Hakutulokset

  1. Odeka

    G;2,5v nukkumaanmeno aika

    Monelta teidän 2-3v muksut menee yö unille???
  2. Odeka

    Lapsen nukuttamisesta, olenko julma

    Kun en ikinä jää minuuttia pidempään nukuttamaan muksua, annan pari silitystä ja suukot reippaasti ja toivotan hyvät yöt.. neiti siis 2,5v ja näin olen tehnyt aina. Nukahtaa usein melkein heti kun poistun huoneesta..
  3. Odeka

    G; Oletko mustasukkainen?

    Oletko mustasukkainen kumppanistasi? Entä jos hän saa esim.kehuja toiselta ihmiseltä tai joku yrittää iskeä kumppaniasi, miten reagoit?
  4. Odeka

    Gallup; millaista musaa sä kuuntelet

    Ihan mielenkiinnosta utelen.. Nyt ei jaksais synkistellä eikä tapella :laugh:
  5. Odeka

    Ja nyt meni hermot!!!

    On se helppoa tulla ja kirjoittaa mitä sattuu vieraana. *huoh* Ärsyttäviä syytöksiä saarnaamisia, kuten äskenkin, mun polttamisesta..... :kieh: että anti tulla vain!!! Uskallatteko omista paheistanne kertoa??
  6. Odeka

    yö äidit....

    pitäkääs seuraa..`? tylsää kun on. Ukko nukkuu tuhisee samoin muksu. Masukki sensijaa bilettää minkä pystyy.. huohhhh... :o
  7. Odeka

    Metalli/gootti/rock/punk mutsit

    Etsin teistä mese seuraa.. ja muistakin, miksei? Mutta siis pääasiassa samanhenkisiä uusia ystejä meseen kaipailen ja miksei jos pääkaupunki seudulta on niin oikeastikin kahvittelu ym seuraa. Olen siis pian 25v täyttävä ja 2v typyn ja LA 25.5.09 poitsun tuleva mutsi.. marjattta@hotmail.com
  8. Odeka

    Itä-Helsinki ja koko Helsinki/Vantaa/Espoo

    Nyt on tullut siihen pisteeseen että tarvitsisin kipeästi uusia tuttavuuksia/ystäviä/kavereita kahvitteluun kirppikselle tai mitä vaan keksittäis. On mennyt aikaa ja lapsettomat kaverit eivät oikein tilannettani ymmärrä, joten olenkin ollut nyt tässä lähinnä itekseni ja tarviin todella uusia...
  9. Odeka

    Onko täällä dobberien omistajia??

    [color=purple][b][i]heii... haluisin vaan tietää onko täällä yhtään dobberien omistajia ja näiden kuulumisia? Itellä nyt vuoden täyttävä narttu... aivan uskomaton tapaus. :heart:
  10. Odeka

    Äidit PK-seutu!!!

    [color=red]Moi! Etsin uusia ystäviä pääkaupunki-seudulta. Olen 23v pian 1v typyn äiti ja elän avoliitossa. Kaipaan seuraa kahvitteluun, kirppareille, juhlimaan, mihin vaan! Arjet aika nihkeitä, joten keksitäänkö jotain?! =) Jos siis olet samassa tilanteessa, ota ihmeessä yhteyttä...
  11. Odeka

    Pääkaupunkiseutu

    [color=red]Uusia ystäviä kaivataan kaikenlaiseen toimintaan esim.kahvitteluun,ulkoiluun, kirppiksille ym ym. Olen 23v 11kk typyn äiti Helsingistä. Meili/mese osote; metal-mutsi@hotmail.com
  12. Odeka

    Mese ystäviä ja mahdollisesti kahvitteluseuraa?

    [color=red]Etsin uusia mese ystäviä pääkaupunki seudulta, miksei muualtakin? :wave: Olen 23v 1vuotiaan typyn äiti ja asun avoliitossa Helsingissä. Saa lisäillä jos yhtään kolahti :) Ps.uudet kahvittelu/ulkoilu seura ei tekis pahitteeksi. Ystiksiä kun ei koskaan ole liikaa! :)

Yhteistyössä