Hakutulokset

  1. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    jeah! nyt on anomus pistetty vetämään! saa nähä pääseekö noilla mun vastauksilla jäseneksi!! :D
  2. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Tuitsu: Minäkin tahtoisin salasanan jos uskallat sen mulle antaa.. ;) jos vois sit tosiaan vähän "rennommin" kirjotella
  3. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    jalku kohta???? :headwall: :headwall: suomennettuna KALJU !!!!
  4. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Iltoja! Siis voi jee ku tuolla Tuitsulla on tuo sana hallussa!! :laugh: :laugh: nauran täällä itsekseni tuolle sun kirjotukselle. "hinkattu lakanoihin niin että rahina vaan käy." :D :D reps kops! Juu on meidän muorillekki tulju jalku kohta takaraivoon! ja se paistaa hyvin...
  5. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Niin ja meillä kans imetään nyrkkiä ja välillä sormia.. ihan miten se nyt parhaiten asettuu suuhun! ja kuolaa tulee...
  6. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Mulla on juuri samoja oireita mutta erona vain se että mun menkat ei oo alkanu! ja mulla huimaa välillä eikä ruoka maistu.. hyvin todennäköisesti en ole raskaana enkä olekkaan ihan heti kun vauveli on siis täysimetyksellä. rillukka: otatte sitte varman päälle.. "pillerit ajallaan ja...
  7. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    rillukka: :hug: en löydä mitään viisasta sanottavaa..
  8. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hei! Seksistä taas.. siitä puhe mistä puute... :D :ashamed: Meillä seksiä on mutta ei todellakaan siinä määrin mitä ennen raskautta. Mikähän siinä on että päivällä jo melkein suunnittelee kaiken valmiiksi ja ei pysy housuissaan kun odottaa toista kotiin mut sit ku herra saapuu niin...
  9. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    ai niin sätsis.. en minä koe ainakaan noiden muidenkaan lasten kans olevan vaikeuksia vaikka samanlai olen hellinyt niitäkin kuin tätä viimeisintäkin. olen kuullut myös juuri samanlaista kommenttia että ei saa olla koko ajan kiinni lapsessa.
  10. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    iltoja! ei mulla kyllä mitään asiaa oo.. kunhan roikun täällä.. asumisesta.. me asutaan vielä vuokralla mut kesällä/syksyllä aletaan rakentaa. josko se sit se pitkäaikainen haave toteutuisi. Olipas kiva kun maukkis pistäytyi! Onneksi mua ei oo bannattu kun suakaan ei täällä enää näy...
  11. L

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hei taas! Yli viikon tauko palstalta sai vieroitusoireita aikaan! :D Nyt yritän muistella mitä ootte porinoineet.. Juttelusta: Meidän neiti on todella kova raataamaan. ja nyt oppinut että sitä ääntä todella lähtee niin on alkanut myös kiljumaan. :) Polka: Onpa kyllä...
  12. L

    PÄÄN HEILUTTAMISESTA... MISTÄ JOHTUU???

    meillä esikoinen heilutti päätään noin kun oli korvatulehdus. ei siis itkenyt eikä mitään heilutti vain päätään aina kun pani makuuasentoon
  13. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Kiiuska: Heiiii!!!! :wave: rillukka: tiiäkkö.. minäki käyn siellä muistelemassa.. :ashamed: :x ja kohtahan siellä on jo joulukuisten pino pystyssä Porsche: kyllä mullekki on kaikki vieläkin ihmeellistä vaikka tosiaan meillekki on "jo" kolmas.. just noin minäkin ajattelin et...
  14. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Oisku: no mies meillä olis todella innokas! =) ja ei mullakaan mitään sitä vastaan oo.. :whistle: siis meillähän ei ole ehkäisyä käytössä. mutta tän hetkinen mieliala on että se tulee jos tulee, ei kuumetta varsinaisesti mutta tiedän mitä seurauksia siitä seksistä saattaa olla. :D...
  15. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Riikkuli: tuohan on kuin minun kirjoitus! :laugh: pahoinvointi on juuri kuin raskaana ollessa.. ja oikeesti lääkäri epäili jo mun "oireista" että olisin raskaana ja määräsikin verikokeisiin. :o mutta se koe oli negatiivinen. ja tuo suklaan himo on jotain aivan kamalaa!!!!!!!! voiko...
  16. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Riikkuli: Niin varmaan onkin.. ja meilläkin tuo neidin painokäyrä oli noussu vähän plussan puolelle! :whistle: Oletko löytänyt mitään selitystä tuolle ruokahaluttomuudelle?? Suklaata mulla menis vaikka kuinka hyrymycket.. Tyylin fazerin sininen/pvä.. :ashamed: :ashamed: inhottavaa kun...
  17. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Heippa! Enpä oo oikein osanut kirjoitella taas kun mulla ei oo mitään kerrottavaa.. :| meillä mennään samaa rataa aikalailla koko ajan. Rytmi on edelleen sama vauvalla ja nukkuu yöt. No tuosta painosta voisin sanoa sen verran että minä kuulin että n.200g/viikko nousua on ok ja se tuli...
  18. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Heippa! Tuosta teddy tutkimuksesta.. Meille lääkäri soitti ja kysyi lähdetäänkö mukaan kun se geeni löytyi tytöstä. Meillä on isompi lapsikin siinä dipp tutkimuksessa kun silläkin oli riskigeeni. Olen nyt viis vuotta kuljettanu isompaa lasta kolmen kuukauden välein sairaalassa ja...
  19. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Porsche: Kiitos huolenpidosta mutta tiedän minkä kans olen tekemisissä..olen myös aikaisemmin joutunut syömään niitä. Masennus on siitä kelju sairaus että se tuuppaa uusiutuu.. Ja tiedän että lääkkeet eivät ole yksin vastaus ongelmiin. Sekin puoli on hoidettu! ;) Mutta tuitsulle: onko...
  20. L

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Myrskynmerkki: Juu just noita ihme "kohtauksia" väsymyksestä kiukkuun ym.. Ei aina itsekkään ymmärrä missä mennään. Tytön kans meillä ei oo ollut minkäänlaista ongelmaa tai vaivaa sen yhden sairaalareissun jälkeen. Tyttö nukkuu yöt hyvin. klo 22-> Joskus herää neljältä ja joskus...

Yhteistyössä