Hakutulokset

  1. S

    Painoja pinoon

    Heips! paljonko teil on noussu paino yhteensä raskauden aikana ja paljon viikkoja? mietityttää et paljon sitä sit jääpi sinne sairaalaan?! ja miten nopeesti imetyksen avulla alkaa karisemaan? B)
  2. S

    Tuli ukko just kotiin

    Sanoi joskus kuuden aikaan eilen illalla lähtevänsä käymään työkaverin luona, ja että tulee hyvissä ajoin kylvettämään lasta. Eipä kuulunut ukkoo takas, yritin soittaa mut ei vastannut. Just äsken sit tuli, ei sanaakaan sanonu vaikka näki et olen hereillä. Ei paljoo uni silmään tullu mulle ku ei...
  3. S

    Myresjöhus kellään?

    Hei! Asutaan vuokralla ruotsalaisessa valmistalossa Myresjöhus. Onneksi vain vuokralla...on nimittäin tosi kylmä talo pakkasilla ja tuulisella ilmalla. Varaava takka on tehty jälkikäteen eli lämmittää just sen takan, eipä juuri muuta ja on suora sähkölämitys. Yhdistetystä...
  4. S

    Saara lähtee tänään bilettämään!Muita??

    B) Pullo käteen,baariin ja arki hetkeksi unohduksiin ja bailaamaan! B)
  5. S

    Pulssi 115, onko paljon?

    Mittasin verenpaineen ja oli 130/75 pulssi 115. Onko paljon? Mittasin 2 kertaa varmuudeksi ja olin lepäämässä ettei tule virhetulosta. Ja rv 32 olen.
  6. S

    Pulssi 115, onko paljon?

    Mittasin verenpaineen ja oli 130/75 pulssi 115. Onko paljon? Mittasin 2 kertaa varmuudeksi ja olin lepäämässä ettei tule virhetulosta. Ja rv 32 olen.
  7. S

    rahkapullat

    Olisko kellään ohjetta rahkapulliin? Selailin eilen nettiä ja löysin mielestäni hyvän, mutta en tulostanut sitä ja nyt en enää löydä sitä. Ne oli sellaisia kiekuroita. Pullataikina kaulittiin levyksi ja siihen päälle täyte sit rullalle ja leikattiin siivuiksi.
  8. S

    Millaisia miehiä teillä on?

    Välillä mä mietin, että vaadinko liikaa mieheltä. Purnaan aika usein. Mies osallistuu kotitöihin, mutta minun pitää usein erikseen kertoa, mitä pitäisi tehdä. Miehellä vaihtelee työajat ja minä joudun jatkuvasti kysymään niistä. Mies ei useinkaan yllätä minua eikä keksi mitään. Kaupastakin se...
  9. S

    miedän perhe

    Meillä on 6vuotta ollut kasassa uusperhe joka välillä kasvoi yhdellä yhteisellä lapsella. Lapsia on kummallakin edellisestä suhteesta. Miehellä 2 jotka asuvat äitinsä luona ja minulla 1 joka asuu meidän kanssa ja vielä kuopus joka yhteinen. Välillä on ollu vaikeaa ja välillä helpompaa...
  10. S

    Onko käytännössä katsoen mahdollista olla raskautunut

    Pari päivää ennen kaavintaa, niin että kaavittaessa on löydetty pieni kudospala joka aiheutti vuodon, mutta voiko silloin kuitenkin raskautua vaikka siellä kohdussa jotain olisikin ollut, eli seksiä 2 päivää ennen kaavintaa? testit oli silloin negaa, veri sekä kotitesti. Niin uskomattomalta kun...
  11. S

    Kuinka nopeesti...

    sait synnytyksessä kivunlievitystä, kun pyysit jotain helpotusta, kuinka kauan kesti esim. että lääkäri tuli laittamaan epiduraalin tai kohdunkaulanpuudutuksen? Synnytitkö isossa vai pienessä sairaalassa?
  12. S

    Hoitopöytä tuli tarpeeseen

    Mies toi jut kotiin tullessa hoitopöydän. Tuli tarpeeseen vaikka vauva vasta masussa potkii. Voin siinä sen päällä viikailla pyykit ja tehdä muutakin tarpeellista. Huutonetistä saatiin uuden veroinen halvalla.
  13. S

    kannattaako isyyden tunnustus?

