Hakutulokset

  1. A

    pisteiden laskijat!

    Aloitin pisteiden laskemisen perjantaina, tarkoitus olis saada ainakin 10 mutta mielellään 14-15 kg pois. Imetän vielä, pisteitä mulla on 25/päivä. Mutta kysymykseni kuuluu: miten teillä muilla jakaantuu pisteet eli kuinka paljon pisteitä menee aamupalalla, lounaalla jne? Mä syön mielestäni...
  2. A

    PETETYILLE!!!

    Hei te kaikki, jotka olette kokeneet petetyksi tulemisen parisuhteessanne/avioliitossanne! Liittykää kerhoon nimeltä särkyneet sydämet, siellä voidaan keskustella näistä asioista ja jakaa kokemuksia... laita yv:tä mammuskalle, hän kertoo enemmän! =)
  3. A

    Myyrmäen kirppis!!

    Kuka tietäisi, koska nyt syksyllä on Myrtsissä kirppis? :attn: :attn:
  4. A

    Kissa oksentaa tuoreruuan

    Meiän n. 2-v tyttökissa on alkanut oksentelemaan ihan päivittäin. Ollaan huomattu, että aina, kun sille antaa tuoreruokaa, se hotkasee sen ja melkein saman tien oksentaa lähes sulamattomana koko satsin. Kuivaruoka pysyy sisällä. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Nyt ollaan oltu antamatta...
  5. A

    Kerhojen perustajille tärkeä kysymys!

    Yritin vaihtaa kerhoni salasanan ja se onnistuikin siellä kerhon tiedot- kohdassa. Mutta kun yritin kirjautua uudella salasanalla sisään, en päässytkään, vanhalla kyllä pääsin vaikka olin vaihtanut uuden ja painanut tallenna-nappulaa! Missä vika? Osaisko joku auttaa? Tai miten sen salasanan...
  6. A

    Untuva!

    Hyväksyin kerhohakemuksesi! :)
  7. A

    Minkäkokoisia 10-kuisia?

    Meillä tyttö 7970 gr ja 67,5 cm. Pieni ja siro tyttö, mutta sitäkin kovempi menemään :)
  8. A

    Bona-/Piltti -keräyksestä vielä kysymys...

    Olen kerännyt kohta noita etikettejä sen verran, että pisteillä saisi kolme kirjaa. Voinko postittaa ne kaikki kerralla, vai tarviiko ne jotenkin eritellä ja postittaa erikseen? Etten postita hirveetä määrää niitä lappuja ja sitten ne ei hyväksykään niistä kuin yhden kirjan verran... Tätä...
  9. A

    Aliina1!

    Täällä taas huhuilen... joko olet onnistunut pääsemään väliaikaiseen kerhoon? ;)
  10. A

    Aliina1!

    oletko maisemissa? ;)
  11. A

    Sykkeestä

    Semmosta mietin, että kun olen käynyt tietynlaisilla jumppatunneilla ja spinnaamassa, niin mistähän johtuu, että kun ekoilla kerroilla kävin esim. tietyntyyppisessä spinningissä niin syke oli hurjan korkee. Nyt, kun olen käynyt jonkun aikaa, en pääse lähellekään niitä sykkeitä mitä ekoilla...
  12. A

    Aliina1!

    Oletkos kuulolla...? ;)
  13. A

    vilttitossu!!!!!

    Laitan sinulle kerhoon liittyvää y-viestiä heti, kun se vaan on mahdollista... :)
  14. A

    Pääseekö jostain suoraan viimeisimpään viestiin?

    Eli jos ketjussa on jo 685 vastausta, niin pitääkö aina kelata koko rimpsu läpi jos haluais vaan viimisen viestin lukea?
  15. A

    Kun avaan otsikon jonka olen jo kerran avannut

    niin se ei enää aukeakkaan uudestaan :whistle: onkohan tämä päivityshomma vielä niin kesken vai mitä teen väärin? Ruutuun tulee vaan punaisella jotain kummaa tekstiä... :/
  16. A

    Pystyykö omia viestejä poistamaan?

    Niin, siinäpä se kysymys tulikin :) Eli saako niitä poistettua? Jos ei, niin vähän hölmöä... siellä roikkuu sellainen määrä kuitenkin turhaa tavaraa, joka varmasti kuormittaa koko palstaa... :whistle:
  17. A

    Onko odottavan äidin maha yhteistä omaisuutta?

    Siis kun usein jopa tuntemattomat saattavat tulla lääpimään vauvamahaa, että "ai kun on ihana maha... potkiiko se?" Ja siirappiäänellä lässytetään ja kosketellaan vatsaa... Ärsyttääkö se teitä? Minua ärsyttää suunnattomasti... Ihan niin kuin odottavan äidin vatsanseutu muuttuisi sellaiseksi...
  18. A

    Onkohan täällä vanh. lest äitejä?

    ja kiinnostaako ajatusten vaihto kerhossa? :) Jos jotakuta kiinnostaa, niin laitatko minulle yv:tä, kerron lisää!
  19. A

    VL-äitien kerhosta

    .... siellä olisi vielä tilaa, vlest. äidit, laittakaapa yv:tä jos kerhoilu kiinnostaa :)
  20. A

    Seiskavitoset tänne ;)

    eli vm -75... :wave:

Yhteistyössä