Hakutulokset

  1. Elza

    Ruoka-aine allergioista

    Heips! Mulla on tänään 7 kk täyttävä ihana tyttö ja ollaan kiinteitä syöty jo 4 kk asti. Kaurapuuroa olen antanut n 6 kk iästä ja imetyksen olen lopettanut samoihin aikoihin. Nyt olen alkanut epäilemään, että neidillä on jokin ruoka-aine allergia. Ja epäilen sitä maitoa tai viljaa. Kun hänen...
  2. Elza

    pullolle opettaminen

    Tyttövauvelini on nyt 5kk vanha ja kiinteitä ruokia ollaan maisteltu jo 3,5kk iästä asti. Pulloa tyttö ei ole suostunut pahemmin ottamaan ollenkaan enkä pahemmin ole antanutkaan kun rintamaito on riittänyt. Nyt on ongelmana se, että tytöllä putkahti 4kk iässä ekat hampaat ja nyt hampaat alkaa...
  3. Elza

    Kävelemään oppiminen

    Heissan! Minulla on 1v 1kk ikäinen reipas pikkumies joka nyt on alkanyt ottamaan ensimmäisiä askelia. Harjoitteleminen on välillä todellakin ahkeraa, välillä ei kiinnosta ollenkaan, se lienee aivan normaalia. Meillä ollaan nukuttu 5kk ikäisestä asti ilman yösyöttöjä ja unet muutenkin olleet...
  4. Elza

    Puolivuotiaan maitomäärät

    Minulla on kohta puolivuotias poika. Kiinteitä ollaan maisteltu ja syöty jo 3 kk iästä, koska poika syntyi keskosena. Minua kiinnostaa nyt samanikäisten maitomäärät ja ruokailut. Kun poikaalkanut temppuilemaan tuttipullon kanssa aivan hirveästi, että meinaa oikeasti mennä hermot. meillä mennään...
  5. Elza

    Nukuttaminen

    Elikkä, minulla on 2 kk ikäinen poika, joka on nyt tottunut liiaksi nukkumaan minun tai ísännä sylissä. Alkaa vaikuttaa siltä, ettei oma sänky kelpaa ollenkaan. Tiedän, että ei ole ollut kauhean fikusa tehdä niin, mutta olosuhteet on olleet senlaiset. Ensin pojalla kauheat vatsavaivat, kauheaa...
  6. Elza

    -LOKAVAUVAT 2007-

    Elza 28.8 rv 34+5 Aron 2690g 47 cm Piituli1974 13.9 rv 36+2 Emma ja Essi A 2135g 44cm B2360g 44cm Vilma-Onni 14.9 rv 35+6 Eero 2880g 48,5cm NäkymätönNinni 17.9 rv37+4 Elia 3525g 50cm Rontti 17.9 rv 38+2 tyttö 3150g 49cm HemuliP 20.9 rv 37+3 Matias 3255g 49cm yksäiti84 26.9 rv 38+2 Pessi...

Yhteistyössä