Hakutulokset

  1. I

    Peseekö teillä isä kakat?

    \ Näin. Paitsi nyt kun olen raskaana niin pesee aina kun vaan on kotona. Meidän tyttö painaa kans jotain 14kg, eikä mun selkä kestä nostelua tällä hetkellä (usein joudun ottamaan vain kosteuspyyhkeellä päivällä kakan pois).
  2. I

    kuinka usein pyykkäätte & vaihdatte lapsen vaatteet?

    Minä pesen n.2-3koneellista viikossa, riippuu viikoistakin ja miten jaksaa, välillä olen 2viikkoa pesemättä ja käytetään kaikki vaatteet kaapista ja sitten pesen pari koneellista päivässä kunnes likapyykkikori on tyhjä. :) Mutta en ota stressiä pyykinpesusta, sehän on helpoimpia kotitöitä...
  3. I

    tää on kamalaa

    Niinpä.. Mä saan käteen 280e+100e, onneks mun mies on niin ihana, että meillä ei erotella rahoja, itseasiassa mä olen vastuussa kaikesta rahankäytöstä ja annan miehelle bensarahaa aina.. ;) Eli pystyn ite vaikuttamaan siihen, miten meidän perhe selviää, kun ite maksan laskut niin huomaan mikä...
  4. I

    Monta ruokailua/päivä, alle 2v lapsella

    \ Meillä kans tällein, paitsi lämmin ruoka on ihan kotiruokaa, mitä minäkin syön samaan aikaan aina (ja mies kun tulee töistä juuri iltaruoalle). Välipala syödään kun tyttö herää päiväunilta, 3n maissa. Alkuun mustakin tuntu että koko ajan istutaan keittiössä, mutta nyt kun itelle on tullu...
  5. I

    kuinka monella teillä on tukiverkko

    Ei saada mitään apua perheiltä (välimatka, kiire työelämässä, välinpitämättömyys), kavereilla ei ole lapsia joten he eivät oikein edes tajua että meillä on :) . Eli omaa tukiverkkoa ei ole. Netistä löydettiin sitten maksullinen lapsenvahti, joka on todellinen aarre.. Mll mietittiin, mutta...
  6. I

    Pelkopolin maksu?

    \ Niin, ihmiset ovat erilaisia ja eri elämäntilanteissa. Hassua minusta on tällaiset kommentit.
  7. I

    Pelkopolin maksu?

    Ok.. Kiitos nopeista vastauksista! :) En ole koskaan käynyt (äitiys- tai muulla)poliklinikalla, niin en tiennyt käytäntöä.. Ehkä sitä on liian tottunut tähän ilmaiseen neuvolaan. :) Onneksi ei mitään muuta tarvetta tosiaan ole käydä, diabetes tms. Toivottavasti kertakäynnillä selviäisi, niin...
  8. I

    Pelkopolin maksu?

    Hei! Kirjoittelin aikaisemmin tänne pelkopolista, ja sain nyt vihdoin sen ajan sinne (neuvolapsykologi sanoi terveydenhoitajalle että pistäs nyt se lähete, että todellakin on tarve), ja siinä oli että maksaa 22eur? Niin onko se joka käynti sen 22eur? Kun olen ymmärtänyt että siellä useamman...
  9. I

    Milloin hammaslääkäri?

    Eli siis minkäikäisinä teidän lapset on käyneet 1.kerran hammaslääkärillä/suuhygienistillä/hammashoitajalla? Näissä taitaa olla paikkakuntakohtaisia eroja aika paljon, niin laittakaa kunta/kaupunki myös. :)
  10. I

    Pelkopoli, millä rv:llä?

    Mä olen käyny tän raskaus ajan neuvolapsykologilla, ja se psykologikin jo sanoi että mun täytyy ottaa suoraan yhteys pelkopolille jos en pääse neuvolan kautta. Kysyin pelkopolilta sitä, niin siellä sanottiin että tarvitsee neuvolan terveydenhoitajan lähetteen. Ollaan käsitelty mun pelkoja ja...
  11. I

    Pelkopoli, millä rv:llä?

    Eli millä raskausviikolla olette päässeet pelkopolille? Montako käyntiä ja millä aikataululla? Tästä on varmaan ollut keskusteluita, mutta jos jaksatte vielä vastata! :) :flower: (Oma neuvola"tätini" on haluton laittamaan lähetettä, seuraava neuvola rv28 ja alkaa paniikki tulemaan..)
  12. I

    vastuu omasta koulunkäynnistä?

    Eilen tarina jatkui sitten niin että vein ne puuttuneet uikkarit ja pyyhkeen pojalle. olivat siis menossa maauimalaan. Ehkä tein väärin, mutta ajattelin ettei nyt liikuntanumeroon rupea vaikuttamaan, pojalla on kymppi liikunnassa. Ja opettaja oli jo aamulla antanut koko luokan buuata näin...
  13. I

    vastuu omasta koulunkäynnistä?

    koulua on käyty reilu viikko ja multa menee jo nyt hermot. Koululaisia meillä on neljä, joista kaksi (tyttöjä) hoitavat läksynsä, siivoavat huoneensa ja nousevat aamulla ajoissa, lataavat kännykkänsä ja siis huolehtivat asioista jotka kuuluvat heille. Mutta pojat! En tod. enää tiedä mitä niille...
  14. I

    Maxi-Cosi Priorifix

    Hei ! Ostin Maxi Cosi isoFixin Tikkurilasta Pikku Hurmurista ja maksoin siitä 359,-. Se ole tarjouksessa ainakin pari viikkoa sitten. Kannattaa kysyä.
  15. I

    Tuplarattaista...

    Meillä Oran Duolettot.Aivan loistavat.Minäkin kannatan näitä vierekkäin istuttavia.
  16. I

    vailla seuraa joskus jostain

    Äiti 74 + lapset 01 ja 04 Asumme lähellä Tikkurilaa
  17. I

    Toisia 1974 syntyneitä

    Minä myös
  18. I

    Onko täällä muita hoitovapaalla olevia?

    Olen hoitovapaalla tämän vuoden. Lapset ovat 3-v ja 9kk
  19. I

    3-v. kokoja?

    Poika 94 cm ja 14 kg
  20. I

    tuplavaunut?

    Maksoi 449e. Meillä on myös seisomalauta.Tykkään enempi käyttää kaksostenrattaita.Lapset 7kk ja 2v6kk

Yhteistyössä