Hakutulokset

  1. M

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Hei kaikille! Mulla on jäänyt tämä palstailu ihan kokonaan. Toivottavasti kaikki ovat saaneet vauvansa jo kotiin. En millään pysty lukemaan tällaista määrää tekstiä! Meillä Ulpu voi hyvin, on jo 2,5kk kun oli eka helmivauva syntyessään 2.1. Pää pysyy mukavasti ylhäällä, tutkiskelee jo...
  2. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    :wave: Ulpu on hiukan nuhainen, mutta syö ja nukkuu vielä hyvin. Korvikkeesta ollaan päästy melkein eroon. Tuntuu että maitoa tulee nyt vähän enemmän, tai ehkä hän syö harvemmin mutta isompia satseja (alkaa jo tuntuu kovettumisena rinnoissa). Pumppaillut en ole juurikaan ettei pääse kierre...
  3. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    :wave: busy,busy, kun täällä ollaan pakkauspuuhissa muuttoa varten.. Ulpu 6vkoa, n.3900g ja 52cm.
  4. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Oliko meillä jotain facebook-ryhmää?
  5. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Lueskeltu läpi :) Mä en vaihda vaipaa vauvalle yöllä, toki on aamulla täysi vaippa, mutta iho on pysynyt hyvänä. Se vihreä kakka kesti vain kolome-neljä päivää, tuntuu että masuvaivatkin ovat vähentyneet. vauva saa korviketta 1-2dl/pv, yöllä suurimman osan. Päivisin hän on aika usein rinnalla...
  6. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Tästä mun toisesta sektiosta jäi mulle hyvä fiilis ja oli jopa korjaava kokemus edellisen epäonnistuttua. Sektiosta toipuminen oli nopeaa vaikkakin liikkumista haittasi kovasti muutamaa päivää aiemmin leikattu jalka. Olin halunnut aiemmin alatiesynnytystä, mutta se nyt meni näin ja se siitä...
  7. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    moi! Meillä oli tänään neuvolakäynti, tai siis täti kävi meillä. Ikää on 1kk ja painoa 3430g (syntymäpaino oli 3280g) eli aika vähän nousua.. sairastelu toki verotti painoa mutta silti. Siroksi sanoi tyttöä ja sehän kuullostaa vaan ihan kivalta. Ulpu on tänään aivastellut enemmän ja nyt mä...
  8. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Viime yö nukuttiin vähän paremmin, joten hiukan positiivisempaa fiilistä ilmoilla! Voi tyyppien äippä suunnittelet jo ristiäisiä.. mäkin soitin papille, haluisin siirtää ristiäiset mahdollisimman kauas, et voitais pitää ne uudessa kodissa. ainakin viimeks ne vaati multa aika paljon hommaa joten...
  9. M

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    :wave: Olen todennut, että kaksi lasta ei mene ollenkaan samalla vaivalla kuin yksi! Pikkuneitimme on vähintään 2h välein nälkäinen eikä jostain syystä halua nukkua makuullaan, vaan sylissä. Isoveli 2,5v haluaa syliin kun imetän tyttöä. Kipsi jalassa asunnossa liikkuminenkin on hankalaa ja...
  10. M

    Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

    Heipparallaa ja onnittelut jo vauvan saaneille! Mulla on nyt vain vähän aikaa joten en lue ketjua, en ole käynyt täällä kuukauteen, on ollut busy, busy... Meille syntyi tyttövauva 2.1. klo 8.51. rv 35+3, 3280g ja 48cm. Taisin olla ensimmäinen! 29.12. murtui multa nilkka roskiksen...
  11. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    :wave: ja lunta ei Turussa näy! minniG tasan 34 :snotty: :xmas:
  12. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Seksi Mulle on kyllä maistunut miltei entiseen tapaan eikä tuo mieskään ole yhtään empinyt. Mulla se on ollut muutenkin sellainen stressinpoistomenetelmä, pari päivää jos on ilman niin alan ola tosi kireä ja tiuskiva. Ei se kireys puutteesta johdu, mutta seksillä se hoituu. Paikat on olleet...
  13. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    :wave: Olen ollut taas nettipimennossa viikon enkä jaksa millään kahlata ketjua läpi.. sorgen! Mutta hengessä mukana ollaan :saint: Olen päättänyt olla erossa sairaalasta loppuvuoden. Olen joutunut käymään siellä miltei joka viikko jollain kokeilla, viimeksi eilen tehtiin...
  14. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Hei! Viime yönä unta riitti kolmessa pätkässä yhteensä 6h ja siitä osaan olla jo kiitollinen. Päivisin en saa nukuttua vaikka ei sekään oo ollut aiemmin ongelma.. outoa tällainen. Pieni flunssa vielä laittaa nenun tukkeeseen niin avot. Moni muukin tuntuu valvovan öisin.. voi meitä.. miten...
  15. M

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea tammimasujen avauksesta Copacabanalle! Mulle kävi sektion puudutusten kanssa samoin kuin sulle, nukutusta ei kuitenkaan tehty. Kamalaa sanoa, mutta lohduttavaa että jollekin on joskus käynyt samoin, muualta en ole siitä kuulut kuin sinulta. Itse olen alkupään helmimasuista, mutta...
  16. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    :wave: En pysty nukkumaan enää kuin 2-3h pätkissä. ja netti per---e on lakanut myös pätkimään! Supistelee siihen malliin että jospa vauva nyt ees jouluun asti pysyis masussa. Nyt viimein sain jäädä saikulle loppuajaksi. Hermot pakkaa olla aika kireällä. Äitiyspäivärahapäätöstä ei ole...
  17. M

    Turun seudun odottajat loppuvuonna 2008

    Moi! Addressi allekirjoitettu ja passitettu facebookissa eteenpäin! Joku muisteli mun nikkiä Syysompuissa 2006 ja siellähän minä olin. Se palsta vaan jäi johonkin uudistuksen jalkoihin vai miten siinä kävi.. Mun syysomppuhan syntyi jo 9.8.06 :heart: Täällä vointi ihan ookoo...
  18. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Koittakaa naiset pysyä supistelujen, turvotusten ja kipuilujen kanssa kasassa, myös henkisesti! Mulla on silloin tällöin kipeämpiä supistuksia, mutta ei nyt mitenkään häiritsevän paljon viime päivinä. Turvotusta tuli perjantaina kun jouduin istumaan koko päivän (oli koulutusta). Istuminen ja...
  19. M

    G: Kauan olitte yhdessä ennen naimisiin menoa?

    2v5kk ja siinä ajassa tuli vauva, oltiin minä 32v ja mies 38v.
  20. M

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    Mun maha näyttää aikas samalta luin labellon! Omaa kuvaa en osaa tänne lisätä. Pienistä vauvan vaatteista. Mun esikko oli 3130g ja 47,5cm ja kahden kk:n iässä suurin piirtein alettiin vasta käyttämään 62 koon vaatteita. Hän on kyllä ollut hitaasti kasvavaa tyyppiä, mut meillä noita pieniä...

Yhteistyössä