Hakutulokset

  1. V

    Työnhakuun ohjeita

    Moi! a) kertokaahan, miten voin hakea (millä haulla, miltä sivulta, MOL? mistä kohdasta?) tutkinnolla avoimia työpaikkoja? Esim. jos olen kauppatieteen maisteri (mitä en ole :laugh: ) niin miten voin hakea sellaisia työpaikkoja, joiden vaatimuksena on tuo tutkinto? b) Miten voin hakea...
  2. V

    Suositelkaa lomakohdetta!

    Euroopasta, aurinkoa ja lapsiystävällisyyttä. Madeira ja Parga jo nähty. Etäisyydet, rannat, hygienia ja hyvä ruoka etusijoilla. =) Voimme harkita myös kaukolomakohteita, emme vaan tykkäisi mistään 10 tunnin lennoista... Kaikki nyt huomioidaan, suositelkaa toki ja perustelut mukaan...
  3. V

    Käykö pintelin vielä täällä?

    Jos, tulehan esiin! Olisi asiaa. Tosin yynä laittaisin kyllä, mutten löydä viestejäsi. Turhaa niitä on etsiä jos niitä ei ole. Onko tietoa?
  4. V

    Syökö kukaan Femilar-pillereitä?

    Siinäpä se tulikin. Kokemuksia?
  5. V

    Uimarengas vyötäröllä, hyi helvetti vieköön

    Nyt on puhuttava suu puhtaaksi. Viinilasivartalo, niin. Ei omena, ei päärynä, vaan viinilasi. Kaikki läski vyötäröllä, ja toden totta; näky katukuvassa on karmea. Mikä teitä naisia vaivaa? Eikö teillä ole peilejä? 20 vuodessa nuorten naisten ruumiinrakenne on muuttunut huomattavasti...
  6. V

    Käsitteet selviksi nyt!

    Metroseksuaali. Ok, David Beckham, retroseksuaalin (=kaljaa kittaavan, autoja rassaavan äijän) vastakohta. Mies, joka pukeutuu trendikkäästi, käyttää kosmetiikkatuotteita ja on hyvin kiinnostunut ulkonäöstään. Metroseksuaali on hetero mies. MIksi helvetissä puhutaan metroSEKSUAALISTA? Jos...
  7. V

    Piiku

    Tsekkaa lootas. :wave:
  8. V

    Wilma-73

    Profiilissasi kerrot, että lapsellasi on ADHD ja ODD. Mikä tuo ODD on? Tiedän, voisin toki Googlettaa mutta kysyn mieluummin tässä. Missä iässä saitte diagnoosit?
  9. V

    "enkös voikin tehdä idiootti-ilmoituksen eräästä palstalaisesta Vol 2"

    Näiden harmaiden, yksinäisten huomionkerjääjien mielikuvitus tuntuu aika rajattomalta, kunnes ymmärtää sen tosiasian, että juuri tämä tietyn aihepiirin ympärillä kohun herättäminen hinnalla millä hyvänsä on hyvin rajoittavaa ja sairasta juuri näille harmaille itselleen. Oravanpyörä sen...
  10. V

    Antakaahan hyviä vinkkejä, omassa nupissa kun ei taaskaan mikään säteile.

    Mihin mentäisiin, kaksi aikuista naista ja lapsia, 3-8-vuotiaita? Haluttaisiin hemmottelua eukoille, touhua ja kivaa väsytystä lapsille sopivan matkan päässä Pirkanmaalla/Pirkanmaalta. Lasten ehdoilla mentaisiin tietysti, eli ei mitään ryyppyillallisia voida nyt ottaa laskuissa huomioon...
  11. V

    Voi hitsit että osaa käydä flaksi!

    Tiedättekö... Käyn kurjaa juttua läpi ex-miehen kanssa. Kyllä kyllä, älkää hermostuko, hoidan asiat, lapset ensin ja niin edelleen. Mies on päihdeongelmainen, ja siinä se ainoa vika onkin. Ihminen on niin kultainen sydämeltään, mutta kun ei, niin ei. Olen ottanut avioeron, mutta silti...
  12. V

    Joku moderaattori! Paikalla?

