Hakutulokset

  1. F

    Vuolukivitakka

    Vuolukivi on auttamattomasti out...se aivan hönkii -90 luvun loppua. Vielä vuonna 2000 olisin voinut kuvitella kotiimme vuolukivitakan, mutta nyt en ymmärrä itseäni alkuunkaan!! Kammottavia
  2. F

    Minkä talofirman valitsisit nyt?

    Meillä on Siporex talo (rakennettu 2000) ja meille tulee Siporex talo...ensimmäinen jäi pieneksi ja nyt rakennetaan uusi =)
  3. F

    hermot menee imetykseen!!! helppiä..

    Meillä kans 3,5kk imetys onnistuu parhaiten makuultaan, mulla meni hartiat jumiin kun yritin imettää samalla kun leikin 2,5vuotiaan isosiskon kanssa. Otan tytön mukaan imetykseen, luetaan kirjoja tai hoidetaan nukkea samalla ja jutellaan. Helpompaa ehkä tytön kanssa :) Tykkääkö esikoisesi...
  4. F

    Sähköyhtiöistä

    \ miten minusta tuntuu että tällä palstalla on "dissaillaanko vähän hernetätiä" -henki? Mistä johtuu? Kohtuu lapsellista.
  5. F

    sairaslomista?

    pahoinvoinnista sekä masennuksesta...
  6. F

    mattojen tamppaus pyhäpäivinä..

    \ Ihan vain näin mainitakseni, Helatorstai on 40. päivä pääsiäisestä eli siitä kun Jeesus nousi Taivaaseen. Uskontoa kunnioittaville tämä päiväkin on pyhä. Yhtä olennaisen pyhä mitä joulukin. Täällä ei varmaankaan liikuskele kovinkaan uskonnollista porukkaa, näemmä :saint: Mutta täällä...
  7. F

    vuora-asunnot

    Aika kova sähkön hinta. Kun asuttiin rivitalokolmios ni sähkö tais olla n.40e/kk.
  8. F

    mieheni pettää

    Mieheni petti ja jäi kiinni. Molempien piti katsoa peiliin ja miettiä mitä todella halusimme. Jatkoimme yhdessä. Olemme asiasta puhuneet paljon (vaikka mies ei aiheesta pidäkkään). Voin sanoa, että luottamuksen voi saada takaisin. Ja parisuhteesta voi tulla paljon parempi mitä se oli ennen...
  9. F

    Brio Zento kysymys

    miten pitkä lapsesi on?
  10. F

    miehen asenne synnytykseen

    \ Joo todellakin monilla ensisynnyttäjilläkin on nopeat synnytykset, itsellä kesti avautumisvaihe 4h ja miehestäni oli tosi paljon apua. Vaikka sulle Hay-D miehen läsnäolo oli samantekevää (mitä kertoo teidän suhteesta?), niin kaikille ei ole.. Jos ap on jo nyt ahdistunut siitä ettei saa...
  11. F

    Raskaaksi keskenmenon jälkeen

    mielenkiintoisia nuo eroavaisuudet lääkärien kommenteissa. Se, että istukka pureutuisi tosi syvälle kohdun seinämään jos tulee liian nopeasti kaavinnan jälkeen raskaaksi kuulostaa kyllä tosi vanhanajan lääkärin kommentilta..... Jouduin itse viime kuussa kaavintaan vko 8 tuulimunaraskauden...
  12. F

    apua!?

    Voi suuri kiitos Nanna! Hieman helpotti oloa :)
  13. F

    apua?!

    Hei! Onko teistä kukaan tullut välittömästi kaavinnan jälkeen raskaaksi? Minulle tehtiin kaavinta syyskuussa viikolla 8 tuulimunaraskauden keskeyttämiseksi ja nyt taisi käydä niin että olen uudelleen raskaana, ilman että yhdet kuukautiset olisi tulleet välissä. Mitä riskejä tähän liittyy...
  14. F

    apua!?

    minulle tehtiin kaavinta syyskuussa viikola 8 tuulimunaraskauden keskeyttämiseksi. Suositus oli odottaa yhdet kuukautiset. no, nyt tais kuitenkin käydä niin että tulin samantien uudestaan raskaaksi ja olen ihan paniikissa!!!! osaako kukaan neuvoa, mitä riskejä tähän mahdollisesti liittyy? onko...
  15. F

    Kaukomatka raskaana

    Kiitos vastauksistanne! Olemme varanneet matkan Phukettiin marraskuussa. B) Olen soittanut neuvolaan ja lääkärille ja molemmat sanoivat, että on ok matkustaa. Minulle järjestetään lääkärintarkastus ennen kuin lähdemme. Lentomatka tulee varmaan olemaan helppo, kun pääsee Jumbo-jetillä (9h). \...
  16. F

    Kaukomatka raskaana

    Hei! Onko jollakin kokemuksia / mielipiteitä kaukomatkasta raskausviikkoina 25-27? Haluaisimme lähteä Thaimaahan marraskuussa.
  17. F

    mulla onnellinen liitto

    Hienoa! :heart: Onnea teille jatkossakin! :)
  18. F

    paniikki!!!

    Itellä ei ole kokemusia mutta miehen siskolla on kaksoset(tytöt) ja se on kyllä pärjänny tosi hyvin niitten kans. Sitten ku kasvavat vähän isommiksi niin on ainakin seuraa toisilleen. Hyvin kaikki menee! Niin ja onnea! :flower:
  19. F

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ Osanotot pienen pojan pois menosta...Sitä sanotaan, että kaikki -el loppuisten nimien kantajat ovat enkeleitä. Meidän muruset on Onni Oskari Jussinpoika ja Olivia Lilja Matilda. Onni niminen oli miehen pappa ja mun ukin veli ja tytön toinen nimi Lilja tulee mun toisen mummin nimestä.
  20. F

    Pärnun kylpylöistä Virossa?

    Minäkin suosittelen Tervise Paradiis ( www.terviseparadiis.ee )!

Yhteistyössä