Hakutulokset

  1. S

    Paljon kaksoset mummolassa?

    ihan vaan silloin kun itsellä on päivällä joku meno,kampaaaja tms,yökylässä 2v3kk kaksoset ei ole voelä ollut kertaakaan.viihdytään niin hyvin kotona,eipä oo tarvetta moiselle...
  2. S

    Työttömyyspväraha, kotihoidontuki

    Juuri näin.SIIS HÄH!!!!! Olen kyllä ymmärtänyt että näitä ei voi saada päällekkäin. Jos olet kotihoidontuella kotona ei pitäis saada työkkärinrahoja.Se on valinta että onko kotona kotihoidontuella vai työttömyyspäivärahalla.Ei vois saada molempia vaikka haluais.. HERÄTKÄÄ
  3. S

    Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

    Hei tuplaonni,kyselin joskus että millaisia rattaita myyt.Onko ne sulla vilä?Perusmalli siis ns.perhepäivähoitaja-malli olis mulla hakusessa..
  4. S

    Pakko laittaa -69 lle oma pino

    Pakko kirjottaa,kun on näin hyvää vuosikertaa,eli lokakuu -69. Lapsia on 1 vuonna 1989, 2 vuonna 1999 ja 2 vuonna 2006. Ja tähän se sit loppuu...
  5. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    kävin puntarilla ja on taas jopa paino menny alaspäin hurjat 200 grammaa..että on vaikeeta, mulla oli kyllä älissä useampi viikko jolloin en tehny mitään ja söin ja söin...että tässä välissä on vaaka näyttäny taas tota 84 kilookin , jotta suunta ja motivaatio on kyllä löydetty ja toivottavasti...
  6. S

    Vauvanvaatteista

    Meidän tuplat syntyi joulukuussa 2006 ja ekan talven/kevää olvat pienemmissä toppahaalareissa, mutta nyt viime syksyn ja vieläkin mauhtuvat pakkauksen haalareihin ja pusseihin.olen nukuttanuy koko ajan pakkauksen makuupusseissa ja erillisiä kantokoppia ei ole ollut ,lampaantalja rattaiden...
  7. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Täällä kans yks jonka paino ja motivaatio junnaa paikallaan,tosi tylsää.Vaikka koko ajan tiedän että pitäis tehdä kovasti töitä kesätavoitteeseen niin ei vaan ....jaksa.
  8. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Punnitus taas jäi tältäkin viikolta,mutta yritystä silti on vaikka se vaaka tuppaa unohtumaan. Niin se vaan on että toiset on oikeen hedelmällistä sorttia,meillä on 1+2+2 noita lapsia siunaantunut.ja ensimmäiset kaksoset kans kierukkaraskaus,toiset kyllä sit ilman ehkäisyä,kun ajateltiin vielä...
  9. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    moi vaan.jätin tän viikon punnituksen väliin,en muistanu vieläkään ostaa patteria vakaan ja eilen oli sairaalassa istumis päivä ja ei jaksa...motivaatio hukassa..mutta reipastun taas kohta.hyvin teillä menee,kun miinusta painossa näyttää.
  10. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Moi vaa. Mulla viikkopudotus vaan 200g, mutta löysäillyt olen,oli teatteri-iltaa ja herkuttelua toi viikonloppu,mutta nyt taas ryhdistäydytty. Liikuntaa ei juuri tule harrastettu,nytkin niin liukasta että ei täällä maalla pysy pystyssä. Minä se yritän vaan pääasiassa ruokavaliolla,kun ei oikeen...
  11. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Moi vaan.Pääsinpä minäkin kirjaamaan painoni,onneksi on pudotusta tullut viikossa ihan kivasti kun tippu 1,9 kg.Lähtö oli 84,4 ja tänä aamuna 82,5. Mulla on vaan sellainen ongelma vaakani kanssa että heittelehttii luvut tosi pahasti jos on eri kohdassa lattiaa,on ilmeisesti epätasaisuutta...
  12. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Mulla se lähtöpaino on 84,4 ja pituutta 166. Ja en muista koska viimeksi olisin painannut alle 70 ja pidän nyt tavoitteena sitä seittemääkymppiä,jos sit tuntuu niin antaa mennä alle sen. eilen meni ihan kivasti,vaikka oli lasten lääkärikäynti ja kieretelin kauppoja ja pikaruokalassa käytiin...
  13. S

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    täällä 38v ja 5muksua..yrittänäyt oo jo viime syksyn,mutta huonoin tuloksin ja nyt tuntuu jo joulun herkut vyötäröllä. 15 kiloo kun hukkuis niin olisin helpottunut.vaikein mulle on se ruokarytmi,tuntuu että kokoajan syön jotain ja se ruoka unohtuu.Ja kun muksut on nukkumassa ja on aikaa selata...
  14. S

    onko yksityisiä lääkäriasemia tms.jotka

    mulla on sellainen käsitys että useimmat lääkäriasemat tekis sterilointeja,olenko väärässä??? soita tai tutkaile netissä lääkäriasemien palveluja.
  15. S

    Täällä ei kai kukaan käy muutakuin kurkkaamassa?

    Niinpä,ihmetellä täytyy kun on näin hiljaista.Onhan se tietty toi aika juttu,että ei kauheesti oo aikaa täällä kirjoitella.Onkohan muut monikkoperheiden keskustelusivut näin hiljasii..?
  16. S

    Mistä te löydätte kaksosille..

    meillä kans pojat niin eri värisiä että ei niille voi pukea samanvärisiä vaatteita ja hoito elämässä se tuottaa hankaluuksia tunnistamisessa jos on samanlaiset vaatteet päällä.nyt kun on sit toiset kaksoset tyttö ja poika niin ei ole ongelmaa kuin pukee.
  17. S

    kaksosia joilla on kaksoset

    Täällä olis yksi kaksosäiti jolla on kahdet kaksoset.identtisiä ei kyllä ole.
  18. S

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    suunniteltu sektio molemmat lapset perätilassa rv 37+1 A-tyttö 3090g/49 ja B-poika 3200g/49cm
  19. S

    Kaksoset hoitoon alle 1v..

    Mulle epäselvää miksi kaksoset hoitoon alle vuoden vanhoina.Onhan vanhempainvapaa pidempi kuin yhdestä lapsesta.Mulla vapaa loppuu vasta kun muksut jo täyttänyt vuoden.Ja kotiin jään sen jälkeenkin sen verran pihistän menoista että pärjätään kotihoidontuella 7 henkinen perhe.
  20. S

    syitä minkä takia

    Ei ollut vaan sillä hetkellä hyvä ajankohta, miehen kanssa oli isoja ongelmia ym, ym,

Yhteistyössä