    Tarvitsen apuasi. Ilmoittaudu, niin laitan yytä hetimiten. Kiitos.
  13. V

    Huonepeliapua!

    Onko kukaan pelannut tuota http://terminalhouse.com/terminal_en.html ?? Vitsit ku menee hermo. Miten mä saan sen kameran ja USB-kaapelin siihen tietokoneeseen? Kun siis olen ne kuvat ottanut? Mä en pysty mitenkään saamaan niin hyviä kuvia että voisin ansaita sen kolikon energiajuomaa varten...
  14. V

    Ihanaa!

    Kaikki valmista. Yhdessä tehty. Kauniisti kynttilät loistaa puhtaassa kodissa, kuusi tuossa odottaa tähden ja kynttilän kera lasten aamuintoa. Laatikot tehty paistovalmiiksi jääkaappiin, jälkiruuat ja rosollit, kalat odottelee valmiina huomista. Poika soittelee joululauluja pianolla, toinen...
  15. V

    Luitteko tuon "pienin elokuvateatteri"- kaskun?

    Meinasin lirauttaa housuuni. Melko hauska. Siis pienin elokuvateatteri on Bio Vagina. Vain yksi seisomapaikka, ja kassit jätettävä ulkopuolelle. Kerran kuussa värilähetys, ja kakkoselta tulee pelkkää paskaa.
  16. V

    Inhokkikotityöpinotus

    Pyykin kaapitus. |O Ja pahinta on, jos joku muu "hyvää hyvyyttään" on kaapittanut, ja joudun sitten itse kaapittamaan vielä kaiken uudelleen koska vaatteet ovat miten sattuu. Minun mielestäni kaapittaminen kun on muutakin kuin sitä, että kaikki vaatteet vaan laitetaan ensimmäiseen näkösällä...
  17. V

    Riisipuuron keitto-ohjeita tarvitsisin

    Eli teettekö rasvattomaan/punaiseen maitoon? Entä minkälaisessa kattilassa? Omani palaa aina pohjaan. Aina. Vaikka seisoisin sen tunnin siinä sijoillani ja hämmentäisin pohjasta saakka. Meillä on teräskasareita ja emaloitu kattila, mutta kaikissa palaa. Teflonkattilaa en käy ostamassa yhtä...
  18. V

    Minkä sairauden oireisiin kuuluu...

    peukalonivelten kipeytyminen? Kihtihän alkaa usein ukkovarpaan tyvinivelestä, mutta mitä tarkoittaa kun peukalon toinen nivel kipeä jo kuukauden päivät ilman turvotusta tai muita ulkoisia merkkejä? Reumatismi? Juoppohulluus? Skitsofrenia? Hjälp.
  19. V

    Oletteko huomanneet saman vai onko minulla vain vikaa päässä?

    Ihmiset haisevat pahalle! (ja nyt ei moderaattorien tarvitse nostella karvojaan ja venytellä näppäimistösormiaan, koska rasisimista tai syrjinnästä ei ole kyse että lepo vaan) Huomaan sen ruuhkissa. Busseissa, kaupoissa, jonoissa, missä nyt ihmiset liikkuvat. Ikävää sanoa, mutta kun...
  20. V

    Kuka jumalauta otti tuon tosissaan?? Jätkäkö? Sipuli?

    Ei herranjumala sentään mitä jeesustelua!! Eikös se nyt ole hiukan siitä kyse, missä yhteydessä sanaa käytetään? Jos se kuuluu ruokaohjeeseen, niin en lähtisi moderoimaan. Jos kirjoitan ihoani on raavittu, moderoitteko viimeiset viisi kirjainta pois? Ei kun hyvää yötä täältä tällä erää...

Yhteistyössä