Hakutulokset

  1. B

    Tuli tapeltua oikeen kunnolla eilen!

    Lähtä pois?!! Kerran taistelulajia harrastaneena en itse voi kohottaa kättä olematta ikuisesti väkivaltarikollinen..
  2. B

    Perjantaiyö ettekä tämän parempaan pysty?!

    JOO!! Tänne vaan satamaan Antaa tulla!!!
  3. B

    Perjantaiyö ettekä tämän parempaan pysty?!

    itseasiassa mun huonotuulisuus on laantumassa. |O ärsyttävää olla hormonihirviö |O |O |O |O :whistle:
  4. B

    Perjantaiyö ettekä tämän parempaan pysty?!

    mä olen täällä ja mielelläni haastasin vähän riitaa :wave:
  5. B

    Kysyn uudestaan, ketäs vielä paikalla?

    |O |O |O OTTAA AIVOON JA HALUU HAASTAA RIITAA JA KIROILLA :wave: minäkin täällä :xmas:
  6. B

    Noni, ja kuis vaikeeta elämä on ku on nii per*eleen monta kämppää ettei pysy ees laskuissa

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200802087222437_vi.shtml |O |O |O |O MULLA ON NIIIIN HUONO ILTA JA NYT HUUDAN KUN VAAN VI'TUTTAA JA KOHDISTAN SEN MUKA TYPERÄÄN HOLLYWOODJUORUUN. ja pointtihan on siinä, että oireilen lajille tyypillistä mielialanvaihtelua ja nyt ottaa päähän. Tolla...
  7. B

    SIIS Vit*tu!!!!!

    oisit sanonut että; joo joo, mees ny kotiis ottaan isältäs selkään! :kieh: Ei sanonu että aikois kuitenkin maksaa siitä? Kauhee muuten mitä kello on! nyt vasta huomasin... Olet kyllä oikeassa, anna olla vaan jos ei maksa, karmaan voi aina luottaa. Ennemmin tai myöhemmin..
  8. B

    SIIS Vit*tu!!!!!

    Ja 'kaverilla' oli ikää?
  9. B

    pinotaan

    http://www.youtube.com/watch?v=dNP68roEQBY :xmas:
  10. B

    Galluppi soittimista

    viulu, alttohuilu, munniharppuja pari, noitarumpu hukassa :o , sähkönen piano ja taitaa nuita tavis sopraano nokkahuilujaki olla jossakin plus lasten lelusoittimet
  11. B

    Mukavaa että asenteet ovat viimein muuttuneet :)

    onhan se ennenkin onistunut, nyt vaan siihenkin piti saada laki. Ja kiitos demareille jotka samalla säätivät näiltä lasten siementen luovuttajilta anonyymiysoikeuden pois, jotta lapsella olisi oikeus myös isään. mietin vaan kuinka paljon näitä kallisarvoisia siemeniä on tarjolla enää 2010
  12. B

    Oletko/etkö ole ottanut äitiyspkakkausta toiselle lapselle?

    en ottanut, ekakin käyttämätät lukuunottamatta niitä harsoja.
  13. B

    Mulla ei varmaan sen takia ole mammakavereita kun..

    liityn tänne jonon jatkeeksi :wave:
  14. B

    Saatanan sämpylät!

    olen muuten tehny ihan saman. aattelin vaan että kun tuolla saunassa on patteri niin lämmin, että laitanpa lauteelle ihan hetkiseksi vaan. Ja se hetkinen sitten unohtui. On se muuten mukavaa skrapata sieltä lauteitten välistä :whistle:
  15. B

    pakotatteko lapsen potalle pissille ennen ulos menoa?

    KYLLÄ! Eikä ikinä pissitä kun pitää (siis saa) lähteä esim. ulos. Mutta jotenkin kummallisesti sinne pottaan silti pissa tulee
  16. B

    Turkulaisia äitejä

    :laugh: nuorukaiset. Ennen lapsia multa on kysytty papereita kerran (siis kaiken kaikkiaan hurjan varhaisteini-ikäni sisällyttäen). Näköjään mitä pidempään on kotona lasten kanssa, sitä nuorempana pidetään. Siltä kyllä tuntuukin, päivät menee lukien satuja ja puhuen Gaagaabibibbuu.. Vieläköhän...
  17. B

    Kahvinjuonti ja keskenmeno

    Lisää pökköä pesään. Kysehän on meinaas kofeiinista. Eli kaakao, kokis, moccapalat yms. yms. Kohtuu käyttö kaikessa ei varmaan olis muutenkaan pahitteeksi, oli raskaana tai ei :whistle:
  18. B

    Mistä ihmeestä kertovat nikkinne

    ironiaa B)
  19. B

    onko teistä nuo kiertokirjeet oikeaa yhteydenpitoa

    [/b]pelkkää sähköpostiterrorismia[b] :kieh:
  20. B

    Makasin kaverini miehen kanssa...

    en jaksa lukea kaikkia, mutta ehkä s esuuttu kun ei ollutkaan sun ensimmäinen :D

Yhteistyössä