Hakutulokset

  1. TUNDRA-arjen sankari-

    Olisivatko miehet neuroottisempia ulkonäkönsä suhteen...

    Jos miestä esineellistettäisiin joka paikassa samalla tavoin kuin naista. Mihin tahansa katsookin, niin joka suunnassa on vähäpukeisten naisten kuvia. Ylipäätänsä miesten kuvilla varustettuja mainoksia on vähemmän ja niissäkin heillä on enemmän vaatteita päällään. Mitä jos seinillä olisi...
  2. TUNDRA-arjen sankari-

    Tyhmä kysymys pyykinpesusta

    Saako vaahtomuovipatjaa pestä pyykkikoneessa. Se on kooltaan puolikas pinnasängyn patjasta ja mahtuu koneeseen, mutta kestääkö se pesua.
  3. TUNDRA-arjen sankari-

    Mikä on kätevin tapa leikata vaahtomuovia?

    Siinä se kysymys sitten tulikin. Käytössä vain normi työvälineitä. Moottorisahojen kanssa en ala heilumaan. Saattais muuten mennä saha jumiin vaahtomuovin kanssa. Aivan yksikseni meinasin suoriutua tästä tehtävästä. Hätätapauksessa voin saada 12-vuotiaan pojannaskalin avuksi. Pitääkö patjaa...
  4. TUNDRA-arjen sankari-

    Ongelma koiranpennun kanssa

    Meillä on 4 kk ikäinen pohjanpystykorva. Muuten aivan ihana ja pikkuhiljaa alkavat opit menemään perille. Mutta ongelmana meillä on se, että koira puree paljon. Ja varsinkin lapsia on vähän väliä näykkimässä. Maitohampaat ovat terävät ja pitäisi sen kuitenkin oppia olemaan purematta. Luin...
  5. TUNDRA-arjen sankari-

    Kaikkia nimiä ei vain voi lausua kesken seksin

    Joku tuossa aikaisemmin iltasella oli suutahtanut, kun mies oli voihkaissut eksänsä nimen kesken kaiken. Tuli vain mieleen, että kaikkia nimiä ei vain voi sanoa kesken kaiken. Ajatella jos miehen nimi olis vaikka Kalervo, Jethro, Ville-Oskari tai joku muu vastaava. Toiset nimet taas...
  6. TUNDRA-arjen sankari-

    Ihanaa, mies lähti reissuun!

    Mies jo tokaisi pakatessaan, että luulis melkein, että meinaan tehdä jotain vääryyksiä, kun minusta on niin mukavaa kun hän lähtee. No mutta ensinnäkin, sillä on kotitoimisto, elikkä hän on aina kotona ja joskus vähän kyllästyttää. Itse olen syksyn kotosalla työttömänä, niin kyllä tässä ehtii...
  7. TUNDRA-arjen sankari-

    Ällömiesten Top 5

    1. Jussi Halla-Aho 2. Vesa Keskinen 3.Lyly Rajala 4. Pepe Willberg 5. Danny Ugh, olen puhunut.
  8. TUNDRA-arjen sankari-

    Kun aina ei jaksais olla se perheen kantava voima..tyhjänpäiväistä valitusta

    Enkä kyllä tänään sitten jaksanutkaan olla. Eipä siinä mitään, lapset sai ruokaa ja olla ulkona. Tiskitkin on näköjäään tiskattu. No juu, jonkin verran joustin laiskottelussani, että pyykkejä tuli pestyä. Kukaan ei kuollu, mutta mies taisi vähän tussahtaa. Ei näköjään riittänyt selitys, että...
  9. TUNDRA-arjen sankari-

    Juhannusvihaaja

    Tuossa tutkiskelin työvuorolistaa ja totesin, että voihan psak. Olen todellakin vapalla juhannuksen. Kai sitä pitäis jotakin kivaa perheelle järjestää, mutta kun ei oikein tiedä mitä. Meillä nyt grillataankin aika usein kesäisin, että ei sekään oikein tunnu mitenkään superjuhlalliselta. Blaah!
  10. TUNDRA-arjen sankari-

    Palstalaisten salatut elämät

    Tässä kun on tänään ollut kaikenmaailman nikkiketjuja, niin leikitäänpä taas. Homman nimi toimii niin, että keksitään palstalaisille elämä. Saahan siinä olla viitteitä palstalaisten persoonasta, mutta pääosin ihan fiktiivinen. Tänään on niin helteinen päivä, että Jätkäkin on jättänyt...
  11. TUNDRA-arjen sankari-

    Mitäs plussalla?

