Hakutulokset

  1. B

    Mies järkytti lasta (ja minua)

    Mä näytin myös meidän tytöille viime kesänä miten kalat perataan (itse kysyivät) ikää heillä oli siloin 9,7 ja 4 v . itse seurasivat vieressä kun mä suomustin ja poistin sisälmykset ja tytöt itse paistoivat pannulla ahvenet voissa ja söivät myös ne eikä mitään kysymyksii ole tullut ainoastaa...
  2. B

    Älkää tehkö näin-ketju

    tenavat kattoo kun äiti räkättää koneella...itketkö sä? no en kun luen tättä juttuu täst koneelta... nii juuh ja kun pesetten pyykkii niin muistakaa aukasta vesihana ja sitten et muistakaa laittaa pesuaineet koneeseen ..ekalla kerralla kuivapesua harrastannut ja tokalla kerralla oli pesuaine...
  3. B

    Meille syntyi tänään pieni tyttö

    Paljon Onnea koko perheelle pienestä suloisesta nyytistä :)
  4. B

    Meille syntyi tänään pieni tyttö

    aijaa tietää vai ? meillä on kaikki kolme lasta tyttöjä ja ei olla naimisis ni mites se sitten selitetään ? ja meille ei enää lapsosia ihanaisia tule :)
  5. B

    Vappu jo lähestyy! Vieläkö teillä kuljetaan toppavaatteissa?

    kyllä niin kauan kun on lunta maassa on myös kylmä...
  6. B

    Jos sinun pitäisi NYT antaa nimi tyttövauvallesi niin minkä antaisit?

    en kerro ettei vaan pöllitä sitä nimee ja jos vaikka joskus vanhoilla päivillä sattuis niin käymään et tähän taloon vielä 4 tyttö tulisi :) (mutta tuskimpa enään tulee mutta silti en kerro ;) )
  7. B

    Vinkkejä vauvan flunssan hoitoon

    käytä lääkärissä jos on korvatulehdus tai muu infektio ni se voi ylläpitää limasuutta ja räkäsyyttä... meillä autto noilla kolmella vauvana nämä : vic tahnaa harsoon ja harso kiinni pinnasänkyyn ,sängynpäädynkohotus ja keittosuolatipat. voimia sinne
  8. B

    jos naapurisi vaihtaisi autoa 4-5krt kuussa(parin vuoden ajan jo)

    ootko ihan varma ettei naapurisi ole puhunnu sulle sontaa ? tai se jolta olet juttuja kuullut naapurista ? kun tietävät että kyttäät heidän toimintaansa :/ en ihmettele et nykyään naapurit haluaa olla omis oloissaan ja kiskotaan verhot ikkunoihin...
  9. B

    G: Jos kaupassa on tarjolla tuotteesta halvempi versio kuten esim. pirkka tai rainbow joka on selvästi halvempi

    kyllä ostan . mutta riippuu tuoteesta kuten aurajuuston ostan ihan auran en muita versioita on se niin taivaalisen hyvää :D
  10. B

    jos lapsella on syylä esim.jalassa,jolloin sen leviäminen muihin lapsiin on helppo estää,miksi ette opeta lapselle

    mut syyliä voi olla käsisäkin ..mites pidätkö lapsella tumpuja ja sormikaita sisällä ? ja muistaakseni jokaisella ihmisellä on se syylävirus elimistössä jo valmiina toisilla aktiivinen ja toisilla ei aktiivinen ...ja leviäähän se jos pinta on rikki.... meillä oli keskimäisellä neidillä...
  11. B

    Makuuhuoneen ikkunan alareuna hikoilee aamuisin...

    liian tiiviit ikkunat ja huono ilmanvaihto ..oviauki yöksi ni ei pitäis hikoilla...tarkoitan että sisäikkunan puoleisessa karmissa pitää olla konoaiset tiivisteet joka reunalla ja ulomaisella ikkunan puolella pitää olla tuuletus raot pitkillä sivuilla n5cm ...meillä niin ja ei hikoo
  12. B

    Kokemuksia D&Jelit lastenvaatteista? Nettisivuilla ei näy hintoja..

    meille on kahelle tullu tosin eriaikaa niitä vaateita ja ne makso siloin alle 30€ ne menee sen vaate koon mukaan ne hinnat pienemmät vaateet maksaa sen ja sen verran siihen ja siihen kokoon asti ja sitten taas ne siitä seuraavat maksaa sen ja sen verran taas siihen seuraavaan kokoon asti...
  13. B

    lapsi raskaana :(

    :hug:kuka sanoo mikä on oikea ikä tehdä lapsia ? ( no onhan 15 v vielä itekin kyl lapsi mutta mutta ) kun on niitäkin tapauksia jotka vielä yli 20 v jotka ei osaa ottaa vastuutaan mistään....itellä muutaman vuoden päästä sama valistus edessä ja ehkä sama juttu mutta katsotaan sitä sitten miten...
  14. B

    Mikä näistä vaihtoehdoista?? (raskaaksi pian)

    PEESAAN TÄTÄ ! mulle sanottiin jälkitarkastuksen aikana että imetys ehkäsee ja eivät antanneet pillereitä niinpä soitin sitten neuvolatätille samanapäivänä ja kerroin tosta (imetysehkäsee ) asiasta ni ilmotti heti että IMETYS EI OLE EHKÄSY KEINO ! ja sain pillerit .
  15. B

    ystävänpäivä

    kyl meijän isäntä tykkää lähtee kylpylään meijän kans ja ite viel ehottaa et mentäskö....:)
  16. B

    Mistä voi kattoo Sydänmailla ..

    netistä vai onko sitä sielä edes? olen ettinnyt ja tän päivän uusinta meni jo ja digibokxi ei sitten talentannut vaikka tilaa olis ollut :O
  17. B

    s....tanan lakkoilijat!

    joo ilmeiseti...ja noitakin pystyy tekee eri aineksista kun vaan käytää mielikuvitusta...makaroonilaatikon voi tehdä kanasta ja sillee...
  18. B

    s....tanan lakkoilijat!

    kuulostaa hyvälle =)
  19. B

    s....tanan lakkoilijat!

    sama homma ja hengis ollaan viel =) ja pakastinta täytin jo ennen kun alkoivat lakoilla ni on sielkin sitten jotain :p

Yhteistyössä