Hakutulokset

  1. E

    G: Mitäs teillä syödään tänään?

    ihan vaan liha-makaronilaatikkoa ja pannaria välipalaksi :)
  2. E

    Kuinka usein lapset ja isovanhemmat ovat yhdessä?

    Meilä muksut näkevät minun vanhmepia viikoittain (1-5kertaa/vko), anoppia 2-5kertaa/kk. miehen isää harvemmin, eli suunnilleen kuukauden/kahden kuukauden välein, toisinaan vilaukselta, tosinaan tunnin verran. Kaikki asutaan samalla paikkakunnalla, eli välimatkoista ei ole kyse ettei nähdä...
  3. E

    Kauan teiän lapset päiväkodissa??

    Lasten hoitopäivät joko 7.30-15.30 tai 10-16(30), riippuen siitä onko mulla aamu vai iltavuoro. Harvoin ovat ma-pe jokapäivä hoidossa, yleensä yksi tai kaksi vapaata viikolla.
  4. E

    Millainen päivä huomenna?

    Lasten kans oleilua päivä, illalla kun mies kotiutuu töistä yritän ehkä hetken nukkua ja sit klo 21 töihin.
  5. E

    kiva /paras lautapeli ? vaikka näistä uusista ja miksei vanhemmistakin..

    Meillä suosikkina joululahjoiksi saadut Hoksotin (hauska huomiokyky peli) Jäävuoren valloitus (pitää saada pingviinejä jäävuorelle) ja röllin nurinkurinen noppapeli. Nuo kaksi ekaa ovat aikuisellekin tosi kivoja :) Ja meillä pelaajat siis 4v.
  6. E

    Lähihoitajat!

    Mulla jää käteen kuukaudessa n. 1400-1800€ riippuen maksetaanko yhden vai kahden listan lisät. Kaksivuorotyötä teen. Tällähetkellä saan kaksi palkkaluokkaa pienempää palkaa kuin edellisessä työpaikassa, mutta työstä ja työkavereista tykkään enemmän. Kaikkea kun ei voi rahassa mitata =)
  7. E

    Missä iässä lapsenne lopetti päiväunet?

    Meillä 4,5v pojat nukkuu hoidossa lähes joka päivä vielä päiväunet ja kotonakin toisinaan.
  8. E

    Perhe/joulu

    Perinteiseti ollaan käyty aattona päivällä anopin luona ja sitten menty minun vanhempien luokse syömään ja pukkia odottelemaan. Appiukon luona käydään joulupäivänä. Joulu ei tunnu joululta jos sitä ei lapsuuden kodissa saa viettää. Ainakin näin mennään niin kauan kun vanhemmat lapsuuden...
  9. E

    Ostatteko jotain lastenne kummeille joulumuistamiseksi?

    Minusta on kiva muistaa lasten kummeja joulunaikaan. Tänä vuonna kummit saavat itsetehdyt pellavakankaiset pyllynaluset, johon on painettu kuhunkin perheeseen liittyvä kuva. Toisen lapsen kummeille (ovat meille läheisempiä) laitoin vielä pakettiin mukaan dermosilin saunasaippuan, -rasvan ja...
  10. E

    silmätulehdus 2-vuotiaalla

    Onnistuisko laittaa lapsen nukkuessa?
  11. E

    Te, kenen lapset yksityisessä päiväkodissa, kysymys!

    Ja jatkan vielä että lapsia kaksi, ja heistä menee ihan ne normaalit hoitomaksut. Meidän pk:lla ei ole ylimääräisiä maksuja kuten esim jossain montessori pk:ssa voi olla.
  12. E

    Te, kenen lapset yksityisessä päiväkodissa, kysymys!

    MEillä on lapset yksityisessä päiväkodissa. Meillä kaupunki ostaa palvelut päiväkodilta ja laskutus tulee kaupungin kautta ihan kuin muissakin kaupungin/kunnan päiväkodeissa. Eipä tainnu sulle tästä paljon apua kylläkään olla: /
  13. E

    Talvikengät

    Vuorelliset kumpparit, vikingin goret, kuomat, huopikkaat ja sit siistimmät nahkakengät. Näillä pitäis pärjätä.
  14. E

    Uusimmat kirppislöydöt tänne!

    Muumi majakka, muumit ym mukana, hintaa oli 15€. Hetken pyörittelin että onko kallis, mut tulin sit siihen tulokseen et hyvä löytö oli =)
  15. E

    Mikä vaippa ?

    Kokoile seuraavaa kokoa vaipoista. Meillä ainakin toimi se että yövaippoina oli isompaa kokoa kuin päivävaipat
  16. E

    Oletteko pystyneet ajamaan autoa raskauden loppuun asti ja miten pian synnytyksen jälkeen?

    Tosiaan, erikokoisia ja mallisia autojakin on, mutta minä en ylettänyt ajamaan rv 34 jälkeen, vaikka kolmea eri autoa kokeilin. Tosin, vaikuttaahan sekin, että kaksoset oli mahassa :D Mutta niin, viikko sektion jälkeen lähdin taas autoilemaan.
  17. E

    Oletteko pystyneet ajamaan autoa raskauden loppuun asti ja miten pian synnytyksen jälkeen?

    Ajoin autoa n.rv 34 asti. Siinä vaiheessa mahan ja ratin väliin mahtui nippanappa pari sormea väliin. Eli en enää ylettänyt sen jälkeen ajamaan. :D
  18. E

    Voileipäkakku ilman majoneesia!

    Kinkkuvoileipäkakku Pohjaksi joko vaaleaa tai tummaa leipää. Kostutus: n. 1 ½ dl appelsiinimehua Täyte: valkokastike: 50g voita ¾ dl vehnäjauhoja 4 dl maitoa 150 g kinkkua tai kalkkunan savulihaa 1dl hillosipulisilppua 1 omena ½ tuorekurkkua 1 rkl tomaattisosetta 2 tl...
  19. E

    Millaiset verhot teillä on saunassa?

    Meillä on saunan ikkunan välissä ihan tavallisesta ohuen ohuesta verhokankaasta tehty verho, johon itse painettu pihlajanmarjan kuvia.
  20. E

    Paljonko ruokaöljyä 50 gramman sulatetun margariinin tilalle?

    sopiva loraus, ei se ole niin tarkkaa :D

Yhteistyössä