Hakutulokset

  1. T

    Miten saan pysymään sängyssä?Vinkkejä!

    Miten saan lapsen pysymään sängyssään. Kampeaa tahallaan sieltä ja nauraa vaan. Laitoin äsken varmaan 20 kertaa takaisin äsken sinne. Sitten laitoin hetkeksi oven kiinni, niin sitten vasta älysi rauhoittua itkun kanssa tietenkin. Ja itsellä hirveä olo! Vinkkejä kaivataan! Lapsi 1v8kk.
  2. T

    Miten pysyy sängyssään?

    On laitettu lapselle vastikää oma sänky(1v8kk). Yleensä menee hyvin nukkumaan, mutta toisinaan aloittaa rallin sängystä-pois-ärsytänpä-äitiä! Äskenkin vein varmasti 20 kertaa takaisin sänkyyn. Ihan selvästi kiusaa minua tuolla, kun nauraa vaan. Mitä olette tällaisessa tilanteessa tehneet...
  3. T

    3vuotiaan kitinä ja uhma

    Heippa kaikki! Olisin kysynyt teiltä noin kolmivuotiaiden lasten vanhemmat, millaisia uhmiksia teiltä löytyy? Ja samalla vähän apua poikamme käytökseen, jos jollakulla olisi antaa neuvoja. Elikkäs kolmevuotias poikani puhuu kitisemällä, ja usein myös kitisee asiansa. Aloittaa kiukuttelun jo...
  4. T

    onko tuplarattaat turhat....

    Meillä on tuplat edelleen käytössä. Lapset ovat 3v. poika ja 8kk tyttö. Enkä vielä luovu niistä. Meillä olis auto käytössä, mutta en puistoon autolla mene, saan itse liikuntaa ja välillä poikakin kävelee jonkin verran. Hän nyt sattuu olemaan sellainen "kyytii" poika. Eli pitää kyydissä...
  5. T

    minkä kokosia 3vuotiaita

    Meidän poika oli 3v neuvolassa 89,8cm ja 12.4kg. pieni ja siro. Ei olla mitään hongankolistajia vanhemmatkaan. Tosin pojalla allergioita jotka voivat vaikuttaa kasvuun. :heart:
  6. T

    LOKAMAMMAT 2005 VK 28

    Kunhan saan tietää kuinka paljon ja millä ihmiset on tulosa niin katson hotelleja jos valtaosa tulee junalla on vaakuna lähin ja linkulla niin cumulus on lähin mutta ei kävellen kuitenkaan kaukana toisistaan... Mutta jos se syyskuun viimoinen viikko????
  7. T

    LOKAMAMMAT 2005 VK 28

    :wave:
  8. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    jep jep tavarat on edelleen pakkaamatta mutta ruoat on jo pöydällä... mitä ihmettä sitä pitää ottaa mukaan mulla kun vielä tapana kantaa liikaa tavaraa ja nyt kun joutuu niistä rattaista luopuun en haluaisi ottaa turhaa. INHIS: tulen samaan vaunuun mutta paikkaa en vielä tiedä, tai mistäs...
  9. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    joo niinhän siinä sitten kävi että rattaat menee konnarin kanssa johonkin varastoon.... mutta kyllä minä rattaat otan mukaan ja yritän sinne lastenvaunuun, hämeenlinna selvittää minulle huomiseksi kuka siirtää rattaat junasta tampereella... Nyt vain mietin etää miten ihmeessä me selvitään...
  10. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    minä ja jere tulemme hämeenlinnasta ja vaihdamme tampereella pikajuna 911 jolla saavumme jyväskylään jyväskylässä 13.36. Taidamme olla kaikki samoihin aikoihin siellä... Ja jos siellä on joku vastassa ei meillä ole hätäpäivää kunhan vain tunnistamme toisemme. Ehkä ne täyteenpakatut...
  11. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    TÄÄLLÄ OLLAAN JA TULOSSA OLLAAN JOS EI MAAILMA KAADU... OLEN POISSA KOKO JUHANNUKSEN MUTTA PALAAN MAANATAINA KONEEN ÄÄREEN TAASEN MUTTA LÄHETIN Y-VIESTIÄ JA NUMERONI JOTTA VOI SOITELLA JOS ON KIIREELLISTÄ JUTELTAVAA... OLEN TÖISSÄ JOTEN VASTAILEN KUN VOIN. JOTEN HAUSKAA JUSSIA KAIKILLE JA...
  12. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    tulossa ollaan.... en pääse tänään illalla sättiin mutta ilmoitelkaa niin käyn lukemassa mitä sovitte. minulle käy "kaikki" :D
  13. T

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    juna on halvin ja helpoin tapa liikkua rattailla. ei mene rattaista erikseen maksua ja kerro lippua ostaessa että on rattaat ja paljon kannettavaa niin saatat päästä invapaikalle saat rattaat viereen ja tilaakin on... Mä en ainakaan henkilökohtaisesti halua sulloutua linkun penkille tämän...
  14. T

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    joo jos se toine olisi meitä varten kuitenkin... jos tuo edellinen on tuollainen yöksi hotelliin paikka... :flower:
  15. T

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    :flower: :wave:
  16. T

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    nostin vain =)
  17. T

    LOKAKUISTEN TAPAAMINEN VK 20

    tätiääni oli laskenut aikoinaan varmat lähtijät? Lähössä siis melko varppana: - mie ja Pekka - Katja1 ja juliaana - Miia-73 ja Simo - Maijuliini ja Julia - Inhorealisti ja Ben - taaperon äippä ja Jere - Vaaka81 ja Niko - sebuni ja Jonathan - nintzu ja Erin - jimi-05 ja Jimi eivät pääse mukaan...

Yhteistyössä