    Olen jo raskausviikolla 30 ja tähän saakka kaikki mennyt mainiosti. Tähän päivään saakka olen mietiskellyt puoleen ja toiseen kerronko biologiselle isälle lapsesta vai en, meillä oli niin lyhyt se suhde ja hän osoitti loppuvaiheessa aika ikävää luonnetta joten olin pitkän aikaa sitä mieltä että...
  14. S

    Epäonnistunut SSG

    Huometa kaikille Onko kellään kokemusta siitä ettei ssg.tä ei voitu tehdä?? Mulla on kohtu kääntynyt taaksepäin joten suolaliuosta ei saatu virtaamaan kunnolla, kun katetri pulpahti aina pois. Maanantaina menen uudelleen, jossa saan kipupiikin ja kohtu käännetään oikeaan asentoon että testi...
  15. S

    Ruotsissa asuvia

    Hei, oliskohan täällä ketään Ruotsissa asuvia joilla olisi lapsi jo hoidossa? Itse asustelen myös Ruotsissa ja kohta olisi ajankohtaista viedä lapsi hoitoon. Jospa jollain olisi tietoa että mitä maksaa hoitopaikka ja kuinka ajoissa sitä pitäisi hakea? Riippuu paljon varmasti paikkakunnasta.
  16. S

    tuplarattaiden sadesuoja-asiaa

    kirjoittelinkin jo tuonne x-advenrute twinco ketjuun, mut laitanpa vilä tästä omankin ketjun. Eli tietääkö kukaan mistä saisin ostettua (SUOMESTA) babywelt alaska twin s-malliin sadesuojan, sen läpinäkyvän muovisen. kuulema käy sama sadesuoja kuin twincoonkin. ulkomailta tilaamalla tulee niin...
  17. S

    Vatsakipu aamuisin

    Mikäköhän mua vaivaa, kun välillä aamuisin vatsa tulee tosi kipeäksi tuosta navan yläpuolelta heti kun olen jotain syönyt. Vatsa ei siis ole valmiiksi kipeä, vaan tulee heti jotain syötyäni. Tätä kestää muutamia minuutteja ja sitten kipu häipyy. Johtuukohan vaan siitä, että vatsa on aamulla...
  18. S

    Miten lopettaa taaperon imetys

    Hei! Tyttäreni 1v3kk tissittelee aina kun ollaan kotona ja varsinkin öiseen aikaan. En ole jaksanut tapella tyttöä tissistä eroon kun hermostuu täysin jos ei tissiä tule ;) Olisko hellävarasita keinoa iroittautua tissityksestä tai miten olette sen tehneet?
  19. S

    lapsen sairastuminen

    4-v lapseni sairastui eikä näin ollen voi mennä hoitoon. Isä sairaslomalla (hänet on leikattu ja liikkuminen huonoa). Voinko jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta, vaikka isä on kotona? Tiedän että vain toinen vanhemmista voi käyttää tilapäisen hoitovapaan, mutta miten tällaisessa tilanteessa...
  20. S

    Mitä mieltä?

    Minä olen lueskellut tätä palstaa ja jäin miettimään, että kuinkakohan tuo on. Jossain keisarinleikkauksen saa, jossain ei. Eli oletteko sitä mieltä että lääkäri osaa tunnistaa näistä lukuisista synnytyspelkoisista juuri ne, jotka tarvitsevat keisarinleikkauksen ja osaavat jättää ilman...

Yhteistyössä