Hakutulokset

  1. Ä

    Äitini puolesta kirjoitan..

    Tiedän miltä susta tuntuu...olen itsekkin alkoholistin perheestä. Meillä vanhemmat eros,kun olin 18-v. Äitini jaksoi olla vain meidän lasten takia isäni kanssa yhdessä. Sanoimmekin äidille monen monta kertaa,että ottaa eron,mutta ei hän voinut,en tiedä miksi... Isäni ei paljon muuta tehnytkään...
  2. Ä

    Pätkiskakusta

    monellekohan ihmiselle tuo 3 munan ohje olisi? tulisikohan siitä pellillinen tyyliin mokkapalat - onko kukaan testannut?
  3. Ä

    herätys...

    mortsit :wave: minäkin silloin tällöin käynyt lueskelemassa juttuja tästä osiosta ja mukautuisin samaan mielipiteeseen jonkun, en muista nikiä :ashamed: kanssa tuosta mitäs nyt osiosta... olen 30 v. kolmen tytön äiti nokialta. kotona olen nyt vielä ensi syksyyn, sitten suoritan opinnot loppuun...
  4. Ä

    mitenkäs olette saaneet selville

    \ ...vaikka valehteleekin \|O
  5. Ä

    Paikkakuta- ja lapsipino

    nokiallahan me ja kolme tytön tylleröä :heart: :heart: :heart:
  6. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ no olihan meitä paikalla kaikki neljä akkaa ja mukavaa oli, kiitokset vain =) ensi kerralla isommalla porukalla ja ehkä lasten kera..?
  7. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ ja kyllähän se näin väheneekin :/
  8. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ hmmm, mun laskujen mukaan minä ÄM, tikrutikru, siiri 04, honey ja tindepekkaperkele. hyvä jengi on ja voitte olla varmoja, että minä en jätä hyvää ruokaa väliin mistään hinnasta, kun se ihana mummukin lupasi tänne tulla :D
  9. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    hyvä mummu =) pääsen tulemaan eli minä ainakin olen paikalla :wave: tosin älkää kamalaa kiirettä pitäkö, saatan muutaman minuutin myöhästyä rehveiltä...
  10. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    no niin, niinhän se tuntuu innokas porukka kuivuvan kasaan :/ meillä sattuu olemaan tilanne, että mies päivystää lauantai iltana ja mummeli lupasi ilmoittaa viim lauantai aamuna, tuleeko tänne tyttösiä hoitamaan. eli jos mummeli päättää olla mieluummin kattotalkoissa niin en ikävä kyllä pääse...
  11. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    uppista :wave:
  12. Ä

    millasii suppareita?

    \ näinpä ja kolmas synnytys oli kamalinta ja kipeintä ikinä :/
  13. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ öh... onhan siinä lähellä niitä hyviä paikkoja: il forno, the grill... nachot vain jo maistuu suussa :p
  14. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ oukhei :) eli siis tärpit lauantaina 13.8. klo 18 satakunnankadun pancho villan ulkopuolella. tunnemme toisemme erityisen positiivishenkisestä asenteestä ja jännittyneestä kihinästä ;)
  15. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    tsadam :o nyt onkin niin, että he eivät ota kesäaikana siihen keskustan panchoon pöytävarauksia, joten on vain mentävä tyrkylle :D eiköhän siis tehdä tärpit klo 18 sinne; ulos vai sisälle?
  16. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ juu klo 18 ja päivä on siis lauantai 13.8., paikkana keskustan pancho villa :wave:
  17. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    \ varmentakaahan tähän listaan tulemisenne tummentamalla nimenne niin pysyn kartalla :D
  18. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    tervetuloa kaikki mukaan, niin mustat kuin harmaatkin =) ja eiköhän sitä joku kööri ole liikenteessä myöhäänkin asti, luulisin ;) ja varaan muutaman "ylimääräsen" paikan varmuuden vuoksi niin jokaiselle mattimyöhäsellekin löytyy joku penkki mihin istahtaa =)
  19. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    no oliskohan se sitten klo 18? tämä vielä kävisi vallan mainiosti mutta minä ainakaan en nälkäisenä jaksaisi paljoa myöhempään odotella... :p
  20. Ä

    TAMPESTER 13.8.!!

    mortsit kaikki kaverit ja terkut reissun päältä :wave: eilen illalla kotiuduttiin ja vihdoin sain kassit purettua, pesukone jyllää yhtenään :/ nämä ihmiset poimin tuolta edellisestä alotuksesta mukaan ilmottautuneita eli syömään ollaan menossa keskustan pancho villaan 13.8. klo 17...

Yhteistyössä