Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2021

    Moikka! Mä liityn tänne mukaan maaliskuiseni kanssa. Onkos maliskuisille olemassa joku facebook-ryhmä? Niin ja onnittelut mun puolesta kaikille odottajille! :love:
  2. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oli siis ihan selkeä punainen viiva ja pregcheckissä jotain tosi haaleeta viivantynkää. Tuskin siis kyse on haamuviivasta kun oli selvää väriä.
  3. M

    Toiveissa vauva 2021

    Oli pakko tulla kysymään että antaako rfsu helposti haamuviivoja? Ja onko ne haamuviivat sellaisia, että näkyy selvästi vaalean punertavaa?
  4. M

    .

    @Tingeli mun ystävä kävi gynellä kun kierto viivästyi tosi paljon ja raskaustestit näytti negaa. Ultrassa löytyikin lähes 10 viikkoinen sikiö josta syntyi ihan terve vauva. Mä toivoisin että sulle kävis näin myös jos ei kierrot aiemmin oo tälleen heitelly. :)
  5. M

    .

    Siis nyt tää menee mielenkiintoiseksi tää juttu. Kävin tänään ultrassa varmistamassa onko kaikki hyvin ja näkyi kuulemma jotain merkkejä keskenmenosta, mutta näkyi myös sikiö ja syke! Ilmeisesti raskaus on alkanut kaksosraskautena joista toinen onkin mennyt kesken. Ja jotta ei olisi riittävän...
  6. M

    .

    Kiitos kaikille osanotoista. Vuoto on nyt loppunut lähes täysin, mutta arvon tässä että pitäisikö sitä yrittää kuitenkin saada ultra-aika ja varmistaa että kaikki on hyvin. (n)
  7. M

    .

    Se ilo loppui sitten lyhyeen. Eilen alkoi kovat kivut ja tänään runsas vuoto. Kyseessä kuulemma melko selvä keskenmeno. Jos ei rauhoitu, kivut voimistuvat ja jatkuvat pitkään niin pitää lähtee lääkäriin. Todennäköisesti vuotaa itse ulos. :cry:
  8. M

    .

    Kiitos paljon onnitteluista, aika epäuskoinen ja pelokas olo on kyllä. Toivotaan nyt että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. :love: @Wintersun mut voi siirtää plussanneisiin. :)
  9. M

    .

    Tarviikohan tän tulkitsemiseen viivalaseja? :love: https://aijaa.com/gAuKd4
  10. M

    .

    Piinaavaa odottelua tää kun ei pääse testaan ennen huomista. :X3: Tuli muuten mieleen @Wintersun että onko teillä jo tiedossa milloin varsinainen h-hetki koittaa? Kp 20 alkaa sumuttelut, mutta koska sitten keräillään munasolut ja istutetaan? (Vai miksikä sitä oikein sanotaan. (n)) On varmaan...
  11. M

    .

    Onpa @Bubble92 kamala uutinen! :cry: Just tuo tekee kaikesta pahemman että ei oo kertonut sulle, vaan on antanut sun kuumeilla ja pettyä kuukausi toisensa jälkeen. Mä mietin samaa mitä Wintersun, eli kannattaa kyllä tarkkaan jutella asia selväksi ja pyytää miestä selittämään miksi ei oo...
  12. M

    .

    Voimia @Wintersun sun tilanteeseen. On kyllä inhottavaa jos joudut vielä viikon odottaan tuloksia ja hoidon aloitus siirtyy. Mä en oo oikein käynyt täällä vähään aikaan ja on monta sivua lukematta. Onnea kuitenkin kaikille plussista ja niille jotka plussia eivät ole saaneet niin tsemppiä...
  13. M

    .

    Onnea kovasti kaikille plussanneille! :love: Tänne voi päivittää kp 1 :poop: Muoks. Huomenna siis kp 2.
  14. M

    .

    Mä tulin pikaisesti kommentoimaan taas, että täällä ollaan edelleen. Pahoitteluni kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussista. @KengulleRuu sulle myös varovaiset onnittelut, jotakin siellä kyllä tapahtuu kun viiva näkyy noinkin selvästi. :love: @Neltsuliini mä bongasin viime...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mä tulin pitkästä aikaa pyörähtään täällä. Oon käynyt lueskelemassa, mutta en oo kirjoitellut kun ei oikein oo ollut mitään kirjoitettavaa ja jotenkin oon vähän kyllästynyt. Mulla jäi keskenmenon jälkeen useemmaks kuukaudeks ovulaatiot pois, mutta nyt näyttäis kierrot tasaantuneen ja...
  16. M

    .

    Musta tuntuutuntuu etä meillä tietää liian moni, koska liian usein saan kyselyitä että no jokos teille on tulossa seuraava tai sitten tarkkaillaan mitä mä juon ja juonko, ja miks en juo. Se on aika raastavaa kun itse kovasti haluaisi toista, mutta kun ei ole onnistunut niin ei ole. Keskenmenon...
  17. M

    .

    Onpas täällä taas jännät paikat monella! :love: @Beibihaaveilija ja @alfred.j.kwak, mä näin myös molempien testeissä vähän väriä. Jännityksellä ootellaan lähteekö viivat vahvistuun. @Ilonetsijä hieno homma että mies sai testin tehtyä @W.we se sun testi oli kyllä järkytys. Kävin silloin vaan...
  18. M

    .

    Aattelin vaan pikasesti kurkata kuulumiset kun en ehdi oikein tarkkaan nyt lukea. Pakko oli kuitenkin kommentoida sen verran että onpa aivan mahtavaa @W.we nähdä tuo sun testi! Mäkään en nyt malta nukkua kun jännään vaan että miltä aamun testit näyttää! Ihan huikeeta! :love:(y) Muuten ei mitään...
  19. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Pahoittelut keskenmenosta @Apustaja. :( Mä oon miettinyt tosi paljon samoja asioita, kuinka ahdistaa miettiä koska oikein voin taas raskautua. Miksi tässä kestää näin kauan, vaikka ei vielä montaa kuukautta oo mennytkään? Miksi mun kroppa ei palaudu? Jne jne. Nyt oon jotenkin saanut keskenmenoo...
  20. M

    .

    Onnea @Milow helmikuun ekasta plussasta, toivotaan että vetäisit mahdollisimman monta mukanasi! :) Ja muille uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut, i share your pain. Tänne voi päivittää kp 1/28.

Yhteistyössä