Hakutulokset

  1. L

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Helmen tyttö: Pitipäs sattua...Mulla on kans rakenneultra 19.6 ja Joensuun keskussairaalassa! ;) Täällä Pyhäselän kunnassa ei ole omaa ultraa, joten kaikki on saikulla.
  2. L

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    \ Me asuimme , kun esikkoa odotin vielä joensuun puolella ja silloin kävin minäkin 2 kertaa siilaisella ultarassa ja mies oli mukana. Toisen aikaan asuimme jo täällä pyhäselän puolella , joten kaikki ultrat on saikulla. Mies on ollut aina kun on päässyt mukana ja niin tulee nytkin! =) En ole...
  3. L

    Naisista tykkäävät naiset

    \ Kuten myös olis kiva kokeilla joskus nam!!
  4. L

    toinen nainen

    Onko kokemuksia toisena naisena olemisesta.Itselläni tilanne,että olen se toinen nainen naimisissa olevalle miehelle.Tätä miestä en ottaisi "kokonaan" itselleni vaikka saisin ei sellainen jonka haluaisin mutta kuitenkin harrastan hänenkanssaan seksiä ja tapailemme salaa.Kertokaahan kokemuksia....
  5. L

    Uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta kaivataan

    Yritin panna sulle meiliä, mutta osoitteesi ei toimi kai...... Minne voin kirjoittaa toimivaan osoitteeseen? lumihiutale
  6. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Wilhelmiina81: Meillä on neiti kasvanut hitaasti, vähän kerrallaan. Vaikka syntyessään oli normaali kokoinen 50cm ja 3755g niin sitten 1kk 4300, 3kk 5500, 4kk 6000, 5kk 6300 ja 6kk+1vko 6600. Tasaiselta näin lukemissa näyttää, mutta kun terkka aina näyttää ne käyrät niin alamäkee mennään. Terkka...
  7. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hansu ihana kuva! Eloisa meilläkin välillä maistuu soseet huonommin ja välillä paremmin, esim. tänään shoppailureissun jälkeen oli kauhea nälkä ja purkillinen (ehkä enemmänkin olisi uponnut) bataatti-porkkana-possusosetta syötiin. Jos on perunaa soseessa, niin aina meinaa neiti yökätä, en tiedä...
  8. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Meillä kasvetaan todella hitaasti. 6kk ja viikko ikää, niin pituus 64,5cm ja paino 6600g. Nyt pitäisi sitten ottaa 5 annosta/pvä ja maidot päälle. Onkos muilla jo 5 annoksen tahti? Nukutaanko silloin läpi yön syömättä? Meillä syödään nyt yölläkin 2 kertaa, kun kuulemma terkan mukaan pitäisi...
  9. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    nosto :attn: Eipä tänne kummempaa. Olin viihteellä eilen, ja kyllä teki terää :D Hyvin oli mennyt täällä iltasella ja yöllä neiti oli syönyt vain kerran pullosta neljän aikaan. Ite olin kotonakin kyllä jo sillon, mutta en noussut :laugh: . Aamulla jo imetin kahdeksan aikaan. Ens viikolla...
  10. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moi. santamaria Meidän neidille tuli kolmen kuukauden rokotteesta reisilihakseen pahkura, joka kesti viikon verran kunnes häipyi ja päivän kestävä korkea kuume. Sitten viiden kuukauden rokotteesta tuli 3 vrk:tta kestänyt 39 kuume ja kiukkuisuus. Minä mietin uskallanko ottaa enempää rokotteita...
  11. L

    EML-sektion "saaneet".

    Ihan yleisesti olisin kiinnostunut asiasta ja ne joille on eml-sektio tehty, niin viitsisittekö ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin. 1. Missä tehty? 2. Koska tehty? 3. Kuinka paljon ennen la:ta menitte sopimaan sektiosta? 4. Oliko vaikeuksia järjestää eml-sektiota? 5. Montako kertaa...
  12. L

    Uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta kaivataan

    Moikka! Kaipailemme uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta. Olen kohta 30-kymppinen äiti ja kaksi alle 3 vee tyttöstä. Perheessä on isä myös (töissä päivisin) ja siksipä olisi kiva saada leikki ym. seuraa piristämään arkea. Itse asumme Lahden seudulla. Pidempikään matka ei haittaa, sillä...
  13. L

    Me toiset naiset

    Juu, ja sen verran vielä lisään yleistäjälle (jonka nimimerkki ei jäänyt mieleen), että aika pahoin tää miun stoori SINUN nilkkaasi kalahtikin :whistle: Miksiköhän? Ajattele vähän, olen vieras ihminen, et tiedä, kuka olen, mutta pitää vaan saada purkaa kiukkua. Jotain sinulle on varmasti...
  14. L

    Me toiset naiset

    Aina se eroprosessi ei ala siitä hetkestä kun sulkee eksän oven perässään vaan sitä on voinut käsitellä päässään jo vuosia. Toisaalta asiantuntijoiden mukaan erosta selviäminen vie viisikin vuotta. Olisko siis viisaampi odottaa se viisi vuotta että on varmasti selvitetty tunteet vai oisko se...
  15. L

    Me toiset naiset

    "Kyllä se ON valintakysymys. Tarkoitukseni ei ole ketään suututtaa, mutta kyllä mun mielestäni pitää myöntää tosiasiat, eikä jatkaa vaan sitä omien jälkien peittelyä. Ihanaa jos olette onnellisia nyt, mutta miettikääpä välillä mikä hinta sillä kaikella on ollut." Palstailen harvoin, ei ole...
  16. L

    Me toiset naiset

    Hyvä Miuku! Rohkea aloitus. Vaikka tämä aihe on aina sellainen, että väliin tulee näitä "moraalisaarnoja". Juu-u. Ajattelin itsekin tyyliin "en ikinä alkaisi varatun kanssa", kunnes aloitin uudessa työpaikassa, ja leimahti työpaikkaromanssi. Ei heti, vaan parin vuoden tutustumisen ja silmäpelin...
  17. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heippa. Mekin ollaan pikkuhiljaa aloteltu kiinteitä, ihan vaan uuden maun iloksi :p tai suruksi :laugh: . Ensiksi aloitin luumulla, sit päärynä, perun, josta neiti meinasi tukehtua, niin pahaa oli, joten unohdin sen ja ajattelin että ekana kasviksista porkkana, jos sitten myöhemmin ujuttaisin...
  18. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    meillä kans koko perheellä flunssa. toivottavasti paranee jouluks. tyttö oli niin tukkonen ja itkunen yöllä ettei vielä noin huonosti nukuttua yötä ookaan \|O mutta kas kummaa, aamulla oli alaikeneen puhjennut myös eka hammas. eli osittain sitäkin itkua oli yöllä. jouluostokset on vielä...
  19. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moi. Meidänkin aikaisemmin hyvin nukkunut tytönen on alkanut nukkumaan levottomasti, varsinkin alkuyön. Eilenkin nukahti 22, sitten tunnin ajan piti laittaa tutti takas suuhun, nukahdin itsekin hetkeks, kun klo 00-01 alko kauhee huuto, oikeen kyyneleet lensi silmistä, kun johonkin sattu, oisko...
  20. L

    **ELOVAUVAT 2006**

    Kukas muistaa miten vihreet silmät muodostui? Oliko ne "ruskeasilmäsyyden mutaatio" ja onko silloin Rr vai kuin? meillä on molemmilla vihreät silmät ja lapsetkin vihreäsilmäisiä. toisella pojista aavistus ruskeata mustuaisen ympärillä. likka vielä sinisilmäinen... mukavaa viikonloppua kaikille...

Yhteistyössä