Hakutulokset

  1. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Facebook ryhmä käy mullekkin. :) tänään tuli eka oksennus. Äsh 5+0. Eilen jo pohdin että ei ole mitään oireita et mikähän on. Ja nyt aamusta asti aivan karmee kuvotus.
  2. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä itseasiassa tein testin kp28 vaan siks, kun oli niin huono olo, ja mietin onko oksennustauti tulossa :D oli siis menoja viikonloppuna niin piti varmistaa, etten lähde tartuttamaan muita. Mutta eipä tämä taida olla tarttuvaa sorttia :) aaltoilevaa paha oloa on, rinnat arat, kylmä ja väsy koko...
  3. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Heippa! Mä viikonloppuna plussasin ja kävin täällä jo kyttäilemässä, onko muita :D nyt näyttää olevan. Mut voi siis lisätä kans. Auringonlapsi92/27v/toinen lapsi/ LA 3.7.
  4. A

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Kai sitä uskaltaa nyt kirjottaa! Eilen plussasin ja netistä laskurilla laskettu aika olisi 12.7.2017. Jännittää ja pelottaa kovasti, että meneekö kaikki hyvin. Rinnat on ollu viikon verran tosi arat, pahaa oloa pukkaa aaltoilen pitkin päivää, kylmä ja väsyttää jne. :D fb-ryhmä kiinnostaa...
  5. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ajattelin jo, että onkohan mut poistettu koko listalta kun en oo tänne kirjoitellut, käynyt lukemassa vaan. Edelleen yhtä epätoivoisena odottelen, että taasko on yli 60 päivän kierto edessä. Viime perjantaina tedtasin negan ihan vaan sen takia, että uskalsi juhlia. Valkovuodosta en osaa sanoa...
  6. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voimia teille, joilla raskaus keskeytynyt heti alkumatkasta. :( ja peukut pystyssä kaikille piinailijoille, että se piinailu päättyy kahteen viivaan ja talvivauvaan! Seuraavaksi omaa napaa, itse kun tykkään lukea muiden juttuja tosi kovasti! Eli oon aika varma, että sillon 11.4. oli ovulaatio...
  7. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Anumarika, ihan huippua kuulla, ettei ihan mahdotonta ole. Ja kiitos muillekin, jotka vastailivat! Ehkä en nyt kuitenkaan liikaa innostu (vaikka mieli tekisi :X3:). Ongelmana tässä on kuitenkin se, että ensi viikon lauantaina olisi menoa, ja joudun kyllä suuresti selittelemään, jos en yhtään...
  8. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oho, olipas tuossa monta plussannut, hirmuisen isot onnittelut ja toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti! Seuraa pitkät pätkät omia juttuja, anteeksi jo etukäteen. Ei kuulu menkkoja täällä edelleenkään, soitin perhesuunnitteluun ja sanoivat että heinäkuussa voin soitella omaan...
  9. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pillerit lopetin vuoden alussa, olisko ollut 6 päivä tms kun viimeisen söin. Sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja eka luomukierto oli 39 päivää. Pillereitä söin 8 vuotta putkeen. Itsekkin aattelin joskus kun yks pilleri jäi välistä, että varmasti tulen raskaaksi. :D hehee, ei ihan.
  10. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä odotellaan yk3 käynnistymistä. Kp40 menossa ja aamulla nega tehty, menkkoja vaan ei kuulu ei näy. Jo yli viikon ollut vatsa ja alaselkä kipeenä, myös yksi migreeni kärsittynä. Mieshän tietenkin luuli että vauva tulee heti kun en yhtenä päivänä pilleriä ota, ja nyt ihmetteleekin että oho...
  11. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla nyt kp24 ja jännittää ihan kamalasti. Vielä kaks viikkoa saa jännittää, josko sitä sillon kp39 testais. Mites muut jotka lopettanut pillerit, koska ootte oviksia bongaillu? Tässä tokassa kierrossa niin paljon kaikkia oireita muka ollut, että toki kuvittelin oviksen kp 14 tai kp15 ja nyt jo...
  12. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille! Omia höpinöitä seuraavana. Oon koittanut löytää omasta kropasta merkkejä oviksesta, mutta en kyllä tosiaan tiedä. Toisaalta viikko sitten nippaili hetken toiselta sivulta alavatsasta, tällä viikolla ollut outoja päänsärkyjä ja menkkatuntemuksia eilen selässä ja mahassa. Ei...
  13. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Pääsisköhän tänne vielä mukaan, oon jo muutaman kuukauden teidän juttuja lukenut. :whistle: Nyt oli pakko liittyä itsekkin mukaan kuumeilemaan. Eli meillä ya 1/2016, yk 2 menossa, kiertopäivät vähän hukassa, kp 18/??. Mulla ikää 24 vuotta, miehellä pian 28. Lopetin pillerit siis...

Yhteistyössä