen. Tässä nyt mietin, että kun siellä on liikenteessä korkeaa kuumetta ja nuhaa, niin onkohan se kuume...
  3. hepzutin

    Miten pystyn välttämään tulemasta kipeeksi?

    Poppaskonsti saunassa tänään jo tehty. Eli jalat kylmään veteen ja nostetaan kuumaan ylös. Joskus äitini tuon neuvoi ja tuntunut jotenkin tepsivän. Onko muunlaisia juttuja? Mä en ihan oikeesti halua, eikä ole aikaa sairastaa just nyt! : /
  4. hepzutin

    Mitä tämä tarkoittaa? kaiverrus löytyi kivestä ja kuva on!!

    Sammalta otin pois kiven päältä ja tuollainen tuli sieltä esiin.
  5. hepzutin

    Kyllä elämä nyt hymyilee :)

    Kolmas vuorokausi ilman tupakkaa, ja päätökseni ei horju :) Lapseni herätti aamulla minut huutamalla, huomenta, kakka tuli pottaan! Jes, jos se siintä lähtis menemään. ( pelännyt siis siihen tekemistä ja tehnyt aina vaippaa ) Pakottaan en ole koskaan lähtenyt, ja tässä loppu tulos :) Nuha...
  6. hepzutin

    Mä hurahdin ihan täysin tuohon huutikseen :D

    Eilen illalla taistelin ihka ensimmäisen kohteen sinne ja voin olla siis ylpeä itsestäni :D Ja tänään piti laittaa jo toinen :saint: Ois kyllä hirveesti laitettavaa myyntiin, mutta jos nyt alkujaan pitäis vain nuo kaksi ja katsois miten se toimii. Siis kun onhan ne lähetettäväkin ja siintä ei...
  7. hepzutin

    Tämä mamma on nyt pyörällä, että öitä kaikille!

    Lukenut ja seurannut ja miettinyt tätä aksu juttua, että aivot vetää jo solmuun. Joten poistun sänkyyn todelliseen maailmaan siis :snotty: Hyvää yötä kaikille :wave:
  8. hepzutin

    Miten saada 2,5- vuotinen pois päiväuni vaipasta?

    Päivisin muuten mennään ilman vaippaa. Käy pissalla potalla ihan oma-aloitteisesti. Lähinnä nyt alkujaan mietityttää tämä päivuni juttu. Jokseenkin en luota siihen, että ei tekisi pissaa housuihin. Kun joka kerta jos vain on nukahtanut on pissa tullut vaippaan. Varmaan siinä vaiheessa, kun on...
  9. hepzutin

    G: Lasten nimet, mutta onko lempinimiä?

    Meillä Samu ja sanotaan Samy (sämy), Samperi, Sämpsä, Samutus, Sämyli ja joo onhan noita :D Tulee hirveesti mieleen, kun jokainen on joksikin nimen vääntänyt. Itse kyllä kutsun oikealla nimellä tai sitten Sämyksi :)
  10. hepzutin

    Huh, tämä mikrokakku vetää ihan sanattomaksi!!

    On nimittäin ihan liiian hyvää |O ja kaiken ruunaa kermavaahto päällä :whistle: Kerran tein aikasemmin, mutta uunissa. Nyt kun me saatiin uusi mikro niin ajattelin testata. Ois pitänyt jättää testaamatta, koska varmana on se asia, että meidän kaapista tulee aina löytymään tarpeet tähän...
  11. hepzutin

    Siideri avattu!!!!

    Pitkästä aikaa mahollisuus nauttia kylmistä juomista :) Ihanaa.. miehein lähtee kavereittan kanssa baariin ja minä vietän rakkaan veljeni kanssa iltaa laulellen karaokea :) Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! :wave:
  12. hepzutin

    G: Lempi ruokanne :)

    Uunilohi ja pottumuussi :p
  13. hepzutin

    Surullista, tämä palsta on vuosien saatossa niin muuttunut...

    Huonompaan suuntaan! Nykysin täällä vain ns. kiusataan toisia. Ja kuitenkin pitäis olla aikuiset ihmiset näppisten takan. Miksi ihmiset eivät osaa olla asiallisesti? Jos joku asia ärsyttää niin pitäisi sen omana tietona, eikä pilaa sillä toisten päivää. Moni varmasti saattaa ottaa itseensä...
  14. hepzutin

    Kannattaako vielään ottaa kissalta pois punkkipantaa?

    Siinäpä se. Minä olen sitä mieltä, että kyllä ja mies sanoo, että ei. Tiedä sitten.. Ajattelen, että vaivaa jotekin, kun sillä on kaks pantaa kaulassa. Normaali kulkuspanta ja sit punkkipanta. Vaikka varmasti onkin jo tottunut.
  15. hepzutin

    S- tilistä kysymys

    Tuleeko postissa automaattisesti uusi tunnusluku lista, kun vanha loppuu? Vai miten se menee? En tiedä itse kyllä yhtää monta noita numeroita on jälellä..
  16. hepzutin

    Menkat ei ala, ne ei ala :D

    Pillereitä syön ja ne nyt ei vaan ala :laugh: eikä varmasti ala jos stressaan sitä et ne ei ala :D Muutama unohus tullu tässä kuussa, mutta aika tuuria on jo jos raskaaksi olisin tullu, iiiik.. Ihan ku ei ois tarpeeks muutenkin elämässäni jännitystä.
  17. hepzutin

    Saako sorsia syöttää vai ei?

    Tekemistä yritän miettiä, miulle ja pojalle tälle päivälle... Ois muutama vaalea leipä tuossa ja ne joutais vaikka sorsille. Mutta oliko se niin, et niitä ei saa syöttää? Itse kun olin lapsi niin äiti käytti sorsien luona ja sain syöttää, hyvät muistot.
  18. hepzutin

    Mun exä on varmaan saanu :D

    Soitti ja haluaa ottaa lapsen jo huomenna, vaikka sovittu ihan muuta :snotty: Harvinaista häneltä. Ja muutenkin oli kovin iloinen :D Haluaa kuulemma välttämättä ostaa lapselle uudet sandaalit, kun entiset on jo tämän kesän aikana menny pieneks :D No ostakoot pois vain, hyvähän se vain on...
  19. hepzutin

    Alan tässä kohta valmistelemaan kanttarelleistä ruokaa :P

    Ostin uusia pottuja ja siihen kanttarelli/kermakastike kylkeen ;) Löysin metsästä pussillisen kanttiksia niin eiköhän niistä yksi hyvä kastike tule :) Meinaan miehein yllättää..
  20. hepzutin

    Heidi teki kepposen ja käy dam dam :D

    Pyysin eilen yhden miehen helpottamaan oloani ;) Oli muute aika uskomaton kokemus. Tuttu mies vuosien takaa, paljon ollaan peti hommia harrastettu, mutta hetkeen ei olla nähty ja siis kyllä tuntui taivaalliselta. Pelkäästään seksiä vain ja sit hän lähti ja sain nukuttua levollisesti :snotty:

Yhteistyössä