Hakutulokset

  1. N

    Kolmannesta haaveileville kysymys?

    Tota kanssa pelkään, että jos pitkän harkinnan jälkeen päädyttäisi kolmanteen...mutta sitä ei alkaisikaan kuulumaan :(
  2. N

    Kolmannesta haaveileville kysymys?

    Minkä ikänen oot itse, entä lapset? Millasessa elämäntilanteessa olet? En tiiä mietinkö liikaakin hankkiakko kolmosta...lähivuodet sen näyttää. Mutta olisi kiva kuullu ainakin nuo teidän ja lastenne iät!
  3. N

    Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

    Eli ootte jostain vanhasta pöydästä siirtäny noi jalat? Millä toi lasi on kiinni?
  4. N

    Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

    On joo. Muistankohan oikein että siinä ois ollu vielä lasi sen oven päällä...Muistaako kukaan ketjua? Joku keittiö ketjuhan se tais olla...
  5. N

    Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

    Jos muistatte niin löydättekö ketjun? Meillä ullakolla vanha kiva ovi ja ois kiva saada siitä pöytä...Voisin vaan vielä katella sen ovipöydän kuvia.
  6. N

    Kuka luki "meidän perhe"-lehdestä sen lapsi-jutun...?

    Silmäilin eilen jutun nopeasti läpi ja luulin ihan lukeneeni että Ruu on poika, mutta eipäsiellä siitä mitään tainnut ollakkaan. Ja katoin myöskin että kahden isän poika :) Tai siis ketun ja suden poika. Noh, tarttee varmaan lukea juttu kohta tarkemmin läpi. Mutta salailevatko tosiaan tätä...
  7. N

    Anteeksi uteliaisuuteli, mikä oli se "blogikohu" tuolla vauvan puolella?

    Huomasin vaan, kun tyyliblogia kävin lukemassa, että siellä oli jotain anteeksi pyyntöjä.
  8. N

    Auttakaa mua keksiin VALKOISIA ASIOITA :)

    lumikko, jääkarhu, jänis talviasussaan, pianon koskettimet.
  9. N

    kuinka vaikeaa on päättää lapsien välikausivaatetuksesta..?

    Mä mietin nuoremmalle tuota Ticketin Plain Rainia...Kukaan ei taida sitä haukkua? vai...monella ilmeisesti ollut.
  10. N

    Millaisia kumisaappaita teillä on hankittuna lapsille kevääksi ja kesäksi?

    Tai millaiset meinaatte hankkia? Kattelin tossa juuri tuollaisia Småfolkin kumppareita. Toisaalta tekis mieli Pepin kumppareita, jos niitä nyt enään Cittareissa on. En ole muutamaan vuoteen ostanut.
  11. N

    Jaahas, se ois sitten lounasaika. Mitä työ syötte?

    Ajateltiin nuorimmaisen kanssa syödä eilisen itse tehdyn pizzan jämät. Mutta mies tuli töistä yllättäen ruokatauolle ja söi pokkana jämät :) Meinasi tulla pikainen kauppareissu, mutta onneksi pakkasessa oli pakaste valmispizzoja. Hyvää ei kyllä ollut, mutta ei onneksi tartte nyt sitten ennen...
  12. N

    Lastenvaatteiden ystäville kysymys?

    Juu, mäkin rakastan kuvaamista ja valokuva muistot kyllä on =)
  13. N

    Lastenvaatteiden ystäville kysymys?

    Kuinka paljon säästätte vaatteita esim. muistona? Oon säästänyt jonkun verran vauvan vaatteita ja alle 100cm. Mutta mites isommat vaatteet? Jotkut vaan on sellasia että niistä ei millään raaskis luopua...Mutta mitä niitä varastoimaankaan...Mitä ootte tehny?
  14. N

    ME&I kutsut takana...

    KYLLÄ :D Se on nyt opittu näitten Meandien kanssa että moni vaate saattaa loppua TODELLA nopeasti. Nyt kun aloin tarkemmin muistelemaan, niin siinä kävi just niin, että harkitsin ja kun viimein päätin ostaa, oli ainakin meidän tyttöjen koot loppuneet :( Nyt vaan sitten huutista kyttään...
  15. N

    ME&I kutsut takana...

    Mun mielestä tää mallisto oli ehdottomasti kivempi kuin viime syksyn. Viime mallistosta jäi hampaan koloon ne ruskeet pilvimekot, voi harmitus kun en niitä ostanut :( Nyt ihastuin oitis niihin Sputnik tunikoihin, ja tilasin molemmille tytöille.
  16. N

    G: Mitä olet ostanut tänään?

    Nuoremmalle tytölle Partiosta ensi kesäksi Crocsit alesta. Tiimarista kirjekuoria, pääsiäisaskartelu tarvikkeita. Liput Hoploppiin kahdelle lapselle, sieltä välipalaa, sekä äidille että tyttärille. Kaksi Happy Meal ateriaa, BigMc aterian, kaksi SunDayta.
  17. N

    Mitä voisi pyytää näistä muumimukeista?

    Joo, mutta kun ihmiset ei tiedä että saa uutena ja toisekseen aika vaikea lähteä koluamaan koko Suomen pikkukauppoja ja tehtaanmyymälöitä. Helpompi maksaa 200e kun lähteä tuolle tutkimusretkelle Suomeen.
  18. N

    Tytön reppana *kuva*

    Apua :o Vesirokko, mutta toivottavasti on syöny jotain sosetta, ettei toi leuka oo ihan noin pahannäkönen oikeesti.
  19. N

    Mitä voisi pyytää näistä muumimukeista?

    Pikkukaupungeissa esim. Siwat ja K-marketit aika kultakaivioksia. Eli pienten paikkakuntien pikkukaupat. Niissähän nämä sesonkimukit on myynnissä ja eivät kuitenkaan hyvin mene kaupaksi. Laita vaan huutoon mukit, älä myy tässä suoraan kenellekkään jos haluat paremmat rahat.
  20. N

    jonathan haalareista

    Reiluja.

Yhteistyössä