Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Mulla oli joko erityisen kivulias ovulaatio, tai sitten ehkä kohtutulehdus on uusinut. Eilen alkoi jo töissä päivällä oikean suoliluun sisäpuolelle sattumaan, semmosta melko kovaa vihlontaa, se kohta oli myös kosketusarka. Myöhemmin kun yritettiin harrastaa seksiä niin siihen samaan kohtaan sattui tosi kipeästi. Paikat meni sitten seksin/kivun myötä (lopetettiin tietenkin kesken) kramppiin ja koko alamahalle ja emättimeen levisi ne kovat kivut, jotka tuntuu edelleen, tosin hiukan lievempänä jo. (n) Koko alavatsa on myös kosketusarka.

Selvää plussaa en oo ovistikkuihin saanut, mutta en tiiä oisko vaan jääny bongaamatta. Tänään on kp 22. Ei tässä auta ku seurailla, viime vuonna kohtutulehduksen aikaan oli usein samanlaisia kipuja.
 

Attachments

@Apustaja oho, kuulostaapa ikävältä. Toi oviksen bongaus on kyllä välillä tosi hankalaa, kun jollain se huippu on niin nopea. Toivottavasti nyt johtuisi vaan siitä !

PC haamuili myös....:alien: Vähän kyllä nyt harmittaa, että menin näin aikaseen dippailemaan.. Jos (tai kun...) ne menkat kuitenkin alkaa niin harmittaa kyllä sitten taas niin vietävästi. Mietin just että kerronko vielä edes miehelle. Sillä ollut aika paljon pettymyksiä nyt viime aikoina ja mielen kanssa vähän haastetta niin en haluais lisää antaa pettymyksen aiheita:unsure: Oireita mulla ei kyllä oo, paitsi nyt on nippassut tuolta oikealta muutamaan otteeseen aamulla. Noh testejä on varmaan pakko hakea lisää ja dippailla loppuviikko. Ja kyllähän noita ressin aiheita löytyy, vaikka menkat ei alkaiskaan, SItten mietitään onko tuulimuna vai kohdunulkonen.... Voi kun olis tietämätön kaikista haasteista !

@Apustaja hah ! ;) mä kyllä aattelin pyöriä täällä ainakin rv 7 asti JOS tästä nyt mitään tulee .... Huomatkaa positiivinen asenne :)))
 
@tylleröinen_21 apteekin ei herkästi turhia viivoja anna, mä lukisin ton jo plussaks. Mä sain viimeks dpo 10 paaaaaaljon haaleemman ja silti heti ajattelin, että joku on nyt kiinni jäänyt!! Toivotaan että menkat ei ala.

@Apustaja mulla oli kans kamalat oviskivut ja tosiaa ajattelin ensin kans kohtutulehdusta :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mä tuun niin putomaan tän kierron aikana sitten kun menkat alkaa. Jotenkin tiedän, että tämmösen mylläyksen ja vuoteluiden jälkeen ei varmasti oo iso mahollisuus raskautua, kun ylipäänsä ei ne mahollisuudet per kierto oo suuret periaattessa kellään (25% laskennallisesti).

Mä jotenki koko ajan ajattelen, että millon plussa näkys testissä ja milloinhan oireet tulee kun viimeksi melko nopeasti tuli ilman että osasi ajatella raskautumista enkö oireita kyttäillyt.
Samaan aikaan mulla juilii alamahaa ja ajattelen jonkun km vuodon taas jatkuvan, mulla ei menkka kipuja normaalisti ole. Nyt on vasta dpo 2. Näin viimeyönä hulluja unia, tää oli viime raskaudessa "kamalin" oire kun valvotti. Ja tiedän, että mitää oireita ei vois ees vielä olla ja yritän pysyä realistisena, mutta jatkuvasti sitä ajautuu haaveilemaan (n)
 
@tylleröinen_21 enköhän mäkin siellä listalla voi olla vielä, vaikka on oikeastaan tämä palstailu vähän jäänyt täällä noin ylipäätäänkin. Mutta käyn kyllä lueskelemassa juttuja. Käyn sitten tiputtautumassa listalta jos alkaa tuntua siltä :)

Nonks 28v, ya 9/15, km9/18, yk5
 
@Karvakorvat Tuttuja ajatuksia, itse oon miettinyt samoja juttuja. Tänä aamuna mulla oli kurkku tosi kipeä ja senkin onnistuin hetken ajan mahdolliseksi raskausoireeksi ajattelemaan, vaikka en ole välttämättä edes ovuloinut, tai on korkeintaan dpo 1. Kyllähän sitä niin kovin uutta plussaa toivoo, että vaikea välillä rauhoittaa se mieli ettei ajattelis asiaa koko ajan ja pitäis ajatukset realistisina eikä haaveilis liikaa. Mutta silti plussaa toivon meille kaikille. ❤ Jos ei vielä tässä kierrossa onnista, niin toivottavasti pian...
 
