Hakutulokset

  1. sirrisilmä

    Ei tullut kisu yöllä kotiin :(

    Meillä oli 4 päivää karkuteillä, mutta tuli takaisin
  2. sirrisilmä

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pikaisesti kuulumisia: Meille syntyi lauantai aamupäivällä klo 10:37 poika 3935g 52 cm "onnenhuntu ohimoillaan" :) . Onneksi lähdettiin ajoissa sairaalaan- loppu sujui syöksyllä. T: onnellinen vatsakas ja kultakimpale :heart:
  3. sirrisilmä

    Supistusten väli

    Kiitos!!!
  4. sirrisilmä

    Supistusten väli

    On tässä supistellut aiemminkin, mutta äsken heräsin taas näihin. Väli on kyllä pelottavan pieni. Tässä 5 viimeisintä: 4:43 4:47 4:50 4:52 4:55 Mitenköhän kannattaisi tehdä ambulanssi vai oma auto? Ajoaika sairaalaan 45-50min? Jos joku kerkiäis nopeaan vastaamaan... Torstaina lääkäri...
  5. sirrisilmä

    G: Miksi valvot?

    Odotan tässä seuraavaa supistusta :) Vihdoinkin alkoi tapahtua!!! rv 40+6
  6. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Arvatkaas mitä?!!! Tälle mamatsulle taitaa kanssa tulla lähtö =) T:vatsakas ja rakkauslapsi 40+6
  7. sirrisilmä

    kun sanotaan että vauva on todella alhaalla,

    Jos mulla ois joku kikkakolmonen synnytyksen käynnistämiseksi, niin en keikkuis tässä :D Voi kun niin toivon, että nää jatkuis... Mä oon valvonut tosi monta yötä ja tarvitsisin kipeästi unta :/
  8. sirrisilmä

    kun sanotaan että vauva on todella alhaalla,

    Mä oon tässä kun helpottaa supisteluun. Ja tää istuminen tälleeen bojong bojong-keikutellen tuntuu helpottavan kipua. Ja on supistellut jo pidemmän aikaa-ihan useamman viikon. Juuri, kun tuntuu, että voisi lähteä sairaalaan, niin hiipuvat pois. T:vatsakas-mäkin voisin lähteä kohtapuoliin :D...
  9. sirrisilmä

    kun sanotaan että vauva on todella alhaalla,

    Mä mietin ihan samaa. Mulla on supistukset saaneet aikaiseksi toivottuja muutoksia :D. Matka kestää sairaalaan ~45-50min. Edelliset synnytykset kestivät ~4 tuntia. Lääkäri sanoikin torstaina, että nopsaan tulee tapahtumaan. Jumppapalloileva vatsakas rv 40+5
  10. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Ihanaa kuulla, että smsm ootte jo kotiutuneet ja kaikki on kunnossa. Meillä oli myös toisella pojalla kynsivallintulehdus vastasyntyneenä. Siihen sai antibiootit ja niillä meni ohi. Kannattaa kyllä näyttää herkästi lääkärille. Ihanaa kuulla myös toisten vauva-arjesta :heart: Mä kävin...
  11. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnea uusille jakaantuneille perheineen :flower: :flower: :flower: Mä en oo saanu nukuttua yhtään päivällä. Olo oli niin tukala, että mun oli vaan pakko lähteä kotiympyröistä pois päiväksi. Olinkin sitten kaupungilla shoppailemassa. Sain vauvan pinnasängyn ja ostin siihen patjan &...
  12. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    millanen, onnea matkaan!!! Mä kävin lääkärissä ja se "kovakourainen tutkimus" tuntui ihan normaalilta tutkimukselta. äsken sain jopa nukuttua 45 min. Yöllä nukuin taas sen normisetin 3,5 tuntia. Jaksaako kukaan muistella raskausajan valvomisia? Paljonko saitte oikeasti nukuttua yön...
  13. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Kertakaikkisen hirveä päivä takana :( Meillä oli 5 tuntia kestävä sähkökatkos ja sehän on loistavaa vatsataudin kanssa :o Oma kaivo kun on, niin ei sitten tullut vettä...pumppu kun toimii sähköllä. Supistelee ja pinnaa kiristää, nukuttaisikin, mutta taas tällaisia 10 min. välein, että ei...
  14. sirrisilmä

    Mitä sanoisit alakerran mummolle, joka valittaa..

    Varmaan pahoittelisin mummolle koituvaa ääntä (tai haittaa), mutta samalla muistuttaisin, että normaalista elämisestä kuuluvia ääniä saa kuuluakin. Kutsu se mummo joku kerta käymään teillä. Yksinäisillä vanhuksilla voi olla kuuloaisti herkässä, kun ympäristössä ei ole riittävästi virikkeitä...
  15. sirrisilmä

    Kissalle kaveri, pentu vai aikuinen?

    Me asutaan kanssa maalla. Kyllä meillä meni totutteleminen isossa tilassa (tuvassa), jossa molemmilla kissoilla oli mahdollisuus paeta kohtaamistilannetta sohvan alle, uunin päälle jne, mutta myös mahdollisuus kohdata toisensa. Kohtaamiset alkoivat sujumaan yllättävän nopeasti ja jo samana...
  16. sirrisilmä

    Kissalle kaveri, pentu vai aikuinen?

    Minä ottaisin pennun. Narttukissa varmasti sopeutuu helpommin pennun kanssa. Ja pentu sopeutuu helpommin sinun kissan kanssa. Kissat tuskin heti on kaveruksia keskenään, vaan alussa voi olla pientä kyräilyä. Meillä ainakin ihan päivässä tottuivat toisiinsa ja nyt ovat kuin paita ja peppu-...
  17. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Mä oon kanssa luopunut kaikesta rääkistä, paitsi jonkunhan nuo yrjöt on siivottava :x Toivottavasti ei tauti tulis mulle. Sillä oon ihan hulluna koittanut puunata kotia ja desinfioida ovenkahvoja, hanoja jne... Enpä haluais, että synnytys käynnistyy vatsataudilla :( Huominen...
  18. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    No niin, nyt se tauti on jo miehelläkin :( oikeasti voihan V***U!!!
  19. sirrisilmä

    Ällöttää olla raskaana

    Mä oon taas nauttinut raskauksista, mutta nyt täytyy tunnustaa, että nää hel****n helteet on vieneet vähäisetkin nautinnot ja imeneet mehut. Lisäksi tää valvominen. En saa nukuttua öisin ja korvissa vaan humisee ja suhisee :/ Ja turvotus rv 20 alkaen niin, ettei omat kengät oo mahtuneet...
  20. sirrisilmä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Pai, tuo on ihan yleinen käytäntö sairaalassa. Se vuorokausi, minkä puolella kirjaudut sisälle-laskutetaan täysimääräisenä. Mua nyt oikeesti v*tuttaa ja rankasti. Unet on historiaa. Käytiin vkl sukulaisperheen lasten synttäreillä. Olivat olleet edellisellä viikolla kipeänä ja nyt se prkl...

Yhteistyössä