Hakutulokset

  1. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Vau, hienoa Silja :) Siitä ne taidot kehittyy, toivottavasti ei tosiaan nouse sängyssä. Meilläkin ois sen laskeminen edessä, kun vaan muistais..
  2. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Toukokuussa 2010******

    Aurinkoista Toukokuuta :flower: Täällä ollaan nautittu ihanista ilmoista ja ulkoiltu paljon. Muksut oli mummolassa hoidossa la-su ja me grillailtiin kaveripariskunnan kanssa. Elle oppi eilen ryömimäänkin :heart: Hilaa käsilllään itseään eteenpäin, ei siis perinteistä ryömimistä :D...
  3. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Hei ja ihanaa aurinkoista sunnuntaita :flower: Me ollaan oltu jo aamulla ulkona, siivottu, tehty täytekakku ja vielä kinkkupiirakka. Tänään juhlitaan miehen synttäreitä jotka on oikeasti ke. Silloin mun kaveri tulee hoitamaan lapsia illaksi ja mä vien miehen tuohon Flamingon kylpylään ja...
  4. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Talvicci Meillä on sekä esikoisella että nyt Ellellä se Emman syöttötuoli. Ihan vastaava kuin se trip trap ja jos multa kysytään niin mun mielestä nätimmän mallinen :D Maksoi siis 79e ja pehmuste 19e :) Tosi tukeva ja hyvä tuoli, suosittelen!
  5. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Kiitos talvicci päivityksestä :) Hiusten värjäämisestä: Mulla ei myökään taru väri kunnolla, kun värjään niin pysyy ehä pari päivää ja taas näyttää siltä kuin ei ois värjännyt pitkään aikaan. Talvicci: Imetätkö? Mä olen meinaan sen huomannut mulla olevan se miksi hiusväri ei tartu, näin...
  6. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Tänään oli Ellellä 6kk neuvola ja tässä olisi kuulumisia: Paino 8280g Pituus 65cm Pipo 42,5cm Painon nousu tasaista ja hyvää mutta pituutta oli tullut taas liian vähän. Ens kuussa on ns. ylimääräinen neuvolakäynti (täällä ei muuten ole 7kk neuvolaa) jossa pituutta taas tarkkaillaan...
  7. I

    g:Eteläisessä Suomessa asuvat: joko vk-puku käytössä?

    On ollut nyt pari päivää :) Mutta vielä fleeseä ollut alla.
  8. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Onnea Siljalle hienosta taidosta :heart: Meillä ei ryomitä, mutta mennään mahallaa ympäri koko ajan :) Ja peruuttamalla pieniä matkoja. Mulla on lähtöpainoon -9kg, mutta pudotettavaa vielä n. 10kg, sitten olen tyytyväinen. Ja tämä maha, ei kiva :( Nytkin istun tärinävyömahalla :laugh...
  9. I

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Pakko tulla vaan hehkuttamaan, Pääsiäisen kunniaksi meillä nukuttiin koko yö ilman syömisiä :D Kerran nostin tutin suuhun kun Elle pyöri sängyssä mutta muuten siis nukkui 21-07 :) Meillä on nyt siis alettu syömään kiinteitä "kunnolla", n. neljä ateriaa/päivä. Eilen sai ensimmäisen kerran...
  10. I

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Kaurisäiti: Ei se terveydenhoitaja sanonut mistä voisi johtua, mittasi Ellen eka ja sai mitaksi reilu 62cm, sitten sanoi että mitataan uudestaan ja sai juuri ja juuri venytettyä vähän yli 63cm. Sanoi vain että ethän sinäkään mikään pitkä ole( oon siis 163cm), mutta täytyisihän sitä pituutta...
  11. I

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Heippa! Hurjasti onnea talvicille :heart: Tässä olis vihdoin Ellen 5kk mittoja Paino 7605g Pituus 63,4cm Pipo 41,4cm Pituuskäyrä on tipahtanut, eli pituuskasvu hidastunut. Parissa kuukaudessa pituutta tullut yhteensä pari senttiä, kun taas painon nousu tasaista. Jos puoli...
  12. I

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Pakko tulla vaan hehkuttamaan H Y V Ä S U O M I!!! :D :D :D Täällä siis herätty viideltä katsomaan matsia;)
  13. I

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Talvicci Jeps eli molemmat lehdet löytyvät :) Juu postikuljen hinnalla, en mää niistä mitään tarvii, keräykseen menevät kuitenkin! Laita vaikka yv:tä jos haluat ne :)
  14. I

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Tässä vielä talvicille Ellen neuvolapäivitystä: 3kk 6235g ja 61cm 4kk 6946g ja 61,5cm Kiitos :flower:
  15. I

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Mä lainaan nyt koko tekstin kun en jaksa erotella. Niin tuosta vauvalehdestä. Paljonkohan olis postarit jos lähettäsin sulle? Mä oon meinaan ne jo moneen kertaan lukenut :)
  16. I

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Heipparallaa taas piiitkästä aikaa :) Niin kuin moni muukin on kirjoittanut että lukemassa kerkiää käydä mutta ikinä ei kerkiä kirjoittamaan. Niin myös täällä.. Meidän arkeen kuuluu oikein hyvää :) Esikoisen uhma alkaa olla jo loppumassa, tai ainakin helpottamassa. Mico hoitaa kovasti...
  17. I

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Oi, oikein paljon onnea :heart:
  18. I

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Tässä vielä viime pinossa kerätyn 4kk "neuvolakortin" satoa: -Zeny & Arttu....................................8,230kg * 64,5cm -Pimmeepulla & tyttö........................8,100kg * 64.5cm -Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm -J84 &...

Yhteistyössä