Hakutulokset

  1. O

    no nyt noi reimatekit meni rikki.

    Mä ostin kaikille lapsille erimerkkiset kengät ihan testimielellä. Ja yhen testikerran jälkeen tulos: reimatecin kengät rikki! .. mutta koska en oo fanaattinen merkkiääliö, niin en laittanut tätä aloitusta taistelumielessä, vaan kysyä piti että pitäisikö noitten kenkien kanssa mennä cittariiin...
  2. O

    Onko kellään kokemusta narsisti puolisosta?

    Kun toi exä (josta yritän siis pyristellä eroon ) ei ihan terveimmästä päästä oo. Tähän tulis tosi pitkä selostus jos alkaisin kertoo, mutta mistä hitosta sais jotain apuja että pääsis fyysisesti ja HENKISESTI eroon? Kun ihminen on sellainen että pelkkä sen läsnä olo saa mut niin voimattoman...
  3. O

    Tosta joulusta tuli mieleen..

    Et mun tyttö sanoi yks joulu et epäilee mun ostavan lahjat eikä ne ehkä sittenkään tuu joulupukilta. mä tietenkin kysyin et mistä moinen päätelmä, niin tyttö sanoi "et kun me tosta lelukirjasta katteltiin lahjatoivomuksia joita sä kirjotit toivelistaan, niin sä laitoit kaikkiin hinnan perään!"...
  4. O

    Tosta otsikosta jos nyt kuolisit, tuli mieleen..

    Että, jos nyt kuolisit.. Mitä tapahtuisi lapsillesi. Mä oon miettiny asiaa.. Kun ei niillä oo sellasta isää joka vois niistä huolehtia niin varmaan mun vanhemmat ottais tai sit menis sijaisperheeseen.. Meillä on yhteishuolto kyllä, eli varmaan ensin laitettais isälle, mut sehän olis ihan...
  5. O

    kaikkiko lähti?

    B)
  6. O

    Onko kenelläkään mennyt välit poikki hyvän ystävän kanssa?

    Ja miksi? Mulla on ja se välillä aikalailla harmittaa kun syykin oli mun mielestä ihan outo, enkä mä voi asialle edes mitään tehdä kun en ite oo mistään itteeni ottanut, eli kaveri oli se joka laitto välit poikki. Eikä siis oo sellanen asia jota vois esim. pyytää anteeks, vaan ihan turha...
  7. O

    mä oon niin kypsä!!

    meen nyt jälleen kerran siivoomaan tätä helvetin kämppää joka ei voi koskaan ikinä ole siisti eikä se täällä ketään muuta edes kiinnosta kun noi kakarat vaan sotkee sotkee ja sotkee, mikään ei mee niitten pään sisään, aina samat asiat, ne ei tunnu ees muistavan et on olemassa roskis vaan kaikki...
  8. O

    onko muilla tullut raskausoireita hormonikierukasta?

    Mulla ei siis muita oireita kuin tää herkkyys, hermostun nollasta sataan sekunnissa, joka pikku asia saa itkua tihrustamaan, tai liikuttumaan. Ym. En usko et olisin raskaana, kierukka ollut nyt n.1,5kk. Väheneekö oireet ajan kanssa vai paheneeko. Mä haluan tän nyt sopivan, kun kaikki muut...
  9. O

    hiukan noloa...

    Kun tässä kuussa on menty ihan hirveesti miinuksella, sain vaan lapsilisän ja äippärahan ja oon laskujen jälkeen ihan tosissaan joutunu laskee että on ruokaa ym. riittänyt. Ja nyt alkaa olla ihan loppu, onneks huomenna tulee lisää rahaa, mut asiaan. Tänään on syöty pakastimesta loput, leipää...
  10. O

    Iiks. Mä lähen nyt lastenvalvojalle.

    Täytypä tääkin ilmottaa.. Jatkohakemusta mennään tekee ja mä yritän virallista yksinhuoltajuutta, saa nähä ilmestyykö mr.x paikalle, tuskin. Mites muuten sit toimitaan jos isukki ei tuu paikalle ollenkaan (viimeks tuli tokalla yrityksellä ), sitkö mä vaan oon ilman elareita, (isä ei siis...
  11. O

    Yksinhuoltajat Joilla kouluikäisiä lapsia.

