Hakutulokset

  1. Ä

    epäsäännöllinen kierto ja oviksen metsästys..

    eli olen sitten aina laskenut päivän liikaa kiertoa. eli oikea kiertoni on silloin 29-32. Kiitos tästäkin tiedosta =)
  2. Ä

    epäsäännöllinen kierto ja oviksen metsästys..

    hei! kertokaapa hyvät kanssa sisaret että miten olette laskeneet oviksen tikuttamisen aloittamisen jos kiertonne on epäsäännöllinen. Oma kierto on pitkään ollut 32-33 ja nyt viime kierto olikin 30, eli miten nyt aloittaisin tuon tikuttamisen? hermo menee tän asian kanssa... ja toinen asia mikä...
  3. Ä

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    hei! tuleeko kolmannesta haaveilijoille vielä se tammikuun pino? vai jatkuuko tähän... etsin itselleni sopivaa pinoa.. itsellä kierto taas alusta alkaa ja tammikuussa plussaa haaveillaan =) nyt kp2/30-33, onks kellään kokemusta hymynaama- ovistikusta? itse aattelin kokeilla sitä tässä...
  4. Ä

    "raskausoire"-ketju

    eilen en koneelle ehtinyt.. ja täti punainen sitten yllätti ja tuli kylään jo eilen eli kiertopäivällä 30, sitä kyllä odottelinkin kun kaikki oireet hävis jo aiemmin ja lämmöt laski niin siitä jotenkin epäily heräs.. joten ei joulusalaisuutta meille tullut =(( ei kun uutta yritystä kehiin...
  5. Ä

    "raskausoire"-ketju

    no niin.. nyt ei tarvii enää olla ihan sekopää ja etsiä kaikkia mahdollisia oireita.. aamupissi testattu ja selkeä nega =( jotenkin tämän myös arvasin... toki mennään vasta kiertopäivää 29/32-33, voihan se olla että vielä ei näy, mutta enpä jaksa uskoa.. Oireet vaan ottivat ja katosivat...
  6. Ä

    "raskausoire"-ketju

    täällä toinen joka tulee hulluksi!!! tää on niin syvältä tää odottaminen, päivät kuluu hitaasti ja miehellekin avauduin kuinka tämä kuumeilu on saanut minut ihan hermoraunioksi, varmaan hormoonit.... ei siis mitään uutta, jotenkin tuntuu että oireetkin hiipuu.. lämpö on ja pysyy.. pitäis vaan...
  7. Ä

    "raskausoire"-ketju

    kauheasti testi polttelisi, nyt olis 4 päivää enää menkkoihin, mutta en jaksa uskoa et näkyisi mitään, kun aikaisemmissakin raskauksissa on saanut mennä aika pitkälle ennen kuin testi plussaa näyttää... joten taidan malttaa vielä mieleni, Kusma: mulla kans semmoista menkkamaistakipua oli eilen...
  8. Ä

    "raskausoire"-ketju

    kusma: mulla kierto 32-33 ja nyt elellään kp 28, eli tuosssa 20.12-21.12 pitäisi alkaa menkat, kovasti toivon etä saataisiin joulusalaisuus =) olo ihan suht. normi, nyt on taas jotenkin semmoinen fiilis et kyl ne sieltä alkaa =( kun ei pahempia oireita, tosin molemmat edelliset raskaudet ovat...
  9. Ä

    "raskausoire"-ketju

    mulla kans oli kuuma ekaa kertaa tänä aamuna,( muuten paleltanut) ja lämpö oli 37,2.. ihmettelin suuresti kuinka voi olla lämpö koholla kun on kuuma mutta näin vaan oli=)) olen varmaan jo tottunut tähän pieneen lämpöön kun ei enää palella..
  10. Ä

    "raskausoire"-ketju

    aamulla mittasin huvikseni lämmön ja olihan se koholla 37,1 =) mulla myös vatsassa vihlasee ajoittain, jos kiireesti esim. nousen autosta tai sängystä.. KUSMA: oletko mitannut lämpöjä? ootko huomannu mitään muutosta? ei välttämättä luotettavin keino mutta ihan mielenkiinnosta oon mittaillut...
  11. Ä