    No eipä näköjään mitään. Runkkaus jaksaa ihmetyttää edelleenkin joitakin. Varpajaisia viettävät miehet on sovinisteja. Saako sitä jäätelöä syödä vai ei. Taitaa olla parempi siirtyä sohvalle.
  12. TUNDRA-arjen sankari-

    Runo ylioppilaskorttiin

    Olisiko mitään hyviä ehdotuksia. Olisi mukavaa, jos se jotenkin muistuttaisi kasvusta ja siitä, että ei kuitenkaan saisi unohtaa itseään.
  13. TUNDRA-arjen sankari-

    Pitkästä aikaa, nikkivisa!

  14. TUNDRA-arjen sankari-

    Jääkaappiviisauksia

    Onko teillä jääkaapin ovessa kaikenmaailman mietelauseita tai viisauksia. Tässä minun tämänhetkiset lippulappuset (niiden ostoslistojen, lukujärjestysten ja muiden sälän lisäksi) Intiaani keskusteli lapsenlapsensa kanssa. Hän sanoi: "Kaikissa meissä asuu kaksi taistelevaa sutta. Toinen...
  15. TUNDRA-arjen sankari-

    Illan kevennys (k-18)

    YouTube - ‪greece got talent piano dick players‬‏
  16. TUNDRA-arjen sankari-

    Pieni epätasa-arvo parisuhteessa on ihan hyvä juttu!

    Tänä kesänä on näköjään tosi paljon myyriä. Mulla meni niiden kanssa totaalisesti hermot, mutta miehellä ei. Niinpä sitten näppäränä naisena viritin pari ämpäriansaa, ei ole vaikea homma. Sain jopa myyränkin. Mies oli töissä ja minua ällötti se kuollut myyrä, elikkä päätin hävittää koko...
  17. TUNDRA-arjen sankari-

    Haaveissa koira

    OLen jo pitkään haaveliiut koirasta ja tänä kesänä ajattelimme hankkia pohjanpystykorvan. Ne ovat aivan ihanan luontoisia ja soveltuvat metsästykseenkin hyvin. Vaan sais nähdä miten käy. Ensin pitäisi tarkistaa lasten allergiatilanne, mutta silti olen jo aivan täpinöissä. Mutta kysymys...
  18. TUNDRA-arjen sankari-

    Aloe vera-juoman parantava vaikutus... just joo

    Typeryyttään sitä tulee aina silloin tällöin haksahdettua vähän mihinkin. Onhan se hyvä puhdistaa keho kuona aineista, mutta mutta. Mulle suositeltiin sellaista joka aamuista aloe-vera-juomaa. Sen pitäisi poistaa nivelvaivoja, ihottumaa, vatsavaivoja, kuona-aineita ja lisäksi lisätä...
  19. TUNDRA-arjen sankari-

    Kysymys Kotiteollisuudesta ja Kalevalasta

    Olen monesti kuullut puhuttavan siitä, että Kotiteollisuus käyttää sanoituksissaa Kalevalan tekstejä, vaan mitkä ne ovat ne tekstit. Onko esim. Tuonelan koivusta osa Kalevalasta?
  20. TUNDRA-arjen sankari-

    Mitä tehdä kun keski-iän kiima iskee

    Kolmenkympinkriisi oli ja meni ja nyt on ilmeisestikin keski-iän kiima meneillään. Tuleekohan tästä nyt sitten kymmenen vuoden päästä vaihdevuodet? Vaan mikähän tähän auttais? Pitää vissin hakea e-pillerit jarruiksi. Eihän tässä ole enää mitään tolkkua. Mies on ihana, parisuhde ja seksielämä...

Yhteistyössä