Mä tulin pitkästä aikaa pyörähtään täällä. Oon käynyt lueskelemassa, mutta en oo kirjoitellut kun ei oikein oo ollut mitään kirjoitettavaa ja jotenkin oon vähän kyllästynyt. Mulla jäi keskenmenon jälkeen useemmaks kuukaudeks ovulaatiot pois, mutta nyt näyttäis kierrot tasaantuneen ja ovulaatiokin tuli ajallaan. Nyt sit taas jännitetään, vaikka jollain lailla tuntuu että ei oo tärppi käynyt. Onko muilla tullut sellasta toivottomuuden tunnetta että ei tää onnistu koskaan, ja kauheeta surua kun katselee ympärillä olevien ihmisten vauvamahoja?
 
@Maya123 Toisaalta kyllä vihlaisee nähdä vauvamahoja, kun omakin pitäisi olla jo tässä kohtaa näkyvillä. Etenkin sellaisten odottajien, jotka vaikuttavat onnistuneen puolivahingossa. Tuntuu epäreilulta, kun meidän kovasti toivottu raskaus meni kesken. Vaikka mistä sitä ikinä tietää mitä kenelläkin on taustalla, aivot vaan tuppaavat kehittämään kaikille jonkinlaisen tarinan vaikkei sitä missään lukisikaan ja sitä kautta ruokkii surua.
Toisaalta taas tiedän joidenkin käyneen pitkän tien hoitojen kautta ja viimein ovat onnistuneet ja nyt kasvattelevat vatsaa ylpeänä. Nämä valaa itseenkin uskoa, että mahdollisuuksia on vaikka onnistuminen voi ottaa aikaa.
 
Mä plussasin tässä kierrossa ja siirryn varovaisin mielin marraskuisiin. :love:

Tsemppiä kaikille tuntemusten kanssa ja paljon plussatuulia!! :rolleyes: Palailen tänne, mikäli käy taas hassusti.. Pelko on kyllä kova tämän epätietoisuuden kanssa, mutta mennään päivä kerrallaan kohti varhaisultraa. :giggle:
 
@Maya123 mulla on kausia jollon on tosi toivoton olo ja välillä taas kausia jollon uskon, että vielä meidänkin aika on tulossa.

Apua. Nyt kyllä kouras jostain ja lujaa kun luin, että nyt plussataan jo marraskuisia. Mun piti viime vuonna saada marraskuinen vaan kun olikin kohdunulkonen:cry::cry:
Listaan kirjotin, että KU oli 4/18 koska sillon KU todettiin. Maaliskuussa siis plussasin ja maaliskuussa se kerettiin keskenmenoks toteamaan kunnes kuukauden kipuilun ja vuotojen jälkeen kivut muuttui tosi koviksi ja ohjeiden mukaan menin päivystykseen. Sillon kun kivut ei ollu sietämättömiä oli ohjeena vaan odotella:mad:
 
@Apustaja ihan samoja fiiliksiä... Välillä huomaa, että on jo aika "syvällä" siellä ajatusmaailmassa ja sit kun herääkin todellisuuteen, että hei en mä välttämättä raskaudu tästä kierrosta niin aina se jotekin kirpasee.

@Maya123 mulle ei niinkään tuntemattomien vatsat herätä tunteita, mutta lähipiirin 5 vauvaa, joista 2 on syntynyt jo loput syntyy ihan meidän LA:n tienoilla on kyllä hankalia.. Viikonloppuna tapaan nää kaikki, niin odottavat kun jo syntyneetkin :cry: jotenkin se ajatus tuntuu pahalta, että nää lapset kehittyivät samaan aikaan kun meidän, mutta vaan meidän lapsi ei saanut syntyä....

@Rnna onnea <3 mikä dpo plussasit ?

