Hakutulokset

  1. M

    vauva 4 1/2 kk

    ollu viikon ajan sairaana ..parina eka päivänä lämpöä siinö 38-39 välillä...se meni ohi mutta jatku yskä ja henki välillä pihisi ja on limaa kurkussa..ei syö tavallista määrää.puolet maidosta joten joudun about tunnin välein koittaa antaa maitoa..nyt on vain semmonen kitinä kausi että ei oo...
  2. M

    rv 35+0 helppiä

    ja on semmone probleema ku tuli viime lauantai aamuna verta,mutta vain sen kerran mitä kävin aamu pissillä..kävin sen jälkeen sairaalalla jossa ne vain katto sisälle (ei ultra) ja sano etä kohunsuu on kiinni..ettei mitään hätää..no..mä eilen aamulla heräsin,kävin veskissä ja sitten lens yrjöt...
  3. M

    hygieniasta...

    Pesettekö lastenne kädet ennen ja jälkeen ruokailun? pyyhittekö naaman ruoan jälkeen? onko teille tärkeää viedä lapsi pesulle ennen nukkumaan menoa,jos lapsi on kulkenut vain vaippaseltaan ympäri kotia ja konttinut ties missä mömmössä..? En kait minä voi olla ainut joka ajattele tämmöisiä...
  4. M

    rv 15 menossa...

    ja oon saanu ruskehtavaa vuotoa..oon huomannu että se tullee nukkumisen jälkeen..kävin päivystyksessä eilen.mutta se pisti vain sormenpäähän katto siittä jos on bakteeria kropassa..niin ja katto virtsan että ei oo tulehusta...kaikki näytti OK... Mutta ..kun mä sanoin jo puhelimessa niille...
  5. M

    Huolestuttaa....

    Tänään alko rv.10 ..eikä siinä mitään muttako mä menin aamupissille ja ku olin valmis ja pyyhein niin mulla tuli semmosta vaaleen roosan väristä "limaa" ..ja sain shokin..kauheeta...onko se keskenmenon merkki?? ei mulla oo kipeenä maha..eikä oo kuumetta (en ainakaan usko) mutta vähän huonoa oloa...
  6. M

    pyöräileminen....

    veljeni vaimo on nytten vk.37 ja hän haluaa lapsen tulevan 2viikkoa aikaisemmin ulos..(ei normaalia mun mielestä) ja hän päätti että se tapahtuu pyöräilemisen avulla.Saako sitä ajella pyörällä viime viikoilla? eikö ole enään sitä napanuoran kaulanympäri menemisen vaaraa? Olen huolissani tosisaan...
  7. M

    geishakuulat...knipkulor på svenska...

    ostin semmoset pallerot joilla treenaan mutta haluaisin tietää kuinka kauan niitä voi pitää tuolla sisällä....asia on kans niin että mä en tunne niitä tuolla sisällä että entiiä miten puristelen lihaksilla jos en tunne koko palloja? onko se vain ajasta kiinni sitten:confused:..?,,Apuva...
  8. M

    kierukka ja tulehdus?

    onko kovinkin vakavaa jos saa sen tulehduksen? kun olen vajaa viikko sitten laittanut kuparikierukan ja on tullut kamalan hajuiseksi valkovuoto ja on välillä "kuukautis kipuja" nyttenki on olo aika huono,entiiä oikeen mitä tekisin.huomenna soitan neuvolaan mutta onko kellään mitään apua antaa...
  9. M

    isyystesti......

    tehäänkö lapsen synnyttyä automaattisesti isyystesti vai voiko sitä ite pyytää ja maksaakohan se mitään?? :whistle:

Yhteistyössä