Hakutulokset

  1. T

    Masukuvia loppupuoliskolta eli raskausviikosta 21 eteenpäin

    profiilissa rv 37 tuntuu isommalle kun miltä näyttää :)
  2. T

    kivuliaat liikkeet

    siitäkös se sitten johtuu! esikoiselta en tuntenut liikkeitä kun vasta tosi myöhään, kun istukka oli edessä, nyt se on takana ja liikkeet tuntuivat jo tosi aikaisin. kiitos vaan tiedosta, rupes jo tosissaan mietityttätään, että mitä tässä pitäis tehdä :flower:
  3. T

    kivuliaat liikkeet

    mulla on nyt 33 rv menossa ja ihmettelen kun vauvan liikkeet tekevät tosi kipeetä varsinkin näin iltaisin. en muista ainakaan esikoiselta moisesta kärsineeni. sattuu ihan tosissaan mahaan kun tyyppi tuolla muljahtelee. mikähän voisi olla syynä? onko muilla vastaavia kokemuksia?
  4. T

    pahoinvointia viimeisellä kolmanneksella

    onko muita jotka kärsivät pahoinvoinnista vielä viimeisellä komanneksella? mulla rv 28 menossa ja tuntuu kun alun ällötykset olis tulleet takasin. nyt vaan sillä erolla, että mikään ruoka ei tunnu maistuvan (ei edes jäätelö :O ) ja nukuttaa koko ajan, mikä tietysti tekee töissä olemisesta tosi...
  5. T

    Parhain laihdutuskeino?

    on paras, tein sitä ekan lapsukaisen jälkeen puol vuotta ja tulokset oli hyviä, toimii netissä ja ainakin kun olin kotona vauvaa hoitamassa tuli aktiivisesti kirjattua syömiset ja liikkumiset ylös. eikä ole pahan hintainenkaan, verrattuna muihin nettilaihdutuspalveluihin
  6. T

    lohikakkuun kiiltävä pinta (kireellinen!)

    millä sais lohikakkuun kiiltävän pinnan? olen joskus kuullut jostain hyytelöjauheesta, jota sekoitetaan kuumaan veteen ja sit sivellään voileipäkakun tms pintaan. tietäkö joku mistä sellaista saisi? saako ihan kaupasta? minkä merkkistä?
  7. T

    Pikaisesti spagettikastikkeen ohje

    spagettikastike jauhelihasta 400g jauhelihaa 1 sipuli 2-3 valkosipulinkynttä (1prk herkkusieniä) 2prk tomaattimurskaa 2rkl tomaattipyrettä suolaa maustepippuria mustapippuria oreganoa timjamia ruskista jauheliha ja sipulit lisää joukkoon valutetut herkkusienet (tai vaikka porkkanaraastetta) ja...
  8. T

    Fondue ruoka. Auttakee!!!

    kana pitää kyllä kypsentää ihan kypsäksi, (kun on se salmonella riski) mikä ei välttämättä onnistu vaan siinä fondue-padassa... jotenkin esikypsentäisin sen.
  9. T

    kanankoivista?

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=411701 Itse poimin tuolta ohjeita aikaisemmin.
  10. T

    Broilerisalaattiin vinkkejä!!!

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=401225 tuolla on yksi versio pastasalaatista, johon olen kyllä kanaakin laittanut
  11. T

    Pinnasänky & laskettava laita

    meillä kans! ensin oli sivuvaununa ja nyt laita ylhäällä, kun nukkuu koko yön omassa. tosi hyvin toimi!
  12. T

    munakoisoa lapselle

    ei valitettavasti ole mitään faktaa, kun en ole itse laittanut, mutta luulisin että samalla tavalla keittää ja soseuttaa kun muutkin vihannekset. voithan tehdä "moussakkaa", jos kyseessä on isompi vauva eli laitat jauhelihaa, tomaattimurskaa, perunaa ja munakoisoa keskenään uuniin tai keität...
  13. T

    Oletko onnellinen parisuhteessasi?

    kyllä :heart: ei ole moittimista. tietysti on niitä arkisia että "miks sukat on taas keskellä lattiaa!?" mutta perusta on kunnossa :)
  14. T

    makaroonisalaatti

    pasta-salaatti tricolore simpukka pastaa tomaatteja paahtoleipää tuoretta basilikaa oliiviöljyä valkoviini tms. etikkaa/sitruunamehua mustapippuria keitä pastat pilko tomaatit paahda leivät ja leikkaa ne krutongeiksi revi sekaan basilikaa mausta salaatti juuri ennen tarjoilua lorauttelemalla...
  15. T

    Viikonloppusafkaa aikuisille

    mites olis pasta? super-helppo katkarapupasta 1 prk tomatti-yrtti fraichea 1 prk tomaattimurskaa 1 pss pirkan yrtti-valkosipuli katkarapuja kuumenna fraiche ja murska pannussa kiehuvaksi lisää sulaneet katkaravut ja lämmitä kastike, älä keitä! sit vaan joittenkin kiemuramakaroonien päälle ja...
  16. T

    rahka

    ainakin hyla-rahkaa on, en ole varma laktoosittomasta. ananasrahka: 1 prk rahkaa 1 prk ananasmurskaa liemineen maitoa (niin paljon että tulee sopivan paksuista) ei kaipaa sokeria, kun ananas on niin makeeta joskus olen myös vatkannut kermaa joukkoon, mutta siinä menee sit se keveys B)
  17. T

    kanakastike

    eiköhän tuo :) laita currya ja paprikajauhetta ja jätä liemikuutio pois jos suikaleet on marinaadissa. myös hyvää on jos ruskistaa maustetut kanasuikaleet ja kaataa sekaan tomaattimurskaa, voi myös suurustaa vehnäjauho-vesi seoksella jos tykkää.
  18. T

    Kaalista ruokaa

    kaalisalaatti: raasta kaalia paprikaa porkkanaa punasipulia ja lisää kastikkeeksi majoneesia ja/tai kermaviiliä olen myös juustohöylällä leikannut ohuita siivuja ja lisännyt esim. jauhelihakeittoon makua antamaan
  19. T

    puolukkahyytelö tai survos ohje

    olen tehnyt pakaste puolukoista niin että vaan survon niitä ja sit lisään sokeria joukkoon maun mukaan, sellaisena on oikein tuoreen ja raikkaan makuista, kun en oikein hillosta välitä. ja sitä on kätevä tehdä kerta-annos, ettei jää kaappiin pilaantumaan. toivottavasti auttoi edes vähän :)

Yhteistyössä