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    hei! täällä uusi kuumeilija =) kolmas olisi tosiaan toiveissa, aikaisemmin 03, 05 syntyneet lapset. Piinaviikko elellään.. tänään ei muita oireita ole kuin aamulämpö 37,1 ja tuo turvotus, mitä on n viikon verran ollutkin.. kovasti jo testit polttelee mutta elellään vasta kp27/32-33
  12. Ä

    "raskausoire"-ketju

    siis kyllä mä nään Hawwe viivan siinä=) ihan selvä.. ainakin mun silmin... en tosin tiedä mikä testi sulla käytössä? näyttää samanlaiselta testiltä kuin minulla ja ohjeessa sanotaan ettei testitikku olisi luotettava enää 5min jälkeen mutta sitten siinä oli haaleasta viivasta, kannattaa tehdä...
  13. Ä

    "raskausoire"-ketju

    hei! tänne ei mitään ihmeellistä tällä päivälle kuuluu, sama turvotus jatkuu vatsan seudulla.. Pitkälle tuntuu tämä piina. Eilen tilasin raskaustestejä netistä ja samalla myös ovistikkuja ja kappas kummaa ne olikin jo tänään postilaatikossa, nopeeta toimintaa =) kovasti tikut polttelee mutta...
  14. Ä

    "raskausoire"-ketju

    hei! mulla myös oviksen pongasin 5.12 ja nyt jänskätään kui käy =) menkat pitäis alkaa 20 tai 21.12.. Jotenkin ihan naurattaa tää tilanne, olo on kun kävelevällä norsulla =) vatsa on todella turvoksissa ollut nyt useamman päivän ja tosiaan saa ahtaa housut kiinni ja vaikea olla niissä.. tää...
  15. Ä

    "raskausoire"-ketju

    hei! täällä myös malttamattomana kovasti odotellaan että menkat ei saapuisi. Oviksen ponkasin joulukuun alkupuolella ja reilu siitä n. viikko tuntui äkillistä kipua vas. puolella alavatsalla, kun sängystä ylös nousin, sen jälkeen ollut ajoittaista vastakipuilua etenkin vas. puolella, mitä en...
  16. Ä

    Itä-helsinki+ pk-seutu

    Hei! Olen muuttamassa Helsinkiin helmikuun alussa, (Roihuvuori). Uudet ystävät olisivat todella tervetulleita sekä äipälle että lapsille. Itse olen kolmekymppinen ja tyttö 4vee, poika 6vee. Seuraa kaipaillaan laidasta laitaan, juttuseuraa, kahvittelua, kyläilyä, lapsille leikkikavereita...
  17. Ä

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Täällä ois yks 30kymmppinen yh-äippä jolla 4vee tyttö ja 6vee poitsu. Olen muuttamassa pääkaupunkiseudulle ja uudet ystävät olisivat todella tervetulleita, sekä äidille että lapsille. Olisi mukavaa jos kaipaat muutakin kun koneen kanssa kommunikointia, sekin tosin tervetullut...mutta...
  18. Ä

    Nutrilett-kuuri alkaapi huomenna, onko ketään joka aloittelisi samanaikaisesti?

    Hei! olen niin äkäinen itselleni että ei tuu enää mitään... kesä oli ja kiloja tuli lisää, omaa tyhmyyttäni. Nyt sitten yritän hampaat irvessä päästä niistä eroon, joten huomenna alkaa pelkkä nutrilett pussikeitot jotta saan motivaation palaamaan. Onko muita jotka tiputtelevat nutrien avulla...
  19. Ä

    rottispentu lapsiperheeseen kokemuksia?!

    kokemuksia kaivataan rottiksesta lapsiperheessä? Meille on ensi viikolla tulossa Rotweilerin pentu ja kaipaisin kokemuksia miten on onnistunut lapsiperheessä, niin niitä hyviä kuin negatiivisiäkin kokemuksia? meillä on ollut sakemanni perheessä mikä ei ole tuottanut minkäänlaista ongelmaa ja...

Yhteistyössä