Mä oon aika skeptisin mielin. Apteekin oma oli kyllä selkäesti tummunut niin ettei tarvinnut edes tihrustaa, mutta PC oli samanlainen... Viime kerralla dpo 11 (eli tänään) oli jo ihan selkeä viiva, vaikka hentonen sekin. Tosin tein sen illalla, mutta niin.. Jotenkin on olo, ettei tämä jatku vaan tulee viikonloppuna vuotona pois :cry: Oireita ei ole satunnaisia nippauksia lukuun ottamatta... Tässä vielä kuva

Muoks. Tein päivällä apteekkarin 25 herkkysen. Se antoi tälläsen. En tiedä voisinko olla niitä ihmisiä, joilla hormoni erittyy päivällä enemmän kun viimeksikin plussasin illalla.
https://aijaa.com/EVyPD9
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Mä oon nyt tarkoituksella ollu hiljaa täällä(kin) kun ei tässä mitään oo tapahtunut viimeisimmän km:n jälkeen... Perjantaina mennään ensikäynnille, joten sitten alkaa taas jotain toivottavasti tapahtua.

Mulle voi muuten päivittää kkm 12/18 tilalle km 12/18 yk 1 km:n jälkeen :)
 
@tylleröinen_21 Minä sain vielä noilla dpo lla pelkkää negaa, käytin testeinä raskauskeijun herkkiä one steppejä. Eka haaleaakin haaleampi haamu tuli vasta dpo 12. Ja jos apteekin oma on tummunut niin se on hyvä merkki!❤
 
@tylleröinen_21 Tietoisesti välttelin liian aikaista testaamista, joten testasin varmaan ekat hailakat haamut dpo13 PC:llä. Sit kävin ostaan CB testin ja näytti plussan varmaan dpo14. Viikkonäytöllinen näytti 1-2 viikkoa raskaana paria päivää oletettujen menkkojen myöhässä olon jälkeen. (Epäsäännöllinen kierto, eikä ihan varmuutta ovulaatiosta, mutta epäily. ) Onneks päästään kunnalliselle varmistaa onko eloa vatsassa.

Kiitos onnitteluista. ❤
 
Täällä haamukkaat vahvistuivat 25 herkkyisiin tälläisiksi. :love:
Tänään kuitenkin vasta dpo 12, jännittää kamalasti jos onkin kemiallinen. Eilen aamulla tosiaan pc ei ollut vahvistunut mutta illalla oli. En tiedä olenko niitä ihmisiä, joilla hormonia erittyy enemmän illalla tai päivällä niinkun nuokin testit on otettu(n)
 

Attachments

Mun pitäis saada ajatukset muualle tästä vauvan yrittämisestä. Mietin ihan koko ajan sitä että olisinko jo uudelleen raskaana. Työpäivänkin aikana ajatukset on tässä vauva-asiassa heti kun tulee rauhallisempi hetki. Mulla näyttää ovistestit vieläkin samanlaista melko vahvaa viivaa, ja koska plussakierrossa oli sama juttu, niin mun toiveet herää. Vaikka todennäköisempää on varmaankin se, että en ovuloi ollenkaan tässä kierrossa, kun en oo plussaa saanut. Toisaalta maanantain mahakipu vois viitata ovulaatioon. Tiedä häntä. Pari viikkoa pitäis kuitenkin nyt malttaa. Yritän olla nyt jonkin aikaa käymättä täällä sivustolla ollenkaan...
 
Onnea @Rnna ja @tylleröinen_21 :love::barefoot:

Täällä ei edelleenkään kk ole alkaneet, kk nyt yli viikon myöhässä. viimeksi tehnyt testin lauantaina, sitten lähdettiin reissuun ja ei ole ollut mahdollisuutta testata. Oireita ei kyllä ole sen suuntaan, että raskaana olisin. Tänään illalla pääsen tekemään testin ja mikäli se on edelleen nega, aloitan huomenna aamulla terolutit, jotta saisin kierron taas alkuun.
Ovulaatiosta mulla ei ole mitään käsitystä, mutta oletan että testissä pitäisi jo jotain näkyä, vaikka olis vähän myöhäisempikin ovis ollut nyt kuitenkin jo kp36/27..

Itselläni myös välillä tulee haikea mieli, kun näkee toisia raskaana olevia tai pieniä vauvaoja, kyllä se aina tuo mieleen sen, että itselläkin voisi jo olla pieni vauva.
Ja tosiaan @Päppyrä nyt jos olisi raskaana olisi la taas marraskuussa, minä vielä käännän veistä haavassa ja olen käynyt lukemassa tuota marraskuisten plussa ketjua ja mietin, kuinka viime vuonna itse tähän aikaan intoili kaikesta siitä samasta mistä he siellä nyt..

*Muoks. Nyt näyttäisi siltä, että vuoto olisi alkamassa (y):poop: ei muutakun uutta yritystä, joku kerta on vielä oltava meidänkin kerta :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Onnneaa plussista! :love:

Ja @em85 pahoilleut, mutta jos tämä olisi thö kierto!

Plääh, reilu viikko vielä ennen kun voi testaa.
 

Yhteistyössä