Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Joo, kaveria ei jätetä :) Mekin jos te kaikki muutki :)
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Ehkäpä siksi mulle tuli tarve tulla tänne kurkkiin:) Hyvin pyyhkii, olen niin helpottunut kuinka hyvin lääkkeellinen tyhjennys meni ja nyt kun ajatuksetkin on saatu selviteltyä niin ei tunnu enää niin kauheelta vaikkei vauvaa enää saataskaan :) Uusia mukavia tuulia puhaltaa ja hyppään niiden...
  3. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Huh, eikö se jossain vaiheessa sovittu että jos ei kesäkuuhun mennessä plussaa niin pannaan puskat juhannuksena heilumaan :) :) :) En usko että meillä tärppäis vaikka puskassa kokeilis, ehkei se sitä siemennesteen laatua paranna vai kokeilisko kuitenki vaikka meillä kyllä on jo game over:)
  4. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Moikka pitkästä aikaa:) Voi Plääh Jutska! Mulla alkoi helmikuun tuulimunassa vähäinen tuhru reilua viikkoa aiemmin, sunnuntaina tuli verta vähä pyyhittäessä, maanantaina todettiin ultrassa tuulimuna ja vuoto alkoi ittekseen torstaina. Helposti tyhjeni silloin ittekseen. Jee, täällä näyttäs...
  5. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Tänään vähä haikee fiilis muttei mitään verrattuna eiliseen :) Kävin tänään ratsastamassa eka kerran sitten plussaamisen (6vk) ja ihan kivaa oli. Sykemittarin ostin (siitä oon pitkään haaveillu) että pääsen aloittamaan juoksuhommat tän talvisen/keväisen pakollisen tauon jälkeen. Aloittelen...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Tuota mäki mietin että tällä viikolla ekan raskauden osalta olis juuri puoliväli ylitetty ja rakenneultraa jännättäs. Ja puoliväli ois tän raskauden osalta elokuussa ollu jne... Uskoisin että ne lasketut ajat kolahtaa kun ne päivät kalenterista löytyy. Ja milloin olis äippälomalle jäänytkään...
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Kiitos ajatusten jaosta! Tutulta kuulostaa. Että miten ihminen jolla on lapsi(a) voi surra lapsettomuutta? Niinpä, se on jännä juttu mutta lapsettomuus voi koskettaa missä vaiheessa vaan. Toki silloin kun ei vielä ainoatakaan ollut niin tunne oli erilainen ja silloin vaan toivoi, uskoi ja luotti...
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Päivän fiilis on tämä
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Voihan itku. Eilinen helpotus tyhjennyksen sujumisesta taisi nyt vaihtua suruun. Tää aamu alkanu itkulla. Tuntuu että taidan käsitellä tässä samalla sitä lapsettomuuden suruakin mikä oli ennen esikoista. Suru siitä että lapsen saaminen on vaikeaa. Olisi ihana kun noille meidän lapsille olisi...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Huh, nyt on sairaalareissu ohi ja kohtu aikalailla tyhjentynyt. Vähä oli vielä jotain tulollaan kohdunsuulla kun ultrasivat mutta sikiöt ja pussit tuli silloin aamulla ulos. Kokemus lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli todella positiivinen!!! Niin paljon etukäteen pelkäsin vuodon määrää ja kipuja...
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Parempi ehkä etten minäkään näkis näitä kun ulos tulevat. Toinen näytti tän päivän perusteella ihan oudon malliselta möhkylältä vaan että eihän sieltä onneksi mitään vauvan näköstäkään oo ulos tulossa.
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Joo, on se hyvä että seuraavat. Onneks en jää yksin niin ei hätää jos jotain tulee! Pitänee huomenna käydä vaippaostoksilla:)
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Voi ihana Misu! Kiitos lohdutuksen sanoista. Kyllä mä tästä selviän vaikka pelottaakin. Kävin just lääkärin juttusille ja tyhjennys menee niin että meen sairaalaan silloin torstaina. Kohdun koko on yli rv9 vaikkei sikiöt olleetkaan kuin 7+6 kokoiset. Eka lääke nyt otettu ja torstaina sitten...
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Jes. Huippua! Onnea plussasta. Ja tsemppiä ultraan!
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Kiitos vastauksesta. Jospa tää tästä. Turhaa kai se olisi etukäteen murehtia liikaa mut minkäs tälle tekee. Töistä ei tänään oo tullu mitään mutta ei haittaa. Mä kerron peloistani lääkärille ja katsotaan miten käy. Jospa kaikki meniskin sitten hyvin kun ei ehkä meekään sen pahimman kauhukuvan...
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Kiitos vastauksesta. Pitänee tänään iltapäivällä porista lääkärin kanssa tarkemmin asiasta. Nuo eiliset keskustelut oli hoitajan kanssa kun hän soitti mulle aikaa.
  17. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Tsemppiä Piinamiina! Alkuvuodesta alkaneessa raskaudessa tuli tuhruu ja arvelin siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tää huhtikuussa alkanut raskaus oireineen ja tuhruttomuuksineen sai välillä innostumaan että jee, täähän saattaa onnistua ja välillä iski pelko ettei kaikki oo hyvin. Aattelin että...
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Olitko sairaalassa tyhjennyksen ajan? Mulle sanoivat että tänään eka lääke ja torstaina kotona tyhjennys. Pelottaa olla yksin kotona kun ei tiedä mitä tuleva tuo.... Kauanko sulla se vuoto kesti? Mitä viikkoja sikiö vastas sillon? Mulle sanottiin että kun on alle rv9 kokoinen niin kotiin ja...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Ei oo tehty aiemmin mitään, kaavinta eikä lääkkeellistä tyhjennystä. Helmikuussa ollut tuulimuna kun tuli ihan itsekseen ulos niin helposti ja vaivattomasti täysin kivuitta. Mulla ei ruukaa olla menkkakipujakaan juuri ikinä ja siksi pelkään niitä kipuja mitä lääkkeet aiheuttaa. Enkä haluis sitä...
  20. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Piinamiina! Onnea plussasta! Huippua!! Unelmia2016: Jospa saisit selvyyden tuohon hassuun tilanteeseen! Jos se veritesti oli ollu viimeks virheellinen? Muille toivotan plussatuulia tämän ihanan lämmön keskeltä! :) Mä niin rakastan kesäaikaa ja aurinkoa! Tänään soitto Oysista. Huomenna...

Yhteistyössä