Hakutulokset

  1. T

    Irrallinen kissa

    Täs vaan ajatuksena se et jos tuo kissa meinaa tässä pihassa kauan viihtyä niin todella sillä ei ole pitkää ikää. Valitettavasti meidän 3 koiraa ei oo kissa ystävällisiä.
  2. T

    Irrallinen kissa

    Tossa kun kävin pihalla niin siinä alkoi pusikot rapista ja sieltä hiippaili kissa. Sillä oli mulle kauheasti maukunaa. Tuntu jotenkin kurjalta jättää se sinne. Eikä ole meidän kissa. Ja kysymys kuuluu... Koska alkaa oleen aiheellista toimittaa sitä löytöeläin paikkaan? Vaikuttais jopa...
  3. T

    Mirenasta kokemuksia?

    Ei sopinut mulle
  4. T

    Mitä tekist 300 eurolla "ylimääräistä"?

    Kyl mä laittasin sen säästöön jotain oikeen isoa hankintaa varten:)
  5. T

    Ideaa? Leipärasva loppu...

    En mä niin mitään siihen päälle kaipaakkaan, mut muu perhe:D
  6. T

    Ideaa? Leipärasva loppu...

    No nyt kävi niin etten muistanut ostaa kaupasta rasvaa. Huomenna uusiksi. Mutta mitäs nyt ideois tälle illalle leivänpäälle levitettä?
  7. T

    Kuopus JOUTUI pph:lle *ärsyyntyneen äidin vuodatusta* kaipaan POSITIIVISIA kokemuksia!

    Meillä ollu lapset pph:lla aikoinaan. Ne tädit oli ainakin ihania.
  8. T

    viherpeukalot!

    Olis kanssa kiva tietää :wave:
  9. T

    minkä ikäisen koiran voi viedä koirahoitolaan

    No ainakin rokotukset pitäs olla jo kunnossa. Sen ikänen. Ja kannattaa kysellä hoitolasta mitä ne on mieltä.
  10. T

    Onko "junttia" mennä joka vuosi samaan matkakohteeseen?

    Mun mielestä se on ihan jokaisen oma asia meneekö vaikka 100 kertaa peräjälkeen samaan hotelliin. Meneehän ihmiset mökillensäkkin monta kertaa :laugh: Itse kyllä mielellään vaihdan paikkaa.
  11. T

    Tämän päivän siivoajat ym. kotityöläiset, tehdään pino ja raportoidaan miten hommat edistyy, sekä kannustetaan toisiamme?

    Sain tehtyä kaikki mitä pitikin. Huomiselle jäi vielä pölyjen pyyhintä ja vessan pesu.
  12. T

    Kuinka vietätte iltaa

    Lasten kanssa saunotaan ja kattellaan vähän telkkaria.
  13. T

    Suositelkaa hyviä (ranta)lomakohteita 1v:n kanssa helmikuussa?

    No jos tohon aikaan ei Kanarialle halua niin sit joutuukin lähtee vähän kauemmaksi jos lämpöä hakee. Meillä kokemusta Kanariasta ja lasten kanssa ihan kivaa. Valkkaa vaan sellasen rauhallisemman paikan ettei päädy engelsmannien biletys hotelliin :kieh:
  14. T

    Mielipiteitä (talokaupoista) kaipailen

    Mä laittaisin ton 230 000
  15. T

    vauva ja nokkamuki

    Sinnikkäästi vaan tarjoo :)
  16. T

    Teenkö jo täytekakun valmiikis huomiseksi?

    Samoilla linjoilla. Täytteet tänään ja loput huomenna.
  17. T

    Ovatko teidän 9 vuotiaat vielä näin kiinni äidissään? ¤pyörittelee silmiään¤

    Meillä muksut tanssii riemusta kun ne pääsee yökylään.
  18. T

    Naapuri halus ostaa mun koiran :)

    No johan :laugh:
  19. T

    Mitäs tehdä...

    Hillokin on hyvää.

Yhteistyössä