Hakutulokset

  1. S

    Korva tukossa 4,5-vuotiaalla

    Voi olla hyvinki tulehdus. Meillä 7 vuotias valittaa että on korva tukossa jos tulehdus päällää ja yleensä käy sitä viellä kaivelee topsylla. Särky tulee yleensä meillä viiveellä.
  2. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    mamina, täälläkin haikeena lueskelen toisia pinoja ja haikeena muistelen raskautta. Kaikki meni kuitenki niin nopeesti. Ja kai sitä käsittelee asiaa siltä kantilta et meille tää oli viimenen lapsi.......tosin niin piti olla viimekski :laugh: mut nyt ihan aikuisten oikeesti on viimenen :whistle:
  3. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    ONNEA VIELLÄ KAIKILLE :flower: :heart: Kisse et siis päässy ollenkaa sisälle? Oliko kaikki pienellä kirjotettu? Meillä pojat joskus räplää tän koneen kaa ja aina on niiden jäljiltä isot kirjaimet päällä, silloin en pääse kirjautuu. Kyl sil pelkäl salasanalla pitäis päästä siihen "etusivulle"
  4. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnittelut vauvaantuneille :flower:
  5. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea vauvaantuneille :flower: Alkaako jo kaikki olee jakautunu vai onko viellä joku yhtenä kappaleena?
  6. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea sipra :flower: josjos aattelitko et riisisuklaa ois ilmavampaa....juu ei se oo yhtää niin paha :whistle: :p Mistä muuten löysit riisisuklaata? Vai tarkotatko sitä sun rice merkkistä? Harmi ku chymos ei enää valmista riisisuklaata se oli niiiiiin :p
  7. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Löytyisköhän suklaasta riippuvaisille joku aa:n tapanen kerho??? Mä oon kax päivää nyt taistellu ja mieli tekis luovuttaa :p Hirveet vierotusoireet :D Yritä tässä sit olla hyvällä tuulella :saint:
  8. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Nii, eihän pulauttelu vaarallista oo mut ku sitä tapahtuupaljon ni se on varmasti vauvallekki inhottavaa. Joskus tuo meidän keskimmäinen rupes pulauttelee enemmän ku normisti ni siihen ainaki autto maitohappobakteerit ja neuvola sitä suositteli kokeilee. manhis, helpottavaa kuulla et jollain...
  9. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Kävin tuolla kerhopuolella ja hain siihen jäsenyyttä, sitte ilmeisesti pääsee sinne kirjottelee? Nyt otan ton helmen kainaloo ja meen ZZZZZ, öitä :wave:
  10. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea vauvaantuneelle :flower: Juu, kerho puoli kuulostaa hyvältä, mulle kanssa salasana sinne :wave: Täällä on viime yöt menny kitistessä....Tänää kävin hakee cuplatonia, katotaa onko siitä apua. Toinen mitä aattelin käydä hakee on rela tippoja, toi poika ku pulauttelee paljon jos...
  11. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    jännä Meillä vanhemmat lapset oli kans ihan mahottomia siitä asti ku sairaalasta kotiuduin. Jatkuva tappelu päällä :headwall: Toissa päivänä sitte multa katkes pinna ja huusin ku hyeena, sitte ku olin rauhottunu ni pidettii poikien kaa palaveri...nyt on ollu toistasex vähän...
  12. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Oon pudonnu jo kärryiltä että ketä oon onnitelleu joten toivotan [/b]Onnea vauvaantuneille [b] :flower: Täälä oli harvinaisen itkunen yö viime yönä, tai en tiiä onko poika itkeny koko yön vai tuntuko se vaan siltä että herätti koko ajan. Sängystä päästii ylös vasta vähän ennen puolta päivää...
  13. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Oikeen paljon onnea teille kaikille vauvansa saaneille :flower: :flower: :flower: manhis, mulla kävi vähän samalla tavalla. Aikasemmat kax kertaa oon ponnistellu ilman sen kummempia ääntelyitä mutta nyt pääs huuto varsinki siinä vaiheessa ku vauva tuli ulos. Ja mua kanssa vähän hävetti...
  14. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    maminalle pikasta paranemista :hug: . Aika hurjia oireita tommosesta tulee. Muualle paljon onnea nyytistä :flower: Huh,kyllä aika rientää jos manhiksenki vauva tulee jo kuukauden! Kyllä tässä ite välillä haikeena lukee viellä kasassa olevien kirjotuksia.Ikävä mahaa ja sit taas...
  15. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea matkaan metsäapila. Kyllä kaikki varmasti menee hyvin. Koitahan saada levättyä ennen huomista koitosta! Tuosta ulkoilusta. Poika on nyt 9vrk ja ollaa pari kertaa käyty autolla ostoksilla ( lyhyitä reissuja mut kuitenki ). Ajattelin jos ei huomenna päivällä sada ni pakkaan vauvan...
  16. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Paljon onnea Ellie :flower: Ihania kuvia tosiaan :heart: ihania noi mustavalkoset kuvat.
  17. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Neuvola kävi kylässä ja kaikki on pojalla hyvin, painoa oli kertyny myös hyvin. Otin pojan kanssa päikkärit ja ku äsken heräsin ni ulkona onki jo ihan valkosta =) Loskaahan toi taitaa enimmäksee olla..... LEPpiä ei oo kait näkyny? Onkohan lähteny synnyttää? mamina toivottavasti ei oo...
  18. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Paljon onnea jännä :flower:
  19. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Pamppis just tollasta oon yrittäny ettiä mm. anttilasta, tarjoustalosta, cittarista mut täytyy vissii mennä ihan lastentarvikkeeseen joku päivä jos sieltä sen sit saisin. Olipa muuten homma löytää pojalle kumpparit kokoa 35 :o tuli koluttua 2 ostoskeskusta ennen ku löyty sopivat ja jouduttii...
  20. S

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Oon yrittäny ettiä semmosta tuttipullotelinettä mutta en löydä. Tietääkö joku mistä sellasen löytäis? Onnea Äitiyslomalainen :flower:

Yhteistyössä