Hakutulokset

  1. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Minut voi poistaa...tosi yllättävää :'( :'( Np-ultrassa ei viikkoja vastaavaa sikiötä lainkaan. Eli vituiks meni, toivottavasti lykästää keväämmällä.
  2. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    heipä hei, kuulkaas täällä karmee paniikki ja ahdistus. Mulla oli joulun aikaan oikein piikki tossa pahoinvoinnissa mut nyt, siis ei mitään. Pahoinvointi loppui kuin seinään....tää on ihan kauhee tää fiilis. Miten teillä muilla jotka ootte suht samoilla viikoilla? Viikko ultraan :o tipi...
  3. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    moi, täällä ikäeroksi tulee 1v9kk jos kaikki menee hyvin. Suurhalaukset suru-uutisen saaneille. Ainoa mikä parantaa on aika, ainakin mulla oli. uusi vuosi sujui hyvin, minä reppana olin ainoa joka oksensi seuraavana aamuna :laugh: ensimmäinen kerta oli ja toivottavasti viimenen...Kovasti...
  4. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Heipat täältä :wave: Joulut vietetty ja kaikki ruuat maistui erityisen hyvälle, myös maksalaatikko :ashamed: Meidän kotiväki tietää nyt sitten raskaudesta...ei me mitään sanottu mut äippä kysy saunassa et onkos masussa jotain :o olivat kuulemma arvanneet. Ja meidän isä oli ihmetellyt...
  5. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Todella ikäviä uutisia joillakin :'( pystyn niin hyvin samaistumaan tilanteeseen. Pahoinvoinnista ym huolimatta olen ihan varma että liityn vielä suru-uutisten vastaanottajaksi. Ennenkin on oireet jatkunut vaikka pikkunen on ollut eloton...noniin nyt lopetan tän sekoilun. Anopin kanssa...
  6. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Heippa pitkästä aikaa ! Kivasti tullut uusia taas mukaan :) Täällä oireet vaihtelee koko ajan mut nyt kun väsymys vähän hellittänyt, niin pahoinvointi nostanut päätään... :x aamupäivät joutuu aikalailla nielemään ettei joudu oksulle. Aamusin kun ei pysty mitään syömään, max yhen hedelmän...
  7. T

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Surpille :hug: Mulla alkanut jonkinsortin pahoinvointi ja väsymys on aivan karmee...mitään oksennuksia ei ole tullut vielä mut ei ole kaukana ollut. Olette puhuneet varhaisultrasta. Itse en aio tällä kertaa mennä, sillä kaksi raskautta on päättynyt keskenmenoon vaikka varhaisultrassa onkin...
  8. T

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Hei !! Ilmoittautuisin varovasti tähän pinoon mukaan. Taustoja sen verran, että keskenmenoja on ollut niin monta etten juuri vielä osaa iloita tästä. Päivä kerrallaan. Viimesin km oli syyskuussa. Oiretta löytyy jos jonkinmoista, samanlaista kun esikkoa (1v.) ootellessa. La olisi yhdellä...
  9. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    kiitos kaikille tuesta :hug: taitaa silmät turvota päästä kohta irti. np-ultra ei tuonu hyviä uutisia, vauva oli kuollut 8+4. tänään osastolle hoitamaan asia 'loppuun'. tää on aivan kamalaa :'( toivon sydämeni pohjasta että te kaikki saatte onnellisen odotuksen, näitä uutisia ei toivo...
  10. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    minut voi poistaa listalta :'(
  11. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    tervehdys pitkästä aikaa :wave: tämä mamma (monen muun tapaan) on niiin loppu että ottaa voimille suoriutua esikon hoidosta...ikinä en olisi arvannu et se alkuraskauden väsymys on tällasta :ashamed: pahoinvointi pikkasen hellittäny mut tää väsymys peittoaa kaikki muut oireet. viime viikolla...
  12. T

    Kiinnostaako BB-2008 ??

    kiinnostaa aivan sikana...taas.joka jakso on nähtävä, 24/7 harkitsen :whistle:
  13. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Voi jessus, siis mä olin esikoisen raskaudessa ihan paniikissa jos joku päivä ei tuntunu mitään raskausoireita...ja vannotin itelleni et nyt EN PANIKOI jos joku päivä ei tunnukaan niin pahalta...noh, eilen ei kuvottanu koko päivänä ja olin jo heittäny kirveen kaivoon :ashamed: onneks tänä...
  14. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Kaikille joilla murheita, iso :hug: ! ultrassa kävin eilen ja pikkinen oli oikeassa paikassa ja sydän sykki :heart: Menkkojen mukaan nyt olis vissiin 8+0 mut ultran mukaan vasta 7+2. Jännittää kyllä tosi paljon et pysyykö kaveri matkassa, toivotaan! suolanen hinta ultrasta tuli mut oli se...
  15. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Ja Gardenialle :hug:
  16. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Kääk ! Huomenna ultraan aamulla :o jännittää taas niin pirusti...en tajua miks :whistle: Eilinen oli niiin kamala päivä et luulin lopun tulevan....todella rajua kuvotusta eilen ja tänään, alkuillasta helpottaa pariksi tunniksi mutta muuten :x :x :x kuvotus alkaa noin pari tuntia...
  17. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Moikka ! Täälläkin alkanut aamut olla aika karseita, mitään ei ole vielä ylös tullut mut ei o kaukana ollut :whistle: Ens tiistaina se ultra ja jännittää tosi paljon. Raskaudesta tietää vain muutama ystävä, vanhempia voisi valaista vaikka viikon päästä :heart: Kaikista rasittavin oire on...
  18. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Iltaa, onnea kaikille uusille huhtimasuille :heart: meitähän alkaa olla jo aika kivasti ;) ja jaksuja pahanolon riivaamille :kieh: vaikka hyvä juttuhan se on. Kai. Mulla vielä vähän oireita, kuvotusta pikkasen aamusin mut eipä juuri... :/ todella erilainen odotus näin jo alkuunsa kun toi...
  19. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Huomenta |O Hajuaistissa ei ole vielä muutosta...tosin oon ollu tukossa (=kaamee yskä ja nenä valuu) siitä lähtien kun testin tein. VArasin alkuraskauden ultran viikolle 8 ja edellisenä päivänä neuvola. Jännittää aika paljon...esikoisen kans jännäsin niin paljon ekaa ultraa et meinasin...
  20. T

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Täällä on alkanut aamusin olla aika huono olo :D muuten ei juuri tunnu että olisi ees raskaana, toisin kuin esikoisen kanssa, tissit ei ole nyt kipeet. Mulla kuluu kahvia pari kuppia päivässä ja rööki piruilee rinnalla edelleen. Lopetetaan nyt miehen kanssa kumpikin niin saa tsempityksiä...

Yhteistyössä