Hakutulokset

  1. F

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Pikainen päivitys; Meille syntyi poika 8.9. Rv 36+2. Painoa vauvalla 2625g ja pituus 47cm. Eilen päästiin vasta kotiin kun sinivalohoidossa kahteen kertaan jouduttiin olemaan.
  2. F

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Eipä oo tullut tänne kirjoiteltua. jos sitä yrittäis reipastua, lukemassa oon kyllä käynyt. Meillä oli rakenneultra ja poikalupaus saatiin:) Lapset oli mukana joten ei lienee enää kellekkään salaisuus kumpi tulee. Kaikki oli kunnnossa joten jos sitä pikkuhiljaa rentoutuis nauttimaan raskaudesta...
  3. F

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei kaikille :wave: kai se minäkin uskallan ilmoittautua tänne kun alusta asti lukenut ja marraskuunkin pino jo on näköjään korkattu! Ikää 35v. kolmatta odotetaan ja La 4.10 Sairaala LKS Isommat lapset 10v. ja 8v. Takana viimesyksyltä km rv 16 joten varovaisesti mennään enkä oikein vielä...
  4. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Kiitos kaikille onnitteluista :flower: Pikkuinen :hug: ja oikein paljon puhallan plussatuulia Teille :wave:
  5. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    _Lumi_ onnittelut :heart: ja pahoittelut uusille :hug: vaikka itse täällä vähemmän kirjoittelen niin lukemassa käyn ja vertaistuki on kyllä auttanut. salasein mulla jokin tulehdus aiheutti keskenmenon rv16. Tulehduksen aiheuttajaa ei saatu selvitettyä lukuisista kokeista ja ultrista...
  6. F

    Laskettuaika mielessä, vaikka kesken meni!

    Kyllä mulla ainakin ahistaa. Kesken meni rv16 ja LA ois ollu 26.1. Ajatukset on tosi paljon keskenmenossa ja jos vähän istahtaa miettimään vauvaa niin itku tulee tosi herkästi. Mulla on hirveä ikävä meidän enkelipoikaa :'( On vaan jäänyt mieleen hoitajan sanat sairaalassa kun kysyin että...
  7. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    _Lumi_ mullakin oli eilen aamulla migreenikohtaus. Olen myös kuullut että tulehduskipulääkkeitä pitäis välttää kiinnittymisen aikana. Normaalisti otan kohtaukseen kohtauslääkkeen (nenäsumute) ja tarvittaessa vielä buranaa. Nyt en uskaltanut ottaa kohtauslääkettä enkä buranaa. Panadolin voimin...
  8. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Tänne on tullut niin paljon tekstiä ettei meinaa pysyä kärryillä. Paljon onnea plussanneille:flower: ja :hug: keskenmenon kokeneille ja tervetuloa tänne. Itsellä on ollut vaikea alkuvuosi. Mullahan oli km elokuussa ja enkelipoikamme laskettu aika on kohta. Ikävä suunnaton ja itku...
  9. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Voi morebabies :hug: olen pahoillani teidän puolesta, voimia teille.
  10. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Kiitos Lumi uudesta pinosta Täällä kp1
  11. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Onnea plussanneille :flower: ja pahoittelut ja tervetuloa:hug: uusille En nyt jaksa kommentoida mitään muuten. Ei saatu joululahjaa :'( Täällä tänään kp1
  12. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Onnea plussanneille:heart::flower: ja tervetuloa uusille:hug: Täällä tänään kp2 ja kiertokin lyheni 6 päivää. Mulle vois laittaa kierron pituudeksi 26-32
  13. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Hei vaan kaikille! Mammuzki:hug: toivottavasti paranet pian. Niinhän tuota itekkin monesti miettii et hullu on kun tähän taas uudestaan ryhtyi. Nyt kp19 ja tuntuu et harakoille tämäkin kierto meni. kierron pituus vaihtelee ja nyt ehkä millon ovis oli niin mies oli työmatkalla 3 päivää...
  14. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Koski onnittelut:flower: Sanmar onnea ja tarrasukkia:flower: ja Tätipahoitteluja :hug: niille jotka tarvii... täällä tänään kp1 :( niin mä kyllä aavistelinkin. Kierto näköjään aikalailla sekaisin. Km:n jälkeen tuli menkat 30pv päästä, nyt kierto oli 32 pv. Mitenhän tästä sitte laskee...
  15. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Täällä kp 29. Tänään tein negan testin. Kai se on kierto vielä sekaisin km:n jälkeen. Siispä jään oottelemaan menkkoja:(
  16. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Hei kaikille ja onnea plussanneille :heart: ja peukut pystyyn piinailijoille:) täällä onkin tapahtunut paljon. Itse en uskalla toivoa paljoakaan raskautumisen suhteen. Ei ole yhtään sellainen tunne et tulis plussaa. Menkkamaista juilintaa on mut tissit ei tunnu miltään: /
  17. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Oikein paljon onnea plussanneille :heart: Täällä ollaan kiltisti ootettu ekoja kuukautisia ja alkoi epämääräisesti. Lauantaina alkoi vuotaa mutta loppu iltapäivästä. Su ei mitään mut eilen iltapäivällä alkoi taas vuotaa, joten oisko kp 3/28?
  18. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Hyvää syksyä täältäkin kaikille :wave: pääsee kynttilöitä polttelee iltaisin. Meille tuli patologin sikiötutkimustulokset tällä viikolla mut enhän minä niistä ymmärtänyt paljon mitään. Lääkäri soittaa ensviikolla ja kertoo kai ymmärrettävästi tutkimustulokset. Alavatsaa on juilinut parina...
  19. F

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Kyynel silmässä täälläkin kuumeilija teidän mukaan :wave: Enkelipoikamme tuli Keskenmenossa elokuun alussa rv 15+6. Meillä isommat lapset 10v ja 8v ja iltatähteä kovasti toivotaan. Tämä vaan on niin vaikeaa aikaa. Just ku oli päässyt pahoinvoinnit ja väsymykset ohi että nautti jo...
  20. F

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Meillä keskenmeno 10.8. rv15+6 Kaikki on vieläkin yhtä kysymysmerkkiä et miksi kävi näin. Meillä on isommat lapset 10v ja 8v. Sitten toivottiin iltatähteä ja tärpäs 2 kk:n yrittämisellä. Ensimmäinen neuvola oli rv 10 ja sydänäänet kuului jo hyvin. Np ultra oli rv 12+5 ja kaikki oli hyvin...

Yhteistyössä