    Miten teillä toimitaan jos olet esim yötyössä, työssä viikonloppuna, tai illalla. Ovatko lapset yksin kotona? mä aion mennä töihin ens kesänä/syksyllä kun kuopus vuoden ja sit on pari tarhaikäistä ja 7v ja 9v. Mutten kyllä voi kuvitella että jättäisin yksin kotiin nuo isommat, siis koko...
  12. O

    ootteko muuten huomannu tän?

    http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nettifoorumeiden%20käyttäjiltä%20viety%20tuhansia%20tunnuksia/1135231016642?ref=msn Et tänään voi kirjautuneena kirjottaa ihan mitä vaan ja huomenna vedota sihen et ne oli ne salasanavarkaat petkele!
  13. O

    Onko sinua koskaan nukutettu (leikkaukseen tms.) niin että olet jäänyt valvetilaan?

    kun muksujen isä kertoi että hänellä meni muutaman vuoden ikäisenä jokin lelun osa keuhkoihin, ei tukkinut hengitystä, mutta piti poista nukutuksessa. Hän muistaa kuitenkin selvästi kuinka ei pytynyt liikkumaan eikä huutamaan ja tunsi tukaduttavaa tunnetta kun keuhkoista tongittiin muovipalaa...
  14. O

    onkos kellään ollu sammasta rinnoissa?

    kun eilis illasta asti on tuntunut rinnoissa viiltävää kipua imetettäessä. on jonkin verran pahentunut päivän aikana. Vauvalla vähän sammasta suussa ja aattelin että olikos oireet rinnoissa juuri tuota viiltelyä. miten lähtee, tarvitseeko lääkettä vai meneekö itsestään ohi?
  15. O

    millainen on ihanne miehesi? (ulkonäkö)

    kun täällä on aina välillä, tai useinkin keskusteluja siitä onko lihava tai laiha nainen kauni, vai lyhyt tai pitkä. Ja joillakin tuntuu olevan selkeä käsitys miesten mielipiteestä asian suhteen, esim. "miehet tykkäävät naisista jotka hieman pyöreitä, muodokkaita ja lyhyitä" ja jonkun mielestä...
  16. O

    nam. meillä on sit hyvän näkönen naapuri!

    Siis ei oo ihan seinä naapuri mut samoilla pihoilla kuitenkin. Ja mä en koskaan ees saa moikattua sille kun pihassa törmäillään. häkellyn jotenkin, vaikka kaikille muille moikkaan ja se moikkaa ja juttelee jopa meidän lapsille. taitaa pitää mua jotenkin outona kun käännän vaan pääni pois ja...
  17. O

    voi hitsi mä oon suosittu!

    siis noi lapset tossa jutteli et jos äiti kuolee niin me mennään sijaisperheeseen ja meille tulee sijais äiti. Mä sit sanoin et kai te sit menisitte mummille ja vaarille niin nää kaikki huutaa yhteen ääneen JEEE! ja nyt ne innoissaan suunnittelee et sit ne sais paljon rahaa (mihin lienee toikin...
  18. O

    miten sitä oikein sit pitäis elää..

    jos käyt töissä, teet väärin lasta kohtaan. Jos et käy, olet tuilla elävä pummi. Jos miehesi elättää sinut kun hoidat lapsia, olet siivellä elävä luuseri (tämä useimmiten sallitaan) jos opiskelet äitiysloman jälkeen, olet taas pummi, menisit töihin koulun lisäksi jos elät vastuuttoman miehen...
  19. O

    paljonko vesirokkorokote maksaa?

    ?
  20. O

    oliko joku särkässä eilen?

    tiedätkö miten sen vammaisen (?) pikkutytön kävi joka yksinään juoksenteli? kun kiinnitin huomiota yksin kulkevaan, ja juuri kun olin "tajuavani" että tyttö olikin näköjään tietyssä seurassa niin selvisi että yksin oli. En kuullut kuulutuksia lainkaan lapsesta siksi jäi mietityttämään että miten...

Yhteistyössä